Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

en welke plastic parts ge je bestellen voor 10 euro? a,b,c,d,e parts welke?

Oh dan was het PB ook voor niks nouja jammer dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
De foto's van mijn nieuwe kappen staan in mijn fotoalbum!
Alle drie zijn driftbody's

De nieuwe motortjes/regelaars etc. zijn eergisteren binnen gekomen, niet bloedsnel, maar een leuke snelheid voor op een baantje.
Een kilometer of 40-45 halen ze nu wel denk ik.

Trouwens MaxiBas, heel toevallig heb je via marktplaats met mijn vader gemaild over pinion gears; och wat is de wereld toch klein ;) Haha

Ja maar dan moet ie wel is een mailtje terugsturen!
:sleepy::sleepy::sleepy: want ik wacht en ik wacht

Ja maar dan moet ie wel is een mailtje terugsturen!
:sleepy::sleepy::sleepy: want ik wacht en ik wacht

Oh dat zou wel kunnen, hij zei alleen tegen me van heb jij daar niet mee gepraat op het forum? :p

Net een paar millimeter van mijn brushless velineon 3500kv (10t) af gedremeld.
Qua topsnelheid maakt het bijna geen verschil met mijn 21t brushed :( Alleen de acceleratie is wat beter.

Sorry Bas, maar een kennis van me was aan het bestellen bij Conrad en die heeft hem gelijk mee besteld. En jij was niet de enige die reageerde op marktplaats want ik denk dat ik wel 10 mailtjes heb gehad, voornamelijk bedrijven die hem wel konden bestellen voor me.

Oke dan weet ik weer genoeg, en kunnen jullie een keer wat foto's van jullie TT-01's posten!

Mijn TT-01d is onderweg uit hong kong :P, heb de kit besteld met RX-7 body met leds, ook meteen heel wat hop-ups mee besteld heb ik weer wat te doen in de vrije uurtjes haha.

ik zal wel fotos posten als hij binnen is.

Net een paar millimeter van mijn brushless velineon 3500kv (10t) af gedremeld.
Qua topsnelheid maakt het bijna geen verschil met mijn 21t brushed :( Alleen de acceleratie is wat beter.
Raar, mijn rustler is toch zeker sneller als men gravelhound.
Je gebruikt toch zeker wel lipo's in je tt01!!(3s)

Raar, mijn rustler is toch zeker sneller als men gravelhound.
Je gebruikt toch zeker wel lipo's in je tt01!!(3s)
De vertanding van die twee is een heel stuk anders he ;) De gearing in mijn tt01 is standaard dus niet echt gegeared voor topspeed. Maargoed, mijn 21t motor draait op zijn top ongeveer 25000 toeren, waar mijn brushless met 3500 met 7.2v op bijna hetzelfde zit. Alleen de acceleratie is veel sneller en vloeiender dan met brushed.

Lipo's? Nee, ik houd het bij 6 cellen nimh. Ik heb wel een lader waarmee ik lipo's kan laden; al is dit maar met 1A max, en hier zou ik dan ook nog een aparte balancer bij moeten kopen; én lipo's.
Elektro rijden is voor mij puur tijdvermaak, mijn focus ligt op brandstofauto's.

@MaxiBas: Mijn tt01 is bijna niks geupgrade hoor, ander motortje en een alumunium cardanas. Het kapje heeft al te veel muurtjes gehad en de voorkant is dus helaas wat geschaafd. Maargoed hij past nog prima :D
Is trouwens een Honda NSX Raybrig.

Ik zal in de komende dagen wel wat fototjes maken.

Oke is goed dan zie ik ze wel.
Ik heb net de oude stikker resten van me'n silvia kap gehaald met wasbenzine en autowas( wat een k*t werk is dat zeg!

Net wezen rijden met mijn TT-01e en tegen een stoeprandje aangeknald met de zijkant. Mijn wiel was toen een beetje scheef. Ik had hem toen weer een beetje recht gebogen en daarna weer even gereden. Knal ik opeens weer tegen zo'n stoeprand. Dacht eerst dat ie helemaal niet meer kon rijden maar eerst in zijn achteruit gegaan en toen kon die nog wel een beetje naar mij toe komen. Toen zag ik opeens dat die een wiel miste:eek: Ik snel kijken waar die lag en had hem gevonden, blijkt dat die hele velg gebroken te zijn:( Gelukkig waren dit nog goedkope wielen. Voortaan maar wat beter uitkijken met stoeprandjes;)

Bij deze MaxiBas, een paar fototjes. Stelt niet erg veel voor.

Ik zal binnenkort mijn fotoboek eens wat bijwerken, heb inmiddels al 4 auto's :o

Edit: Fotoalbum is al bijgewerkt ;) Wel slechte foto's, heb ze ff snel gemaakt..

Laatst bewerkt:
Bij de tt-01e staat de e voor enhanced. Hier zijn wat kleine dingetjes aan aangepast. Vraag me niet wat er is aangepast, maar ik denk inderdaad dat je beter voor de tt-01e kan gaan. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.

Ok denk dat het dan de tt-01e word.

thanks.

TT-01E heeft onder andere een kunstof topdeck meegekregen, ook zijn er nog wat andere plastic delen aangepast. Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten. Ik zou wel het setje met de meegeleverde leds nemen, voor 5 euro meer een leuk setje.

Back