@ Jazz..
tja, ik had veel kosten dees seizoen, ma hoe komt dat ook :idea: ik heb veel pech ghad dees seizoen. in het begin liep alles van een leien dakje. niks problemen, alles top. maar in het midden van het seizoen begon de miserie! bierset: eerste pechwedstrijd. 2 minuten finale en koppeling komt los. (geen brokken gereden, enkel banden kapot op die kasseiweg daar)
Opening circuit roeselare: een goei koers gereden!! (1e plaats, maar volgens de willy klopt da nie

) blijkt bij het thuiskomen en openhalen van de motor dat er weer een rollement is gesneuveld. en GOED gesneuveld!
OK eind augustus: nief rollement, alles in topconditie. dachten ze dat mijne transponder niet werkte! ne minuut in de pits gestaan. maar alles werkte eigenlijk naar behoren dus dat klopt ook al niet. Ik reed waarschijnlijk zo hard! ( :lol: ) dat mijn banden zodanig versleten dat ik nog een bandenwissel moest doen. ondertussen 2 minuten wedstrijd verloren! en toch 4e worden. das een prestatie

kben er fier op 8) 8) 8)
BK rumst: Motor deed nie naar mijn goesting tijdens de trainingen. Hij had de neiging steeds armer te lopen. Zelfs mijne tanker Alain kon er niet aan uit.
dan was ik eindelijk op weg komt daar een of andere goude body naast mij rijden die plots in mijn zij ramt op een totaal andere lijn. mijn servomeenemerke gestript. Alain trok die telkens wel weer recht in de pits, maar elk foutje dat ik maakte versprong dat telkens weer. En wie zagen we toen weer: ik weet het niet. maar ik weet wel dat ze toen mijne stuurblok eraf hadden gereden.
dus weeral pech. (en telkens word ik geraakt door mededeelnemers :roll: ) dan vraag ik mezelf ook af waarom ik het altijd moet zijn!
BK roeselare: door het raar doen van mijn motor heb ik die maar helemaal gereviseerd.
Zaterdag motor ingelopen, ging als een trein! ging veel harder dan vorige set. maar aan deze chemise was een beetje gewerkt ook.
1e probleem: koppelingsmoer kwam steeds los. ik had dus geen koppel meer. ik kon dat nie verdrage dus heb ik 5 min in de pits gestaan ( en geloof mij, die 5 minuten duren echt lang!!) eindelijk had ik koppel. maar toen stond de willy stil in de grote bocht (denkik) moest ik uitwijken, en ram ik met mijn rechterkant van de wagen tegen de muur. En het strafste van al!! de linkerkant was kapot :?: :evil:
thuisgekomen: motorlagers weer kapot! alsook het voorlager.
die zijn ondertussen al vervangen.
nu weet iedereen mijn hele geschiedenis van dit seizoen. frustrerend als ik dat allemaal nalees :lol:
dikke miserie dus.
Maar van chassiskosten heb ik niet veel moete neerlegge: 3 linkse stuurblokskes, een onderste draagarmpje, 3 rieme, en 2 2bak assen omda de man met de gouden kap die telkens weer krom kreeg. ik mocht die 50x rechttrekken. als ik 1 keer gas gaf stond die weer krom.
ik zal het hierbij maar laten!
Groeten