Ik heb getest met die 3rd one way in me 720, maar kon er niet goed aan wennen.
ik heb er alleen nog mee op mach getest, daar heb je een vrij snelle bocht voor het rechte stuk, waar je net een klein beetje moet liften.
Maar zodra je dan van het gas afgaat schiet de auto gelijk naar buiten met die one way.
In het langzamere bochtige gedeelte rolde de auto echt heel goed, zo goed zelfs dat ik echt veel eerder van het gas moet omdat ie anders gewoon de baan uit rolde.
Denk zelf als je veel setup veranderingen gaat maken en er veel tijd aan besteed het wel gaat werken, maar voor nu heb ik het weer uit men auto gehaald.
Nieuwe chassis wil ik wel gaan proberen samen met de floating rear body mount. Nieuwe chassis maakt de auto wat makkelijker, en body mount zorgt voor meer downforce achter.
Verder zijn idd de cvd's wel aan te raden, slijten ook minder hard, maar wel wat meer werk om schoon te maken.
Zelf zou ik de alu mid poelie houder eerder aanraden dan de alu x brace.
De standaard plastic versie schijnt te vervormen bij accelereren waardoor je meer wrijving in de aandrijving krijgt.
Maar echt noodzakelijk is het niet, heb dit jaar een hele nieuwe 720 met verschillende opties en een nieuwe motor en ben nog niet sneller als vorig jaar met een oude motor en zonder opties. Dit jaar ben ik vrij laks begonnen met afstellen van de auto waardoor die eigenlijk nooit super goed aanvoelde.
Dus je zou beter kunnen investeren in goed set up materiaal als je dat nog niet hebt, tijd steken in voorbereiden van de auto en heel veel oefenen.