Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
waarom bestel je niet gewoon die rulux velgen van Jconcepts? Die zijn veel harder dan de standaard asso velg en kost 5 dollar per 2 ofzo. Niet gaan lopen pielen met lijm. Die proline velg is ook niets mis mee.

@Keg, ik zou mijn geld voor een cilindertje maar even in mijn broekzak houden. Volgens mij wordt het een nieuw blokje.

Voor wat betreft de storing, volgens mij zit hier veel meer achter!
tinfoil-hat.jpg

Aluminium muts mee het weekend. Daarnaast zal ik de geigerteller in de zak stoppen voor de waarden uit die vuilnisbelt naast de baan!

ik heb nog een mooie .26 blokje liggen van mach. inclusief uitlaat enzo, mocht je intresse hebben kan ik het van het weekend wel meenemen.

welke dagen gaat er weer gereden worden?
kan ik ook mn nieuwe losi 8ight even uitlaten op de baan :)

In die traxxas passen alleen van die 2.5 of 3.3 blokjes (small block). Die mach (big block) gaat niet passen :-) Die uitlaat is net zo groot als die auto. Of sloop ik nu je sluipreclame? :proost:
Trouwens, wat vinden jullie van de nieuwe auto van sicco?

edtv_new_kids_1364_1364948b.jpg

Laatst bewerkt:
Die proline split six velg is idd een mooie. Past ook op de pin van asso zonder hex convertor.
Alleen Proline is nogal aan de prijs. Mijn proline setje was €59.00, dik aan de prijs als je het mij vraagt
Passen de rulux er ook op zonder hex? Want die hex zorgt voor meer offset waardoor de banden tegen de zijkant van kap komen. Heb nog geen tijd gehad om te kijken hoe erg de camber moet worden bijgesteld. Ik geloof alleen niet dat proline voor gelijmde setjes verkoopt.

Laatst bewerkt:
@Keg, ik zou mijn geld voor een cilindertje maar even in mijn broekzak houden. Volgens mij wordt het een nieuw blokje.

ik ga even bij traxxas reclameren, maar heb de piston+sleeve al besteld. Als dat niet lukt, kost een nieuwe motor niet eens zoveel extra, dus misschien doe ik dat alsnog....

Iemand nog interesse in mijn ofna hyper 4x4?, ja die hele snelle ;) 175 euri voor het rollend chassis. Reden: die 1:8 kost wel erg veel knaken en wil weer lekker met mijn sc10 gaan rijden.

Laatst bewerkt:
Neem die rc8 een keer mee dan. Ben erg benieuwd naar de grote broer van de sc10.
Ik dacht dat je de rc8 zou verkopen...

Nog meer buggies, straks meer buggies dan short course :p Met een beetje mazzel heb ik de db01 ook draaiende zaterdag.
De Proline wielen passen nu ook binnen de kap :) Ook wat meer toe-in op de voorwielen. Ben benieuwd zaterdag.

@Sander/Lennart;
Hoe is de speling op de achterwielen bij jullie sc10?
De lagers zien er nog best goed uit. As heeft daar op zich weinig speling maar het totaal plaatje heeft te veel ruimte.

Laatst bewerkt:
pfff, zou ik even naar moeten kijken.

@Robin: jij hebt alu shocktowers. Mazzelpikkie, mijne zijn nog van plastic.

Laatst bewerkt:
Draagarmen van alu lijkt me geen goed idee. Dit is toch een punt waar best veel kracht op kan komen. Als kunstof breekt, buigt alu. En als je ze kunstof houd weet je wat je zwakke punt is ;)

Laatst bewerkt:
shocktowers zijn van zwaar alluminium ja, origineel losi af gelevert, dus goede kwaliteit en dat merk je ook.

Back