Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
enne even tussendoor.
mijn nieuwe aan winst:D
tamiya F 104 PRO

een paar noppen banden er onder, en gaan denk ik zo ;).

gr Sander.

tamiyaf104pro017.jpg

tamiyaf104pro018.jpg

tamiyaf104pro021.jpg

tamiyaf104pro023.jpg

tamiyaf104pro029.jpg

tamiyaf104pro031.jpg

tamiyaf104pro033.jpg

Als je contact wilt met de AMCC, moet je even naar Rik vragen. Dat is onze voorzitter. We zijn ooit opgericht als off-road club (Alkmaarse Model Cross Club) voor 1:5, maar ze (voor mijn tijd) konden toen geen circuit krijgen. Met 1:10 electro onroad ging dat een stuk makkelijker. We zijn wel aan het experimenteren geweest met een off-road baantje naast ons tapijt circuit, maar dat is niet goed van de grond gekomen.

Laatst bewerkt:
Wat is in een naam? Zelf hou ik niet van afkortingen, behalve als je met de letters een bestaand woord maakt.
Wat mij betreft mogen we er best voor uit komen dat we alleen off road rijden trouwens. Ik begrijp wel de insteek, om het zo breed mogelijk te houden qua RC, maar het is ook onduidelijk. Krijgen we ook geen misverstanden met de AMCC. Al kunnen ze ons zeker helpen met tips, ik weet al dat er geen (vaste) off road rijders bij zitten; het is best een hechte club.
Lastig, noemen we ons nu een club, een stichting, een vereniging... ik denk eerder een 'groep'.
@ Sander; laten we toch het RC gedeelte in de naam houden, om teleurstellingen te voorkomen bij geïnteresseerden.
UPDATE: WOW dikke F1 man. Laat het even weten als je eens gezamenlijk naar de MACH wilt (ik heb de F103GT, eigenlijk zo'n F1 maar dan met een GT kap en wielen).

Mijn suggesties (ik voel een poll aankomen...):

De Knutselcrossers
RC Off Road Alkmaar RCORA
De Tandenknarsers
Klein Maar Duur
De Schenenbeukers
Taminee Heb Je Tamiya Kan Je Krijgen THJTKJK
Altijd Langs De Zijlijn ALDZ
De Budget Boekers
Boem Is Ho(mo)
Iedereen Welkom Niemand Veilig IWNV
Zonder Touwtjes
Op Het Dak
Echte Mannen (Kleine Karren) EMKK
De PayPals
De Zandhappers
Altijd Een Excuus AEE
Blokje Om
De Steigerzeikers
Prioriteiten Stellen (schat ik moet even)
De Moeras Monsters
De Rolmaatjes (bestaat al, is een bowling club)

Laatst bewerkt:
Amcc zal ik morgen eens achteraan gaan. Zal die Rik eens opzoeken dan. Tnx voor de tip.

RCM-Alkmaar ben ik ook wel voor, klinkt wel lekker, Motorsport kan ook nog wel Modelsport of zo worden, maar dat maakt voor het domein niet echt uit....

Die formule 1 ziet er goed uit trouwens, heb nog wel een setje badlands ervoor... heeft ie gelijk een beetje hoogte ;)

rcm-alkmaar.nl is vrij. Volgens sidn.
Dus wat ik zo lees zal ik daar eens achteraan gaan. Enthousiasme is lekker zo, leuk om zoveel mensen ermee bezig te hebben.

Edit: gelijk met Slash gepost... Poll is wellicht een goed idee... beter idee zelfs

ik zeg waar blijft de poll, heb inmiddels de ho bao 90% in elkaar zitten :) die sukkel van wie ik hem had gekocht had de motormounts verkeerd om zitten. hihi.

Ga woensdag avond een benzine tankje halen en dan zou ook deze auto rtr moeten zijn.

Al met al wordt het nog gezellig hier zo :P.

btw kan huider niet sponsoren? lekker makkelijk voor onderdelen etc :P

Huider sponsoren, moet ik eens voorleggen bij Ernst(huider)
aangezien dat ik daar een werknemer op de Vr. + Za. ben is dat al een opstapje.:D
en dan een puntje:
. wat zien we onder sponsoren??

P.S. Moet toch mijn zondag maar weer eens vrijmaken voor het rijden, zo te lezen zijn er een hoop nieuwe rijders!!!

Huider sponsoren, moet ik eens voorleggen bij Ernst(huider)
aangezien dat ik daar een werknemer op de Vr. + Za. ben is dat al een opstapje.:D
en dan een puntje:
. wat zien we onder sponsoren??

P.S. Moet toch mijn zondag maar weer eens vrijmaken voor het rijden, zo te lezen zijn er een hoop nieuwe rijders!!!

Volgens mij heb ik jou gesproken bij huider, was daar samen met paul, we hebben nog gesproken over zondag en zo, heb een blik nitro gekocht bij je en een vulfles en een gloeiplug nr 5.

