www.stellamodels.net of www.rcmart.com zijn erg goedkoop scheelt vaak tien tale euro's... levertijd is helaas iets langer dan in NL gemiddeld 7 a 10 werkdagen (als je dus niet zo'n haast hebt is dit best aan te raden)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lord ultranoob zei:he maar die servo die er standaard op zit, is die nou wel goed?
is die wel sterk genoeg?
en trouwens ik heb een lijstje gemaakt van zwakke onderdelen, reageer daar maar op..
Skidplates - Bij aanraking (40km/u) met stoeprand
Bulkheads - Verkeerd terecht komen...alle gewicht op 1 punt
Diff cups - Geen last van gehad
Aandrijf assen - Met de stock motoren is dat met veel moeite te doen misschien
Regelaar - Niets mis mee, maar oppassen met water natuurlijk
Shocktowers - Zelfde als de bulks, gewoon door verkeerd te recht te komen of te hoge jump
Hingpin - En ook hetzelfde als de bulks en de shocktowers
servo - niets mis mee, bij mij was hij door slijtage kapot gegaan
die van mij komt bij http://www2.towerhobbies.com vandaan. Zeer vlotte verzending. Wel, hoe sneller, hoe duurder. Als je via UPS laat verzenden is dat binnen een week, maar dat kost ook wat. En je betaalt dan zeker invoerrechten. Bij de andere verzendmethodes (soms) niet.lord ultranoob zei:waar is de emaxx het goedkoopst, verzenden meegerekend?
E-maxx king of dirt zei:wel mooi is dat multiplex nu de onderdelen levert van traxxas. Want ik had is een koppelingetje besteld bij quartel. En ik moest een half jaar wachten 8O. Maar ik moest vorige week wat dingen bestelen want k was wat te hard met me E-maxx in de bossen aan het bashenen nu had ik 3 onderdelen besteld en een onderdeel hadde ze op vooraad en de andere 2 onderdelen kregen ze de volgende dag binne. Dus dat vind k nu wel mooi dat ze er nu zo snel mee zijn :wink:
Off-Road Racer zei:Helaas, helaas
1 van de motoren is kapot gegaan, het lagertje was kapot gegaan waardoor het anker alle kanten opging en kapot ging
Nu kan ik de standaard motoren er weer in doen maar de Zilla motoren schijnen net iets sterker te zijn, is dit een goede vervanger en werkt die ook op de standaard regelaar?
Off-Road Racer zei:Ik moet namelijk toch even nieuwe bodypost (alu) bestellen bij TH
Wat een heel stuk scheelt is de bodyposts zo laag als mogelijk zetten. Worden ze korter en dus sterker.