Gebruiktaanwijzing gelezen?, tandwielen mag je niet smeren, eigenlijk helemaal geen draaiende onderdelen, dit in verband met zand
Tuurlijk is de versnellingbak dicht, maar er kan altijd wat inkomen![]()
Nee, dat heb ik dan blijkbaar overgeslagen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gebruiktaanwijzing gelezen?, tandwielen mag je niet smeren, eigenlijk helemaal geen draaiende onderdelen, dit in verband met zand
Tuurlijk is de versnellingbak dicht, maar er kan altijd wat inkomen![]()
Mensen zeggen wel meer, maar of je ze ook moet geloven....
Greetz,
Joram
Ondertussen al iemand met een mamba monster in zn e-maxx?
mijn zoon heeft nu een 6 tal weken de E-maxx.
Maar dit weekend reed hij samen met mijn broer.
Heeft het zelfde moment eentje gekocht.
nu het probleem die zich voordeed.
m'n broer z'n wagen werd stuur loos en ging voluit recht door (kwam hij al eerder tegen). waar zou dit kunnen aan liggen?
maar nu probleem 2 toen mijn broer z'n wagen stuur loos werd knalde hij in de zei flak van mijn zoon z'n auto en toen brak het onderstel van deze wagen in 2.
wie heeft dit nog voor gehad en wat hebben jullie er kunnen aan doen?
nu zijn deze wagens nog maar een paar maand oud.
in m'n broer z'n wagen is er reeds een motertje verbrand en vervangen in garantie
na hier gelezen te hebben dacht ik nu eens een deftig auto gekocht te hebben voor mijn zoon maar zo te zien is valt dit tegen wie kan mij verder helpen.
groetjes
mijn zoon heeft nu een 6 tal weken de E-maxx.
Maar dit weekend reed hij samen met mijn broer.
Heeft het zelfde moment eentje gekocht.
nu het probleem die zich voordeed.
m'n broer z'n wagen werd stuur loos en ging voluit recht door (kwam hij al eerder tegen). waar zou dit kunnen aan liggen?
maar nu probleem 2 toen mijn broer z'n wagen stuur loos werd knalde hij in de zei flak van mijn zoon z'n auto en toen brak het onderstel van deze wagen in 2.
wie heeft dit nog voor gehad en wat hebben jullie er kunnen aan doen?
nu zijn deze wagens nog maar een paar maand oud.
in m'n broer z'n wagen is er reeds een motertje verbrand en vervangen in garantie
na hier gelezen te hebben dacht ik nu eens een deftig auto gekocht te hebben voor mijn zoon maar zo te zien is valt dit tegen wie kan mij verder helpen.
groetjes
als ik nog een tip mag geven, als je een draagarm kapot hebt, vervang ze met de RPM draagarmen.(zijn nog minder snel kapot! )
tweede systeem:
De mamba monster met 2200kv neu motor. De regelaar kan 6 lipo's aan, dus 22,2 volt. Is dat ook nodig of kan je zonder teveel problemen met mijn lipo's rijden (14,4 volt)?
deze kun je ook makkelijk op 4s rijden. de kwaliteit van je accu's is bij deze setup (4s) wel erg belangrijk. houd de temperatuur van je accu's goed in de gaten. 5000mah, 25c = 100amp en deze motor kan volgens mij meer dan 110amp trekken.
edit: dit is wat de savage flux doet op 4s (motor®elaar van de flux is een mamba monster 2200)
KGbYDs6nbfg[/media] - HPI Savage Flux 2st Run