Algemeen Traxxas E-maxx Topic

lord ultranoob zei:
he maar die servo die er standaard op zit, is die nou wel goed?
is die wel sterk genoeg?
en trouwens ik heb een lijstje gemaakt van zwakke onderdelen, reageer daar maar op..
Skidplates - Bij aanraking (40km/u) met stoeprand
Bulkheads - Verkeerd terecht komen...alle gewicht op 1 punt
Diff cups - Geen last van gehad
Aandrijf assen - Met de stock motoren is dat met veel moeite te doen misschien
Regelaar - Niets mis mee, maar oppassen met water natuurlijk
Shocktowers - Zelfde als de bulks, gewoon door verkeerd te recht te komen of te hoge jump
Hingpin - En ook hetzelfde als de bulks en de shocktowers
servo - niets mis mee, bij mij was hij door slijtage kapot gegaan

:wink:

lord ultranoob zei:
waar is de emaxx het goedkoopst, verzenden meegerekend?
die van mij komt bij http://www2.towerhobbies.com vandaan. Zeer vlotte verzending. Wel, hoe sneller, hoe duurder. Als je via UPS laat verzenden is dat binnen een week, maar dat kost ook wat. En je betaalt dan zeker invoerrechten. Bij de andere verzendmethodes (soms) niet.

ik heb een TT01 Coppermix besteld met kogellagers een auto die in NL al snel 150 euro kost exl verzendkosten. prijs bij stellamodels +/- 95 incl verzendkosten

wel mooi is dat multiplex nu de onderdelen levert van traxxas. Want ik had is een koppelingetje besteld bij quartel. En ik moest een half jaar wachten 8O. Maar ik moest vorige week wat dingen bestelen want k was wat te hard met me E-maxx in de bossen aan het bashen :oops: en nu had ik 3 onderdelen besteld en een onderdeel hadde ze op vooraad en de andere 2 onderdelen kregen ze de volgende dag binne. Dus dat vind k nu wel mooi dat ze er nu zo snel mee zijn :wink:

E-maxx king of dirt zei:
wel mooi is dat multiplex nu de onderdelen levert van traxxas. Want ik had is een koppelingetje besteld bij quartel. En ik moest een half jaar wachten 8O. Maar ik moest vorige week wat dingen bestelen want k was wat te hard met me E-maxx in de bossen aan het bashen :oops: en nu had ik 3 onderdelen besteld en een onderdeel hadde ze op vooraad en de andere 2 onderdelen kregen ze de volgende dag binne. Dus dat vind k nu wel mooi dat ze er nu zo snel mee zijn :wink:

Multiplex Duitsland levert al onderdelen sinds dat ik m'n E-Maxx had..
Had ik je destijds ook verteld maar jij wou niet in het buitenland bestellen

Helaas, helaas
1 van de motoren is kapot gegaan, het lagertje was kapot gegaan waardoor het anker alle kanten opging en kapot ging
Nu kan ik de standaard motoren er weer in doen maar de Zilla motoren schijnen net iets sterker te zijn, is dit een goede vervanger en werkt die ook op de standaard regelaar?

Off-Road Racer zei:
Helaas, helaas
1 van de motoren is kapot gegaan, het lagertje was kapot gegaan waardoor het anker alle kanten opging en kapot ging
Nu kan ik de standaard motoren er weer in doen maar de Zilla motoren schijnen net iets sterker te zijn, is dit een goede vervanger en werkt die ook op de standaard regelaar?

Nogmaals de vraag.

De Zilla motoren schijnen net iets sterker te zijn
Hoe heten deze motoren (HPI GT 550)?
En werken deze op de Standaard E-Maxx regelaar, de standaard Titan 550 motoren zijn namelijk 23 turns

HPI GT 550 bij Towerhobbies

Ik moet namelijk toch even nieuwe bodypost (alu) bestellen bij TH
DSC00475.jpg

En dat soort dingen krijg je door dit te doen:
DSC_6460.jpg

En na een tijdje willen ze het wel eens begeven dan he (bij het verkeerd terecht komen)

valt hier nou goed/leuk mee te rijden door zand/bos en gras en jumps? want wil namelijk een goede offroad kopen (A)

Denet binnengekomen :

dscf0020sm8.jpg

dscf0023kj4.jpg

Raad eens wat het wordt ;-)

En mijn nieuwe lader, Een Robbe Power Peak FUN Charger ( ik heb de naam niet bedacht )
Kan 1 tot 24 cellen op 6.5 Amp laden. Prachtding ;)

dscf0026zg7.jpg

Sorry voor de wazige foto's. Kon zo snel de echte camera niet vinden.

Netjes Husky, je boekt al vooruitgang :lol:

Hehe, lang leve de achteruit
DSC_6525.jpg

En ik heb ook even de oude velgjes gespoten, deze banden gebruik ik voor de schans
Met deze banden kan je de auto net iets beter gecontroleerd laten vliegen
DSC00479.jpg

waar hebben jullie de e-maxx gekocht? en voor hoeveel? ik zag hem nu voor omgeveer 220 euro.. (exlusief verzendkosten, wat denk ik best hoog is aangezien die best zwaar is)

Waar zie jij hem voor dat geld staan? :)
ik zie hem namelijk alleen maar voor rond de 350-400 dollar staan..

334.99 Dollar bij TH
231,40 Euro maar verzendkosten zijn ook verschillende keuzes daar (van 7 tot 40 euro ofzo) en je kan rekenen op 40 euro invoerskosten :wink:

Dus je bent al 270 euro kwijt zonder verzendkosten, om hem hier te krijgen ben je dan max. 300 euro kwijt

jep daar wou ik hem ook al kopen,, maar de verzendkosten zijn 61 dollar! dat is bij elkaar al 411 dollar plus nog invoerskosten.. word ongeveer dus max: 340 min: 303 euro achja dan heb je wel een hele vette auto (volgens mij)

Dat zeker :D , een auto waar je zeker geen spijt van zult krijgen :)

Toch wel beter om er bij TH meteen een wheeliebar bij te doen, anders heb je al heel snel krassen op je achterbumper
En natuurlijk 2x 6 cellen accu's van goede kwaliteit :wink:
Zoiets:
DSC_6339.jpg

Anders krijg je dus van die krassen die je daar ook ziet, tijdje zonder gereden :|

Back