Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarnet weer een uurtje geraced met de TT-01's op een parkeerplaats. Voorheen (oftewel vroeger) gingen er zo drie accu's per auto door heen; nu moesten we gewoon stoppen omdat we kapot waren, nog tijdens de eerste accu. Lang leve NiMh, en lang leve kleine baantjes en 19t pinions.
De TT01 blijft toch de beste auto voor 'close racing'.
Hey,welke nihm accu
De bestuurders, van het racen.Wat was er kapot? de auto's of de accu's?
NiMhs beter met NiMh laders
Ik heb een tamiya tt 01 met standaard motor en daar wil ik een pinion van 25 opzetten en een speedtransmissie van 55.
kan de motor dat aan ??
het kan maar je zal met veeeel moeite top bereiken, en zelfs dan is ie schier onbestuurbaar.
Wat een flauwe kul. Een TT-01 met een standaard motor en 25 pinion met 55 spur is heel goed te rijden. Ook zal hij goed op snelheid komen. Ik heb zelf diverse motoren in mijn TT-01 gehad van standaard tot 15 T (Die 15T had natuurlijk een andere tandwielverhouding dan wat ik hierboven noem)en alles ging goed. Tuurlijk kost het meer moeite om hem met een snellere motor te rijden maar dat is toch ook de uitdaging?
Ik krijg binnenkort een 8,5 T brushless motor en ook die ga ik proberen in mijn TT-01.
Ik moet wel toegeven dat er een paar dingen aan mijn TT-01 zijn veranderd. Er zit een Aluminium centrale aandrijfas in, aluminium stuurset, kogellagers, olie gevulde dempers en verstelbare stuurstangen.
Maar met een standaard motor heb je dit niet eens allemaal nodig. Al zijn een aluminium aandrijfas en kogellagers wel aan te raden.