@Nielsleeuw: mijn laatste poging.
Je vraagt idd gewoon iets zeer normaal en wij geven u de beste adviesen die we kunnen geven. maar als je de vraag blijft stellen terwijl het antwoord al lang gegeven is dan zal je niet veel reactie meer krijgen. Ook als je nog niet weet wat je precies wil is het moeilijk om antwoorden te geven. zoals ik al zei, jij draait met de wind. Zoek eerst eens uit wat je echt wil.
RC is een DOE hobby waarbij je zelf het meeste moet doen en waar je info kan vragen bij je collega's. Als je info krijgt, doe er dan ook iets mee. Geraak je er nog niet uit dan is er nog steeds GOOGLE die wel alles weet, gebruik dit.
antwoord op uw vraag:
50Km/u rijden met een standaart regelaar? (Waarom zo snel???)
Ik denk niet dat de TT-01 daar voor gemaakt is en dat het zelfs onmogelijk is om met een standaart regelaar deze snelheid te halen. Dan zal je een regelaar moeten kopen die een zwaardere motor aankan.
je kan niet voor een prikkie 50Km/u rijden.
Denk eraan! Hoe sneller je rijdt hoe sneller (en harder) je crashed hoe meer stukken. (weeral geld)
Dan kan je weer vragen gaan stellen op het forum hoe je het moet repareren en waar de stukken gehaald kunnen worden.
Denk wel niet dat je daar veel respons op gaat krijgen.
Tip: Lees de handleiding, surf op het net en vooral veel forums lezen, alleen lezen he
succes.