Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
morgen is iedereen in haarlem denk ik..

Modelbouw Meeting in indoor baan MACH!

en vervang ook gelijk de lagers.
die zitten dus ook vol met zant.
als je hulp nodig heb hoor ik het wel.

Hi Sander,

mechanisch gezien ben ik redelijk handig, dus ik verwacht dat het wel lukt, maar ik zet je wel vast op de speed dial "1", Voor het geval dat ik toch in de problemen kom.

Wat de lagers betreft, je bedoelt de lagers in de cilinder/zuiger neem ik aan? Ik ga ze erbij bestellen.

Wat de boten betreft, ik heb al twee boten, maar deze zijn van hout en heb ik vroeger ooit eens gebouwd(electrisch) van afvalhout en bouw tekeningen, ik zal er eens een fotootje van zoeken om te plaatsen...

Niet zo snel en powerfull als jullie boten, die zien er wel erg gaaf uit!

Nou helaas er weer niet bij vandaag, wie weet volgende week, maar meestal duurt het wel langer om de onderdelen binnen te krijgen....

Veel plezier, het weer ziet er veelbelovend uit...

Nou helaas er weer niet bij vandaag, wie weet volgende week, maar meestal duurt het wel langer om de onderdelen binnen te krijgen...
Heb je al eens op de site van Liquidrc.com gekeken?
Voor $0.99 verzonden en meestal met 5 dagen in huis. Soms zelfs 3.
En ze hebben ook nog eens heel veel.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=index&cPath=237655_445

Ik heb sinds kort ook deze site in engeland gevonden. Ze hebben aardig wat spullen en geen gekloot met de douane bij grotere bestellingen. Aleen moet je ze een mailtje sturen met wat je hebben wilt en dan sturen hun een rekening. Meestal ook 3 dagen na betaling in huis.
http://www.roundabouttoys.com/store/category/16/116/Spares---Traxxas/

Laatst bewerkt:
En deel VGpKjMKQjAst[/media] voor de liefhebbers

Net uit me werk nog even langs de baan gereden, en ik zag een mannetje of 8 langs de baan staan.
Helaas laat het weer vandaag wat te wensen over.

Laatst bewerkt door een moderator:
ja leuke filmpjes hoor.
jammer dat ik niet kon.
heb net even gereden maar stond alleen :(.
wel rijd de sc10 best goed.
alleen de achter banden zijn een beetje kaal, op het asvald slijten ze wel heel snel. maar wheels maken doet hij dan wel :mrgreen:.
hoop ook volgende week de nieuwe spullen te krijgen ook nieuwe banden, hahah.
ook heb ik een 2,4Ghz zender gekocht dus nu kan de Novak GTB esc er wel in met de 9,5T speedpassion motor:twisted:
ik had altijd last van storing als ik een meter of 40 van me af ree.
nu is een vriend van mijn heel goed met electra. en die zij dus dat de esc die voor 2,4 Ghz bedoeld is storing in de draaden naar de onvanger stuurt.
alleen een 2,4Ghz onvanger kan de storing aan. ja vraag me niks hij zij het.
er was laatst ook een man met een 4x4 slash die ook storing had.
hij had probleemen met zijn 2,4 Ghz zender en had een 40Mhz zender en hij had ook storing.
dus ik denk dat hij het zelfde probleem heeft.

gr Sander.

Het lijkt een beetje aande lokatie te liggen.
Vorige week zondag was er ook al iemand die op ons baantje geen meter vooruit kwam en een paar hondered meter verderop wel gewoon kon rijden. Sicco heeft geloof ik ook al eens last gehad van storing op zijn fm setje

Nou ik dan ook gelijk maar me grootste speelgoed showen :mrgreen:

Bijna 1,60mtr lang en zo een 4,5PK met een cy sikk 26cc motor.

