Hangt ook van de grote van je banden enzo af. Probeer gewoon, kun je niks verkeerd mee doen. Ik voelde het toen ik van 45T spur naar 48T spur ging. En ook in rijtijd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zou een 8-10s lipo setup met 1100rpm/v medusa motor (90A max.) goed gaan in een e-maxx? Ik gebruikte nu het MMM 2200kv combo met 5- en 6s lipo.
Klopt het dat ik dan ongeveer dezelfde kracht heb als de mmm op 6s, maar dan met minder warmte?Net teveel. 8S is perfect. Maar waar je ga een controller daarvoor vinden? Vliegtuig?
Klopt het dat ik dan ongeveer dezelfde kracht heb als de mmm op 6s, maar dan met minder warmte?
Ik vraag mij eigenlijk gewoon af of het zin heeft om een HV set te kopen aangezien ik er net eentje gezien heb voor erg weinig geld...Even rekenen
6S * 3,7v = 22,2v * 2.200kv = 48.840rpm
8S * 3,7v = 29,6v * 1.100kv = 32.560rpm
10S * 3,7v = 37v * 1.100kv = 40.700rpm
Bij motoren zit de sweetspot (maximale efficiency en daardoor minimale hitte ontwikkeling) tussen de 30.000rpm en 37.000rpm globaal gezien.
ik heb nog een vraagje , en eigenlijk iets wat me ernorm stoort,
ik heb dit op de e-maxx maar ook op mijn e-revo,
er zit een lichte afwijking in naar links!! dus als je op een recht stuk rijd , gaat hij wat naar links,
het is met de traxxas zender,
dus je hebt dat 1ne knopje steering trim,
de moet van mijn , een beetje meer dan een kwart naar rechts gedraaid worden om het toch wat recht te laten rijden,
maar daarmee is het probleem niet weg, als ik dan 1 tandje terug keer begint hij iets naar rechts te rijden,
dus ik krijg hem niet recht ( mijn auto he)
iemand een idee of een oplossing of moet ik wat aan die cardans draaien ofzo,
t'is niet veel , maar het stoort!
( zeg niet koop een nieuwe zender he)
ik heb nog een vraagje , en eigenlijk iets wat me ernorm stoort,
ik heb dit op de e-maxx maar ook op mijn e-revo,
er zit een lichte afwijking in naar links!! dus als je op een recht stuk rijd , gaat hij wat naar links,
het is met de traxxas zender,
dus je hebt dat 1ne knopje steering trim,
de moet van mijn , een beetje meer dan een kwart naar rechts gedraaid worden om het toch wat recht te laten rijden,
maar daarmee is het probleem niet weg, als ik dan 1 tandje terug keer begint hij iets naar rechts te rijden,
dus ik krijg hem niet recht ( mijn auto he)
iemand een idee of een oplossing of moet ik wat aan die cardans draaien ofzo,
t'is niet veel , maar het stoort!
( zeg niet koop een nieuwe zender he)
meent ge dan u?
kijk erevobe.je legt je e-maxx omgekeerd.
je maakt de 2servo-armkes los.je doet ze van de servos af.
je zet je trothle in het midden.(wel zien dat de wagen en zender aanstaat natuurlijk)
wielen centreren.
servoarmkes terugplaatsen.wel zien dat je wielen rechtblijven.
servoarmkes weer vastzetten en voilla!
meer is het niet.dit past voor beide wagens.
succes
greetz
dus ik krijg hem niet recht ( mijn auto he)
ik dacht ook een oplossing te hebben voor wat minder whiely's te maken, ik heb mijn achterste veren meer aan gedrukt met de dikste klikker, en de voorste niet aan gekomen, het is nu nog slechter![]()
het is daarom ook omgekeerd he
vanvoor harder en vanachter niet aankomen
ja inderdaad dat zou kunnen maar als je de achter vering verhard komt hij zeer gemakkelijk van de grond.
het best is om je auto dan zo laag mogelijk te zetten (overal dan) wil je ect zo goed als geen wheelies meer moet je dan nog een phaltline banden kopen
Met een middendiff gaan de voorwielen enorm balloonen...dan gaat hij nog wheelies maken hoor!natuurlijk te zien welk ondergrond!
beter een middendiff.dan is die miserie over!