B
bliksems
Guest
"WVK Performance schreef" even leren om met sticks te rijden ipv een stuur....
Hoe ga je dat doen met die antenne :wink: of ga je Spectrum :roll:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
"WVK Performance schreef" even leren om met sticks te rijden ipv een stuur....
bliksems zei:"WVK Performance schreef" even leren om met sticks te rijden ipv een stuur....
Hoe ga je dat doen met die antenne :wink: of ga je Spectrum :roll:
Hoho ik heb nog 3 maanden de tijd om "die sticks op het juiste moment in de juiste richting te plaatsen" gevoel te krijgenNdegeocello zei:Huh????? :nooo: Waarom ga je switchen?????
Ohhhh...dan hoeven we voor jouw dus niet te vrezen in het aankomende jaar.![]()
Ndegeocello zei:bliksems zei:Hoe ga je dat doen met die antenne :wink: of ga je Spectrum :roll:
Wel positief gegeven....steekt ie tenminste niemand zijn ogen meer uit op de stelling. :sniper:
drm....2007 tijd voor revanche! 8)Roelof zei:Ndegeocello zei:Ohhhh...dan hoeven we voor jouw dus niet te vrezen in het aankomende jaar.![]()
Mwah.... dat hoefden we het afgelopen jaar ook niet![]()
WVK Performance zei:drm....2007 tijd voor revanche! 8)Roelof zei:Ndegeocello zei:Ohhhh...dan hoeven we voor jouw dus niet te vrezen in het aankomende jaar.![]()
Mwah.... dat hoefden we het afgelopen jaar ook niet![]()
thx martin.M7H zei:ophouden nu, is een emotioneel gevoelige jongen hoor...... :wink:
Even je vriendin overtuigen dat dit van levensbelang is..... :wink:kattekamp zei:als de weersomstandigheden zo blijven als nu zal ik zondag eens naar Heemstede komen (kijken...). ik hoop dat mijn vriendin verder nog geen plannen gemaakt heeft voor de zondag, ik ben benieuwd hoe het er aan toe gaat op een circuit.
rs4evo3 zei:als ik jou was zou ik je auto gewoon meenemen, eens moet toch de eerste keer. en nu is het rustig en kan je nog wat tips vragen aan de gevorderde mensen.
kattekamp zei:Het klopt dat eens de eerste keer moet zijn ja.
Ik wil echter eerst de auto nog even geheel nalopen, het is een gebruikte dus je weet maar nooit...
Ik zag met de koop al wel dat er in ieder geval 2 tandwielen van de bak aan vervanging toe zijn en ik wil hem er dus eerst netjes bij zetten. Van kijken wordt ik in ieder geval ook niet dommer en dan weet ik gelijk ook een beetje wat me te wachten staat.
DiezeL zei:Kattekamp, laat even wat foto's zien van je 950, lijkt me vet!
Greatz,
Diezel
M7H zei:Gezellig!!... kom gewoon naar de MACH, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!....
M7H zei:Gezellig!!... kom gewoon naar de MACH, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!....
kattekamp zei:M7H zei:Gezellig!!... kom gewoon naar de MACH, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!....
Ik kan helaas niet beloven dat ik zondag ook van de partij ben, zoals het er nu naar uitziet heeft kerst voor mij (weer) 3 dagen.
Ik hoop dat ik in de middag nog even weg kan glippen, tot hoe laat word er doorgaans gereden?
kattekamp zei:M7H zei:Gezellig!!... kom gewoon naar de MACH, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!....
Ik kan helaas niet beloven dat ik zondag ook van de partij ben, zoals het er nu naar uitziet heeft kerst voor mij (weer) 3 dagen.
Ik hoop dat ik in de middag nog even weg kan glippen, tot hoe laat word er doorgaans gereden?