Voor de geïnteresseerde ze is tekoop.

xxsanderxx jouwe wil ik zeker nog een keer in actie zien,wanneer vaar je weer een keer bij de vuilverbranding vijver?

modelbouwforumklein.jpg

Wow, ook mooi speelgoed! Zit er nu een konijn in de vensterbank?

hey bas,
deze zijn onder weg, met de velgen

@ blitzmaster dat is dus het rare er van met de 27Mhz en 40 Mhz zender heb ik nu gereden met de BRUSHT motor en regelaar (standaard van de SC10) en totaal geen storing kan gewoon 150m weg rijden geen trilling niks.
en dan met zo'n duure Novak al op 30 tot40 meter bijna geen berijk meer.
nu staat er in de beschrijfing van de novak regelaar dat hij met 2,4Ghz aan gestuurt moet worden.
en met 27-40 of 75Mhz kans op storing.
nu heeft heeft die vriend van mij het zooitje door gemeten en zegt dat er idd een storing naar de ontvanger gaat.
en die kan de 27-40 of 75 Mhz ontvangers niet aan.
en zorgt voor een slechte verbinding naar de ontvanger.
dus ik hoop dat ik straks met de nieuwe 2,4 Ghz zender geen last meer heb van storing.
hier een foto van de nieuwe banden. :mrgreen:

gr Sander.

pro1153-12.jpg

Heb je al eens op de site van Liquidrc.com gekeken?
Voor $0.99 verzonden en meestal met 5 dagen in huis. Soms zelfs 3.
En ze hebben ook nog eens heel veel.

Ja die ken ik, ik heb ze al een keer eerder gebruikt, maar het duurde toen evengoed 10 dagen. De prijs was echter $20,- meer dan waar ik nu heb besteld, en momenteel heb ik nogal geld gebrek, dus ik wacht nog wel even iets langerderer......er

evengoed bedankt voor het meedenken!

Laatst bewerkt:
Dit is er 1-tje voor de damage library,

dit was echt geen zand... wat een gaper in de zuiger.....(foto 1):confused:

en dat stuk was gescheurt en brak eruit toen ik er even iets tegenaan duwde....(foto 2):mad:

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow das echt niet normaal,zoiets heb ik nog niet eerder gezien,materiaal is helemaal vergaan.

Heb je ook een foto van de cylinder wand?

Ik zou toch eens traxxas op de hoogte stellen,wie weet is er nog iets met garantie te regelen.

Laatst bewerkt:
Nog even het startveld van zaterdag. Echt een toffe sessie met veel race-actie, zoals de filmpjes van Blaster al bewijzen. Blijft toch lachen, hoe anders je aan het rijden bent als je er bij zegt dat het niet alleen rondjes rijden is, maar echt racen. Veel meer geconcentreerd, dat merk je ook achteraf.

Bas bedankt voor het sportieve rijden. 2WD VOORUIT!

P100410_13.04.jpg

Heb je ook een foto van de cylinder wand?

Ik zou toch eens traxxas op de hoogte stellen,wie weet is er nog iets met garantie te regelen.

Cilinderwand heeft zo'n lichte schade, kan het niet eens op de foto krijgen. Ik ga inderdaad eens Traxxas contacten, eens kijken wat ze hiervan vinden....:puppydogeyes:

Het was inderdaad een mooie middag. Lekker weer en goeie opkomst.
Als elke zaterdag zo wordt zou het helemaal goed zijn.
Jammer van de kater, en de speling in de achterwielen, bolide was niet recht te houden.
Lagers zijn onderweg, net als alu front hubs, rear hubs en steering blocks.

hey bas,
deze zijn onder weg, met de velgen

pro1153-12.jpg

Dat zijn zeker mooie bandjes, heb zelf nu de switch er onder zitten.
Zo te zien heb jij wel de velgen met de sc10 montage systeem. Ik had de hex convertors nodig waardoor ik nu ff te veel offset heb. Ff meer camber zal het probleem wel oplossen.
Ga waarschijnlijk toch nog een setje associated velgen met de nieuwe jconcepts banden bestellen in de nabije toekomst.

Je kan het beste wel het kruis in de velg even opvullen met lijm/epoxy of stripjes aluminium om het uitvreten tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
Back