Algemeen Traxxas E-maxx Topic

Off-Road Racer zei:
Friso zei:
BZB bedoelt dat de hobma nooit wat op vooraad heeft.

Zie de rode tekst.

Ben ik het niet mee eens, ze hebben daar genoeg op voorraad, en ze gaan ook nog uitbreiden en ook (eindelijk) een internetshop starten.
Ze gaan nu ook proberen of ze Traxxas kunnen verkopen, staat nu een Jato 3,3 te koop daar
En over die lagers was ook mijn schuld, wist niet precies meer welke maat.
En over die lader, die verkopen ze helemaal niet daar, dus niets te maken met voorraad, deze lader moet de vervanger worden van de Ultramat 14.
Ik vind het dan ook een beetje onzin dat er wordt gezegd dat ze niets op voorraad hebben want ik zie weinig verschil tussen deze en andere winkels (En ja, al bij genoeg geweest)

Verder stop ik hierover, straks zien ze het nog als winkelbespreking :wink:

Ik heb zelf er geen evaring mee, ben nog nooit naar hobma geweest. Maar dat is wat BZB bedoelde, denk ik.

Hier nog even een foto van de kap hoe hij er nu bij ligt

Ik laat de kap door een kennis spuiten die wat meer geduld heeft en wat meer tijd, zelf nu veel bezig met school/stage/rijlessen

Kleuren:

Metallic blauw - Boven
Wit - Onder
Zwart - lijntje tussen blauw en wit
Smoke - Ramen

nieuwekap.jpg

DSCF3747.jpg

DSCF3746.jpg

En de kap is inmiddels op de auto geplaatst, en er zitten weer nieuwe lagers in de auto

Verder heb ik vandaag nog een Pro-Line 1:8 Spoiler besteld (White), en de Spoiler bevestiging voor aan de schokdempertoren (Die van TeknoRC)

Foto's van de kap (Inmiddels ziet hij aan de voorkant lager

NieuwekapE-Maxx650x432.jpg

NieuwekapE-Maxx2650x432.jpg

NieuwekapE-Maxx3650x432.jpg

Zo dat ziet er gelikt uit. Jij aardig met je E-maxx bezig. Mijne staat al weer een tijdje stil ivb met een verkeerd ophangarm... Moet er eigelijk weer is aan beginne.

greetz

hele tijd geleden dat ik wat gepost heb op dit forum..

maar zal de komende tijd hier wat meer posten en vragen stellen omdat ik nu ook lekker bezig ben met mijn maxxjes..

Heb het topic wel een beetje doorgelezen maar rijd iemand hier al met lipo cellen?

hallo,

ik ben van plan om over een tijdje een traxxas new e-maxx te kopen.
nu is mijn vraag waar jullie de new e-maxx gekocht hebben?
in een winkel of op internet?
ik wil hem het lieft in europa kopen vanwege de douane kosten.
ik heb een duistse site gevonden waar hij ongeveer 350 euro is.
dit is de laagste prijs die ik tot nu toe in europa gevonden heb.
weeten jullie een goedkoper adres?

groeten philip

Hej!
Ik heb mijn E-maxx in Amerika gekocht via Towerhobbies.com
'k heb het nieuwe model en ben nu aan zee, en ik heb er al zooo veel plezier aan beleefd hier,... het is echt een zalige auto en rijd maar ietsje trager op zand dan op straat :D Hij maakt constant weelies met zijn 4200 mah intellect 7 cell battery pack :p ik ben zeeer tevreden van deze auto en nog geen enkel probleem ermee gehad ondanks ik toch al een paar keer flink ben gecrashed!

Bij mij was het 80 euro verzendkosten vanuit Amerika en 80 voor de douane en de e-maxx was omgerekend 240 euro + 160 = 400 euro dus het is misschien voordeliger om hem in duitsland te halen. Dan moet je nog goede batterijen hebben, ik heb 100 euro betaald voor mijn 2 batterijen en 60 euro voor een zeer goede lader: ultramat 14 die tevens ook lipo kan laden!

oke, bedankt!

zijn er meer die hem hier uit duitsland gehaald hebben?
of weet iemand nog een leuke webshop war hij te koop is?

Ik heb destijds mijn oude E-Maxx uit Duitsland gehaald maar die gasten daar wouden niet echt opschieten.

Ik zou hem gewoon bij Towerhobbies kopen, hele goede service en niet al te duur.

@Gerben de Vries
Ik rijdt nog niet met LiPo's, volgens mij de anderen ook niet

Hoeveel verzendkoste is da dan naar België?
want als da 100 euro is dan kunt ge toch beter hem op towerhobbies bestelle dan hebt ge hem in 3 dage (ik toch) (als hij in stock is)!

Grtz, Tibo

Als ik mijn HPI E-Firestorm verkocht heb,komt er waarschijnlijk een nieuw type Max..ik denk ook van Tower-Hobby`s..

ik snap niet dat iedereen bij towerhobbies besteld... dan krijg je toch ook 80 euro extra douane kosten??

je hebt bij towerhobbies ook vaak kortingsbonnen. als je een abo neemt op hun nieuwsbrief, krijg je deze regelmatig in de email. heb nu een code via de email gekregen voor korting van $35 bij besteding van minimaal $199. korting voor internationale klanten is vaak hoger dan de korting die op de site staat.

eindelijk weer eens tijd gehad om met de autootjes te spelen. Mijn E-maxx is ook weer klaar om te rijden. Ik heb tot nu toe er nog maar een keer mee gereden en ik moet zeggen dat het zeker niet tegen viel. voor een kompleet originele auto. Ik heb ondertussen nog steeds niets veranderd behalve de kap. Toch maar even een paar fotoos.

07-02-08001Medium.jpg

07-02-08004Medium.jpg

07-02-08006Medium.jpg

he ik heb een tijd zitten kijken naar een brushless voor een emaxx
ik heb de volgende dingen gezien
- plettenberg
- neu
- mamba monster maxx, (wanneer komt ie uit?)
- feigao

wat vinden jullie ervan?
ps. liggen de neu en de plettenberg niet qua prestaties vrij dicht bij elkaar?

Back