Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als ik jou was zou ik er buggy shocks en veren onder doen, dan heb je nog meer bodemspeling![]()
Zeker niet je eerste driftjes op de filmpjes ... strak ge-drift![]()
zeker doen ! Die t-drifts de moeite ? Lijken me wel ideale mix tussen grip/geen grip te hebben . Ben nog beetje aan het experimenteren met mijn pvc bandjes . Ga er paar groeven in frezen voor iets meer grip te krijgen .
Ik heb dat setje ook sinds vandaagHeb Vorige week ook een brushless Setje (EZrun 9t) in mijn tt-01 gebouwt!
Rijd echt 10x beter
Motor en regelaar worden ook niet te warm
Zeker een aanrader !
Foto erbij (telefoon kwaliteit helaas)
Wat zou ik verder het beste kunnen bijkopen: een alu aandrijfstang, nieuw setje circuitbanden (+ velgen) of een nieuwe bumper omdat de andere behoorlijk versleten is?
ik denk dat je het over de team orion rocket pack hebt? Deze past gewoon. Houdt er wel rekeningen mee dat deze accu wel veel langer moet laden en je dus ofwel lang moet wachten ofwel een goede acculader nodig hebt om de accu binnen redelijk tijd vol te krijgen.
Belangrijkste upgrades zijn een alu middenas en kogellagers (welke je al hebt)
Alle overige alu delen, op een alu gelagerde stuurinrichting na, zijn vrijwel allemaal onzin. Dat geld kun je je beter besparen om misschien op termijn een betere/duurdere wagen te kopen.
Veel plezier met je tt-01!![]()