doe je maxx een plezier en laat hem met een mmm setje lopen.
die doen het daar erg goed in .
rij meestal met 5S op 6S is het niet leuk meer...
Ralf
Zelf rijd ikm met 2x2S .
Met wat voor accu's rijd je op 5S?
gr
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
doe je maxx een plezier en laat hem met een mmm setje lopen.
die doen het daar erg goed in .
rij meestal met 5S op 6S is het niet leuk meer...
Ralf
58 is wel hoog, zelfs met een koeler.
logisch want een 1/10 setje is wel erg zwaar voor een 1/8 4wd monstertruck.
Maar hoe kom je aan 5 cel?
En hoe zit dit dan met de aandrijving (slijtage)
gr
Maar hoe kom je aan 5 cel?
En hoe zit dit dan met de aandrijving (slijtage)
gr
Ik heb mijn 3906 (oud model) transmissie omgebouwd zoals de beschrijving in RC-Monster Forums - View Single Post - Revo Slipper on E-Maxx Tranny Mod.
Voordat ik de slipperclutch monteerde heb ik gecontrolleerd of de uitgaande as meedraaide als ik de ingaande as (gekoppeld aan de motor) draaide en dat was OK.
Nu heb ik de slipperclutch (koppelplaat met tandwiel van de E-revo) gemonteerd op de ingaande as en als ik de tandwiel (gekoppeld aan de koppelplaat) draai dan draait de uitgaande as mee. Het veertje is helemaal aangedraaid en het draaien van de grote tandwiel gaat redelijk zwaar. Hoort dit zo?![]()
Dat is waar, stop er gewoon 2 lipo's in dan zie je wel dat hij sneller zal gaan
MVG
Dat weet ik natuurlijk ook, het zit hem in het feit dat als je de Brushless Edition uit de doos haalt, die direct top snelheden haalt (op slechts 2 NiMH 3000mAh 7-cel batterijen ...). Wat bij mij dus niet het geval is ...
Misschien zijn je nimh te veel gebruikt, je mag gewone nimh batterijen maar tot 1000 keer opladen en ik heb gehoord dat je vanaf 500keer al wat problemen hebt, vb langere laadtijden en de batterij die zo lang niet meer meegaat, met welke lader laad je ze als het een gewone is ( die er standaart bij zit ) een druppellader, zou ik een andere kopen. ken je soms iemand die over 2 2cels of 3cels lipo's beschikt ? Anders probeer ze even te gebruiken. Je zou beter lipos kopen bij HK in duitsland, zijn goedkoop en vrij snelle levertijd als ze ze in stock hebben
MVG
Mijn NiMH batterijen zijn zeker nog geen 500 keer opgeladen. Slechts 3 maand gebruikt. Ik weet niet precies wat je bedoelt met een druppellader, maar ik gebruik een Robbe Power Peak oplader (met schermpje). Ik ben nog maar 16, en kan me extra batterijen niet echt veroorloven. Men zegt dat LiPo's soms kunnen ontploffen, maar 2 van de 4 NiMH batterij packs die ik heb zijn jammer genoeg ook ontploft ...