Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

zou leuk zijn

ik hoop er rond een uurtje of 9 te zijn

het is voor mij ffies 1 uur en 15 min rijden.

ik neem mijn TT01 ook mee

dus ik hoop dat je komt

ik ben er rond half 8 - 8 uur al. het is voor mij 45 minuten. maar wij blijven altijd behoorlijk lang hangen in die winkel. We hebben ook al een paar keer op het circuit gereden.

Kan je daar gratis rijden dan??

Want anders neem ik die Golf mee die moet de baan wel kunnen hebben

10 euro om even op een indoor baan te rijden

NOU laat dan maar zitten

ik ben er pas rond kwart voor 9 dus ik heb dan maar een uurtje

10 euro om even op een indoor baan te rijden

NOU laat dan maar zitten

ik ben er pas rond kwart voor 9 dus ik heb dan maar een uurtje

klopt mja als je er op tijd bent...je hebt wel je eigen tafel en stroom enzo. Ze moeten die baan ook onderhouden. Maar zo makkelijk is het met een tt-01 nog niet daar geloof dat maar. Mijn maat heeft een tt-01 drift spec en ik een hpi sprint 2 en we rijden die snelle jongens alleen maar in de weg.
Aan de andere kant boeit me dat helemaal niks, want bij die echte snelle jongens zitten altijd een stel heel onsympatieke gasten die vinden dat zij andermans materiaal wel mogen slopen en dus nergens naar kijken. Wanneer je dan bijvoorbeeld aanremt voor een bocht, omdat jouw wagen werkelijk niet harder erdoorheen kan, gaan zijn je nog eens vol achterop rammen zodat jij tegen de reling aanknalt en je ophanging kapot rijdt. En vervolgens wordt er nog geen sorry gezegd of niks, want dan had je maar aan de kant moeten gaan. Binnenkort ga ik er nog eens rijden en kijken of er dan nog ene zulke vieze streken uithaalt. Dan mag hij betalen voor mijn schade en anders ga ik toch per ongeluk een keer op zijn autoke staan...
Bij wedstrijden snap ik dat er vol tegenaan wordt gegaan, maar bij gewoon vrij rijden?...ach sorry dit is een beetje off-topic maar had gewoon ff nog wat frustratie daarover.

Ja je heb helemaal gelijk !

Ik ben altijd voorzichtig met me eigenspullen maar zeker met het spul van een ander.

maar misschien zet ik hem wel even er op om even te kijken

dan maar betaal ik wel gewoon ffies een tientje dan maar 1 keer maar niet meer om even te proberen

ga jij ook rijden?

verdorie, als ik had geweten dat het zo ONTZETTEND rustig was op het circuit had ik mooi mijn auto meegenomen. Normaal als ik er kwam waren alle tafeltjes bezet en nu waren er maar 3 of 4 man die nauwelijks reden. Echt jammer dat ik hem niet bij had. Heb nu mooi wat spulletjes voor mijn slash 4x4 gehaald en ben nog ff aan het sleutelen geweest thuis. Maar baal wel dat ik mijn auto niet bij had haha. Damn:-P

verdorie, als ik had geweten dat het zo ONTZETTEND rustig was op het circuit had ik mooi mijn auto meegenomen. Normaal als ik er kwam waren alle tafeltjes bezet en nu waren er maar 3 of 4 man die nauwelijks reden. Echt jammer dat ik hem niet bij had. Heb nu mooi wat spulletjes voor mijn slash 4x4 gehaald en ben nog ff aan het sleutelen geweest thuis. Maar baal wel dat ik mijn auto niet bij had haha. Damn:-P

ik was er ook maar heb ik je gezien dat weet ik niet....

ja dat weet ik dus ook niet. Er waren vooral oudere mensen. 1 gastje met een savage die nergens vanaf wist. 3 gasten met een summit die qua elektronica helemaal gaar was. Verder heb ik nog gezien 2 jongens met 1 meisje van zo rond een jaar of 20....misschien was je daar dan bij? Ik had in elk geval n lichtblauw t-shirt aan

ik had een Bruin vest aan en mijn maatje had een Nesspresso Shirt aan.

ik had wat dingen gevraagd voor Spur en zo

ik had ook nog dingen gevraagd aan banden.

ja die jongens ik had het gehoord hahahaha

oke en wat heb je nu uiteindelijk gekocht voor je tt-01?

Ps: die onsympatieke mannen waar ik het over had waren er gisteren ook weer (de 2 oudste van de 4)

een Alu aandrijf as,
een koellichaam met ventilator
die ventilator zit nu op mijn regelaar want die was stuk
en een Sier dubbele Pijp
uhhm goeie velgen + banden van HPI

en ik moet alleen nog olie shocks hebbe

oke dan moet ik daar even kijken en misschien heb ik nog wel ergens wat liggen,

ik heb zo veel auto´s gehad hahahaha

Maar kunnen we niet eens een Meeting houden voor alleen TT01´s dat voor niemand zo ver weg is

Dan doen we gewoon een meeting voor Onroad auto´s!

maar alleen mensen die voorzichtig rijden mogen komen
(Voor andere auto's dan he)

Back