Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel benieuwd wat die nieuwe onderdelen allemaal bij elkaar gaan kosten, volgens mij kan ik net zo goed een losse kit kopen voor de onderdelen![]()
ha, ik zat er net aan te denken om de truggy wielen en de motor en de ESC in de Blast BX (heb een roller staan met kapotte kap) te knikkeren, body erop en dan heb ik een 4wd truggy
Mijn voorkeur gaat namelijk naar een truggy ivm de grotere bodemvrijheid (ivm de ondergrond waar ik het meeste rij)
Ik heb nu die lipo saver ingebouwd in de Minion, maar bij het wegrijden begint hij, met volle accu, zelfs al te piepen, even. Dus of de Eco 18 motor vraagt bij optrekken al zoveel stroom dat de lipo het niet aan kan, of de accu heeft toch een tik gehad van de keren dat ik zonder saver heb gereden. Binnenkort heb ik een Gen's Ace accu, kan ik eens kijken wat er dan gebeurt.
oke de liposaver om de blast is veel simpeler, lage spanning = rood ledje en een piep, te laag is blijvend rood en continu piepen, hou je vanzelf wel op door de herrie
Vandaag de diff onderdeeltjes ontvangen, nu nog vet scoren, opbouwen en weer rijden met de Hyde!
grt
Paul