Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Hey jongens, wat vinden jullie hier van als gezamelijke aankoop? Zacht prijsje... en als ik niet de enige ben, durf ik Nitro wel aan...

hp10508_1.jpg

HPI Trophy 3.5 RTR Buggy 10508

WAT ZEGT HIJ NOU?

Tja, ik weet het ook niet... toch de herrie, denk ik... samen met Electro SCRT een leuke afwisseling...

Haha, ik heb er ook naar gekeken. Lijkt me een leuke auto voor Nitro, denk dat een 1:10 er beter bij past :)

Youtube fimpjes zijn wel erg tof van die trophy 3.5
qua rijdbaarheid en zo, denk niet dat hij veel onder doet voor me truggy 4.6

Hij zal ook wel lichter zijn denk ik zo maar.

Leuke auto, niet duur en makkelijk onderdelen voor te krijgen.
Ik zeg, doen! Altijd nog om te bouwen tot e-buggy als het nitro niet bevalt...

Dit weekend veel kans op regen, toch een poging wagen? Zaterdag of zondag? Het maakt mij niet uit...

hij ziet er wel leuk uit inderdaad.

maar voor mij geen nitro, ik hou het wel lekker bij electro.

en voor dit weekend...auto's staan klaar, accu's zijn geladen, zender in de aanslag heb er zin in..............alleen kan ik niet dit weekend:bad-words:

Laatst bewerkt:
Zekers geen gekke prijs ! Spotgoedkoop eigenlijk, maar het nitro virus heeft op mij nog niet echt vat gekregen. Bovendien heb ik hier al een kit staan voor een 1:8 Hong Nor X2-CRe pro, mijn winter bouwproject :D.

ik zeg nitro moet je gewoon doen, rijd echt zo leuk, ook wat meer eer aan te behalen qua afstelling en overige tweaks :)

Ik zou alleen wel kijken naar iets met een bigblock persoonlijk, dan heb je meer upgrade mogelijkheden qua vermogen.

Sicco mijn zegen heb je. En er is niemand die zich enige zorgen hoeft te maken over het afstellen van nitro motoren. Ten eerste zijn ze in de loop der jaren veel vriendelijker
gewordenbin gebruik en ten tweede,heb ik als persoontje aardig wat jaartjes ervaring opgedaan,en mocht iemand er niet uit komen dan help ik je graag.

@Evert jammer dat je dit weekend er weer niet bij kan wezen.

ik ben er dit weekend mits het een beetje knap weer is, ben inmiddels ook alweer een stapje verder met de savage xl en hoop zowel de truggy als de monstertruck morgenavond lopend te hebben.

heb hem geaccepteerd, wel onder voorbehoud van stortbuien uiteraard. Neem sowieso de 1 op 10 mee, dus hoop ook met de electro's mee te kunnen racen.

De savage loopt :)

vanmorgen tot leven gekomen in een beste rookwolk :P tijd voor een nieuwe uitlaatpakking hahahahaah.

Minder geluk met de hobao, slippende rotostart. :(

wat een weertje zeg, had ik van te voren niet gedacht. ook niet dat ik zo'n lol zou hebben hahaha.

14 barrelroles later bleef de jato nog steeds vrolijk door rijden. Geen zichtbare schade anders dan een gebroken plastic vleugeltje.

Dus ik ben er volgende week weer bij :) hopelijk doet de savage het dan ook een beetje beter :)

het was idd een mooi weertje.
het word nu wel tijd voor een 2,4ghz zender hoor.
hij ging er weer volgas vandoor, en vloog bijna de sloot in.
gelukig was er hoog gras en kwam hij na het vliiiiiiiiiiiiiiiegen van een grote bult op zijn kop ongeveer 2meter voor de sloot.
maar goed geen schade gelukig.
ik had alleen een nieuwe pinion van allu, dit is geen aanrader hij is al bijna kaal en alle tanden staan al omgebogen:(.
dus maar weer een nieuwe bestellen van staal.
gr Sander.

volgens mij zijn we in alle hitte van de strijd vergeten om foto's te maken, heb in ieder geval geen camera gezien.

Hij is een wit electro wagentje en de sprong die hij richting de sloot maakte is niet anders te omschrijven als meesterlijk :P

ipv 2.4 kan je ook een failsave overwegen natuurlijk hahahah

ja dat was de mijne ja.
de sc10 heeft nog nooit zo'n mooie en vere sprong gemaakt:).
enne het baantje is leuk geworden zo.

en een failsave kan ook ja ik zal eens kijken of ik er nog 1tje heb.

gr Sander.

Vliegende sc10's hmm het moet niet gekker worden, ben je er ff een weekendje niet :)

Maar ik heb in Limburg wel de boel op stelten gezet, rijden in een bungalow park vindt men of super tof, of ze komen klagen... tussenweg is er niet.

Maar genoeg ruimte daar dus wel hebben wel wat nitro op kunnen stoken, zelfs mijn zwager lekker gemaakt, en die heeft gelijk ook een trophy gekocht bij shamrock in maastricht.

Nu snel weer verder met de nieuwe site.. hoop binnen een week al wat te kunnen laten zien samen met .Paul (Coming Soon voor sneak preview)

de grote zandbak waar we ook vaak rijden, ik weet de straatnaam nog steeds niet :?.
iig niet het oude baantje.
enne ik ga de F350 ook weer eens opladen.
er zijn groote mooie zandbergen bijgekomen:p.

gr Sander.

Back