Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Erikderaaf, 13 feb 2005.

  1. mensen!mensen!!

    ik heb een video gevonden die echt helemaal te gek is!!!!
    van een tt-01 die een paar nitro's inhaald.. 8O 8O 8) 8)
    ok ik wist dat ze snel konden, ik vond de mijne al snel gaan.. :D
    die man heeft een tt-01 met speed gear en 17t motor erin en nog haald ie een paar nitro's in 8O 8O
    ken je nagaan als er een 12t inzit..... 8O
    ik zal ff de link geven: http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=393&uid=


    en moderators ik wist nie waar ik het moest zetten....het is een filmpje over tt-01 dus........
     
  2. Isaaru

    Isaaru Guest

    Elektro auto's trekken een stuk sneller op dan nitro's, dus zullen ze een drag-race meestal wel winnen.
    Op de echt langere stukken zal de nitro wel overwinnen.
    Leuk filmpie trouwens.
     
  3. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Ik had het filmpje al eens gezien maar je moet ook wel even kijken tegen welke nitro er geraced wordt. Als daar een schumacher fusion zou staan ziet die tt-01 maar 1 kant van de fusion en dat is de achterkant :wink:
     
  4. maar een tt-01 gaat dus ongeveer wel zo hard als een hpi..etc..
    ALS tie een snellere motor heeft, bij een circuit gaat het dus voornamelijk om het sturen, maar qua snelheid zijn die wedstrijd auto's wel bij te houden met een tamiya tt-01 8) denk??!!! :!: :?:
     
  5. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Vast en zeker maar dan praat je niet over topsnelheid en zeker geen electro auto met een 17T motor. :D
     
  6. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Heb je die 12T trippel al binnen en getest (effe door de sneeuw driften :lol:) ? Welke heb je eigenlijk besteld met een speed of torque anker? Ik heb net ook een 12T trippel met speed anker besteld voor in mijn robitronic en verwacht hem morgen.
     
  7. ik wil dat 28T installeren, moet ik dat wel doen?
    maar als je de motor hebt ben je wil hem in een andere stand zetten,abc enzv maar er zijn maar twee gaatjes in de motor< hoe werkt dit?
    moet je de motor draaien ofzo? maar ik combineer 28T met 55T in de 22T (A) stand.. react.. :wink:
     
  8. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Geen idee hoe, maar je moet iid de motor draaien en vastzetten in de gaatjes behorende bij je pignon/spur keuze.
     
  9. maar de draadjes achterop draaien niet mee(een beetje) en dan komen de koelingsgaten zijwaarts te liggen,>? maar k heb het begrepen.
    maar ik moet wel ff weten 9of ik die 28T pinion gear wel kan installeren?
    alleen de mensuh die er ook zelf mee hebben gereden.. wat is jullie conclusie en met welk spur gear hebben jullie gereden :?: :roll:
     
  10. Joris

    Joris Guest

    @danielson: Ik heb zelf een 2pl stuurwielzender gehad. Is een prima zender, aardige wat instelmogelijkheden. Lekker stuurwiel ( vind ik best belangrijk) kortom goede zender voor niet teveel geld :D

    @TT01 rcdriver: Volgens mij las ik een stukje terug in t topic dat die 28 tands juist niet kon. Dat je moest kijken of je m bij de modelbouwwinkel kon ruilen tegen een kleinere. Correct me if I'm wrong :oops:
     
  11. Ivan

    Ivan Guest

    hallo,

    kan je onder een TT-01 chassis ook grote banden zetten?

    Groetjes,
    Ivan
     
  12. :lol: hallo luitjes 8)

    sommige mensen zeggen dat het WEL kan die 28t spur en andere zeggen weer van NIET :? dus..........ik zou zeggen probeer het ff :)
    ik heb er alleen NOG niet mee gerede, ik ga een tuning kit bestellen waar hij inzit! :!:
     
  13. jep dat waren van de mensen die het niet zeker wisten, alleen mensen die het zelf uitgeprobeerd hebben, weten het(tip kijk achterop de carson hop-up pakket), ik ga morgen naar verspaget en die weet het ook nie zeker)... :roll:
     
  14. ja zolang ze niet de body raken, en op die vijfhoeken passen, en de inbusslotje nog past..... maar ik betwijfel het... :lol:
     
  15. tt-01 driver: wat gebeurt er dan?? :?: als je die 28t spur erin zet?. :?: .......... dus gelijk in de winkel om andere spur vragen? :?:
    is tie dan te zwaar vertand of gaat de motor over zn toeren??ofzo....
     
  16. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Als ze vrij kunnen draaien als je een bocht maakt en je kap niet raken dan wel vlg mij. Alleen veranderd je overbrenging dus je zal nog wat met tandwielen moeten doen om de total ratio niet te groot te laten worden.
     
  17. de kans heb je dat je cpu unit doorbrand... of het werkt wel, zoals op de achterkant van het doosje staat om te monteren op een 22T (in plaats van) in hoek a, ik vraag het vandaag nog na, meer info begin vanafond!
    tot dan!
     
  18. gee leo (verspaget modelbouw) was ziek, dat hele snerteind gereden voor niets, ik heb wel wheel hubs erop gezet nog,, kan iemand me vertellen hoe ik ook alweer bij die site kom om foto's te plaatsen>> dan zal ik mn getunde tt-01 laten zien
    is het waar dat als je de tandwielen wil vervangen of wisselen dat je steeds het diff moet demonteren of kan het ook op een andere manier :?
    graag alle tips over de tamiya TT-01 naar mij. of stuur me een e-mailtje via mijn site :wink: thx
    Tamiya Rulezzzz :p
     
  19. The_beyonder

    The_beyonder Guest

    Ik heb hem ook binnen Danielson. Heb jij trouwens dat blaadje doorgelezen? De triple 12 silver wordt niet echt gebruikt bij tourwagens en wat gaan wij doen!! Heb je er al mee gereden (zou dan binnen geweest moeten zijn denk ik, gezien de sneeuw) en zoja ging ie een beetje, ben je tevreden met de prestaties van de motor ook tijdens accelereren?
     
  20. Danielson

    Danielson Guest

    Ik heb er al mee gereden :) Buiten ;) om 2 uur s'nachts en het ijzelde :D Maar goed ik kon hem recht houden voor de snelheidspaal tot 55 km/h maar dat moet nog harder kunnen :D

    Het accelereren? Whahah maak je daar maar geen zorgen over dat gaat wel lekker :D
     

Deel Deze Pagina