Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Er staat dat als je bijv. 200g extra bij je order doet, je dan geen verzendkosten moet betalen. Dan moet je de zwaarste batterijen kopen?

Ik zal maar zwijgen over de Turnigy LiPo's. Jullie zeggen ook "geen douanekosten", is dit niet overal in de EU-zone? Ik zal me er dan ook maar moeten bij neerleggen dat er €7 aan verzendkosten bijkomt.
Even concreet nu: is een 2s 5200mAh 30C (van Turnigy) een goede keuze? Met welke LiPo's rijden jullie eigenlijk?

FLM10700a.gif

FLM10700b.gif

Toch nog Maxx liefhebbers genoeg dat ze er nog steeds parts voor maken ...
Ben zelf al weer aan de vierde bezig nu , ze blijven mooi...:)

het gaat alweer de vierde maxx worden idd.
En mooier is persoonlijk ....
wel weer exclusieve parts iig.

Als iemand nog de internals van een gearcase heeft liggen of een komplete tranny laat het even weten...

Ralf

heb je ze dan allemaal nog?
rij je dan nog met allemaal of heb je ze gewoon meet voor de bouw en look?

Jazeker heb ik ze nog allemaal ..... :)

En ja ik rij met 2 en eentje staat erg mooi te wezen ...
er wordt mee gereden op de baan en af en toe ook gebashed.

Mocht er iemand van mooi spul af willen heb ik ook altijd wel interesse

Ralf

Ik weet dat ik de volgende vraag al verschillende keren heb gevraagd, maar toch nog eens voor alle duidelijkheid:
ik ga binnenkort 2 LiPo's aankopen van het merk Turnigy (indien er betere zijn in dezelfde prijsklasse, laat maar weten) op de HobbyKing. Het zou gaan om een 4500-5200mAh LiPo, 2S. Voor mij, die voor het eerst een LiPo aankoopt, zijn er echter nog een paar details die niet zo duidelijk zijn.

1. welke C-rating raden jullie aan?
2. bij sommige LiPo's staat er 2S2P bij andere 2S1P, wat wil dit zeggen?
3. hard-case of soft-case?
4. de meeste 2S LiPo's zouden, enkel gebaseerd op de afmetingen, niet passen in de E-Maxx, waar of niet?

Alvast bedankt,
simtom

Ik weet dat ik de volgende vraag al verschillende keren heb gevraagd, maar toch nog eens voor alle duidelijkheid:
ik ga binnenkort 2 LiPo's aankopen van het merk Turnigy (indien er betere zijn in dezelfde prijsklasse, laat maar weten) op de HobbyKing. Het zou gaan om een 4500-5200mAh LiPo, 2S. Voor mij, die voor het eerst een LiPo aankoopt, zijn er echter nog een paar details die niet zo duidelijk zijn.

1. welke C-rating raden jullie aan?
2. bij sommige LiPo's staat er 2S2P bij andere 2S1P, wat wil dit zeggen?
3. hard-case of soft-case?
4. de meeste 2S LiPo's zouden, enkel gebaseerd op de afmetingen, niet passen in de E-Maxx, waar of niet?

Alvast bedankt,
simtom

Back