Maareh sponsors tja, daar is nog niet veel gedachte over geweest, denk dat het daar nog even te vroeg voor is, uiteindelijk zal Huider er ook baat bij hebben als er iets van hun bij de baan hangt en zo, maar laten we vooral niet te snel op de zaken vooruit lopen.

Eerst de naam/domein etc rond, dan de volgende stap.
Slash ik neem aan dat jij de Poll kan veranderen op dit topic, of moeten we ff een apart topic starten of zo..?

Ik zou dan inderdaad RCM-Alkmaar nemen. Dan hebben we wat meer ruimte. Het moet namelijk ook een "normale" naam zijn, zodat je wat netheid uitstraalt.

Qua sponsors, Huider zou mooi wezen. Al is het enkel voor de bekendheid. Veel mensen kennen de zaak. Maar dat is zoals Marcel al zegt voor later. Sponsors voor de baan / aankleding is een andere zaak. Graafmachines etc zouden we moeten regelen. Misschien dat we dit via "ons" werk kunnen navragen, klanten bestand heeft potentie. Maar ook dit kan pas later op de planning. Heeft nog geen nut om wat te gaan regelen als de gemeente / boekelermeer geen akkoord geeft.

Marcel, kan jij misschien eens bij Bert navragen wie in het bestuur zit in Boekelermeer? Ik gok Gijs / Marco. :)

Schoot me nog wat te binnen.

Bij het uitzoeken van een plek lijkt me een plek waarbij een rivier(tje), water(tje), meer(tje) etc is. Dan kan je de baan "vochtig" maken zodat het wat minder stoffig is in de zomer.

Iemand had het over een hek, dan lijkt me een hek zoals dit:
Bergschenhoek Niet handig. ;)

Ik zou dan inderdaad RCM-Alkmaar nemen. Dan hebben we wat meer ruimte. Het moet namelijk ook een "normale" naam zijn, zodat je wat netheid uitstraalt.

Marcel, kan jij misschien eens bij Bert navragen wie in het bestuur zit in Boekelermeer? Ik gok Gijs / Marco. :)

Niets "moet" qua naam, maar het is wel handig om een normale naam kiezen inderdaad.

Ik hoef dat trouwens niet na te vragen, Gijs zit zeker in het bestuur hiervan, maar hij is op dit moment op vakantie.
Marco weet ik niet, zou je evt. even bij collega Hajo kunnen navragen, die zit daar nu.

misschien een domme/rare vraag, maar waarom kijken jullie ook niet eens in heerhugowaard, de gemeente daar sponsort allerhande initiatieven in hun drang om stad te worden.

achterin heerhugowaard ligt nog aardig wat land braak waar niets op gebouwd zal worden de komende jaren.

Heerhugowaard zou een alternatief kunnen zijn, we weten echter nog niet eens of we in alkmaar terecht kunnen, en vooralsnog worden we ook nog steeds gedoogd in de Boekerlermeer. (politie en stadswacht is al meerdere malen langs gereden zonder iets te zeggen)

Maar ik ben alvast een stappie verder gegaan, RCM-Alkmaar was de naam tot nu toe die het meeste positief commentaar kreeg, dus:

A new domain has been created in Plesk.
Domain name: rcm-alkmaar.nl

Aanvraag is klaar, kan hem ook al beheren, alleen dns moet nog worden verwerkt.

Vraagje... wie is er grafisch erg handig, ik kan wel wat, maar zou leuk zijn om wat logo ideetjes en vormgeving website plannen te brainstormen...
Dus gooi in de groep zou ik zeggen :)

Kan wel een vriend van me vragen die een mooi logo kan maken.
Hij is grafisch designer, maar dan moeten we wel een actie foto ofzo hebben :)

Maar ik ben alvast een stappie verder gegaan, RCM-Alkmaar was de naam tot nu toe die het meeste positief commentaar kreeg, dus:

A new domain has been created in Plesk.
Domain name: rcm-alkmaar.nl

Aanvraag is klaar, kan hem ook al beheren, alleen dns moet nog worden verwerkt.

Heb ik nou een SC8e gewonnen .... :mrgreen::rolling:

nou kom maar op met die website dan he :P

wordt er dit weekend eigenlijk nog gereden?? wel onder voorbehoud van het weer natuurlijk.

Ik durf het niet te zeggen, ligt aan het weer. Maar het ziet er slecht uit... :(
Ook ben ik nog in afwachting van me Truggy, anders wordt het helemaal lastig :)

Heb ik nou een SC8e gewonnen .... :mrgreen::rolling:

Hehe, ja hoor, hier heb je em :yes:

Maareh ik ben er zelf sowieso niet a.s. weekend.
Ga lekker met de familie een weekendje in Limburg kijken (simpelveld)
Auto neem ik wel mee, maar verwacht niet veel goeds qua weer dit weekend.

Dus laptop ook mee, en werken aan een nieuwe site, en forumpje :D

Back