Hallo Bart,
Ik gebruik schuurpapier korrel 120, er hoeft niet méér af, dan nodig is, om de fets in één vlak te krijgen.
Ik heb een vlak latje ter breedte van de fets, waar ik met dubbelzijdige tape het schuurpapier op plak, dan raak ik niet de aansluitkabels en de elko's tijdens het schuren...
Als koeling kun je een messing plaatje nemen, waar je een koperen buisje op soldeert, zoals in deze thread:
[99630] bouwverslag-robbe-sea-jet-evolution-21-04-10-update-9
Nu zijn dit vrij kleine regelaars, waarbij het gevaar van kromtrekken van het messing plaatje niet zo groot is, jouw regelaar is groter, dus denk erom, dat het plaatje na het solderen nog vlak aansluit op de fets, anders heeft het vlakken hiervan niet zoveel zin.
Of je neemt een stuk aluminium strip van 6 mm dik en passend op je fets, waar je drie boringen van 3,2 mm in maakt:
De kant waar de buisjes in komen boor je op naar Ø 4 mm zodat je er 4 mm alu buisjes in kunt lijmen met loctite.
De dwarsverbinding dicht je af door er M4 in te tappen en een stelschroef er in te lijmen met loctite.
Zorg wel, dat alle boorspanen er uit zijn, voordat je de boel afsluit.
Ik zet de koelplaat met warmtegeleidende pasta rechtstreeks op de fets en zet er een nieuw stuk krimpkous omheen.
Van de zijkant gezien zit de inlaat goed, van achteren gezien moet 'ie in het kwadrant rechtsboven zitten.
Plaats nog even een foto die recht van achteren is gemaakt.
Welke boot zit 'ie op?
Groeten, Jan.