Algemeen Serpent Topic

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door DiezeL, 6 nov 2006.

  1. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Als er maar geen "tweak" in zit, dus een "wokkel" vorm zeg maar......
     
  2. R3an!m@ted

    R3an!m@ted

    Lid geworden:
    9 jul 2005
    Berichten:
    709
    Locatie:
    Zwanenburg
    Over gewone flex chassis, maar vind het ook belachelijk dat ze eerst dat chassis niet uitgefreesd leveren en dan nog is een lcg versie, dit is echt gewoon te duidelijk om geld te verdienen.

    Weet dat het in de lengte richting opzich weinig uitmaakt, maar vind het toch vrij slecht dat ze kromme platen leveren, kost toch 80 euro.
     
  3. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    8O LOL @ wokkel vorm :p

    een beetje wokkel kan je er makkelijk uit tweaken met het hudy tweakding.
     
  4. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    :?: Noem mij 1 bedrijf dat niet bestaat om geld te verdienen.....

    Verder, nog maar eens een keertje dan.... je HOEFT het niet aan te schaffen......
    Serpent geeft op deze manier, racers de MOGELIJKHEID hun auto wereldwijd voor elk circuit zo goed mogelijk te krijgen.......

    Ook ik rij in de NK klasse rond met een 3 jaar oude 950R......
     
  5. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Downstops instellen is iets lastiger......
     
  6. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Prrrfff....... leuk reclameverhaaltje maar in mijn ogen mogen ze wel duidelijk uitleg geven welk chassis waarvoor gebruikt kan worden. Of doen ze dat achteraf als iedereen al die delen in het bezit hebben.
     
  7. freebutterflyx

    freebutterflyx

    Lid geworden:
    23 jan 2005
    Berichten:
    293
    Ik heb er geen problemen mee dat ze meerdere optie chassis uitbrengen. Voor iedere situatie kan dan het optimale chassis gekozen worden. Wat ik wel wat jammer vind is dat er wat meer uitleg zou mogen gegeven worden over de gebruikssituatie van ieder chassis.

    bvb. volgens de serpent site: het normale flex chassis is "softer" en verbeterd dus de grip in de bochten. Het LCG flex chassis: "extra cornering advantage in higher grip conditions".
    Dus hieruit besluit ik dan dat als er veel grip is je het LCG chassis zou moeten gebruiken. En ook dat een "softer" chassis (eventueel zonder het carbon insert) de grip in het bochterwerk verbeterd.
     
  8. mikevst

    mikevst Guest

    Je hebt nu dus 3 types chassis.
    Wat doen de wedstrijdrijders dan? Alle drie de types eens op een circuit proberen en zien welke het beste werkt?
    Maar tijdens een wedstrijddag/weekend mag je toch niet van chassis veranderen. Dus moet je vooraf al weten met welk je moet beginnen.
     
  9. WVK Performance

    WVK Performance

    Lid geworden:
    23 sep 2004
    Berichten:
    913
    Locatie:
    niet op deze wereld.
    daar kan je tijdens de training achter komen...

    **tijdens de wedstrijd mag je niet van chassis wisselen, das in Nederland alleen op zondag**
     
  10. DiezeL

    DiezeL Guest

    We zijn een dikke 2 jaar verder, en ik lees al mijn vragen en posts hahahah

    godsamme, wat hilaries die confrontatie's haha,

    iemand die mijn 5-maanden-durende-project nog kent? de Serpent 705 met een Topic van 10.000 pagina's? ^^

    haha,

    Greatz,

    DiezeL
     
  11. Glenniee

    Glenniee

    Lid geworden:
    23 jan 2013
    Berichten:
    1
    hallo,

    ik heb een hoop carbon onderdelen liggen voor de serpent f180 formula auto

    als iemand hier interesse in heeft mail dan a.u.b. naar glenniee@outlook.com ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben!!!

    Gr Glenn
     

Deel Deze Pagina