Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Oh, de amethiststraat zeker ? Door de aanwezigheid van een sloot dacht ik even aan een nieuwe lokatie. Was een behoorlijke sprong dus, haha

Je hebt meteen de smaak te pakken zie ik...

Iemand een voorkeur voor een dag en tijdstip? Kans op regen is bijna hetzelfde voor zaterdag en zondag.

Voor mij zou zondag beter uitkomen, aangezien me meissie jarig is zaterdag. :)

Maar lijkt me wel weer leuk en gezellig, wellicht kunnen we gelijk ook ff bij de rotonde afspreken, even kijken hoe het er daar bij ligt, met het oog op een andere baan straks evt.

ja absoluut, je hebt die dingen toch om er mee te rijden :P hoop morgen de laatste parts voor de hobao te gaan scoren. Dan kunnen we zaterdag of zondag tenminste een beetje bashen :P

De jato gaat ook weer mee zodat ik ook nog een beetje met de electro's mee kan rijden dat beviel namelijk erg goed de laatste keer :P.

Zaterdag of zondag maakt mij ook niet uit, misschien zaterdag en zondag?

Zojuist me trophy binnen, ik ga een dezer dagen in rijden zodat ik zaterdag / zondag kan meerijden. :)

Maareh ff voor onze 27mhz vrienden... Ik kwam net dit tegen:

Etronix Pulse EX3G PRO 3 Channel 2.4GHZ Pistol Radio System

Ben toch wel een beetje aan het twijfelen gegaan, kost niet duur zeg maar ;)
Iemand ervaring mee?

Zo te zien is dat dezelfde zender als mijn Graupner XG-6i, maar dan met een ander naampje. Is overigens ook te koop bij Conrad als de Modelcraft MC-30.

Zender bevalt mij erg goed. Geen problemen mee en veel instelmogelijkheden. Hij heeft ook een programmeerbare failsave, wat voor nitro-rijders wel handig is.
Throttle- en steering trim zijn misschien wat onhandige knopjes (voor nitro-rijders). Ik denk dat draaiknoppen handiger zijn om even snel de throttle-trim aan te passen.

Uitnodiging verstuurd voor zondagmiddag.

Net als vorige week moet AZ thuis spelen zondag, dus het zal weer lastig worden om bij de Amethiststraat te komen. Vorige week waren die verkeersregelaars ook al aan het zeiken dat we er niet langs mochten.

De eerste die met een verkeersregelaar om z'n motorkap bij de Amethiststraat aankomt, krijgt een verassing...

Laatst bewerkt:
Goeie tip van die MC-30, is inderdaad nagenoeg hetzelfde, alleen de failsave mist bij die tetronix.
Dus maar besteld, die MC-30. Gelijk klaar voor al me auto's.

Zondag ff az'ers koppen dus... laten we hopen op veel zonnige periodes.

Dont worry, ga zelf ook regelmatig het stadion in, als er een balletje getrapt wordt :)

Nee de mannen in de vestjes, zal goed mikken dan...

mocht je er bij de eene kant niet in komen,'
rij dan om en vraag het daar weer.
bij het begin mocht ik er ook niet in.
toen omgereden en daar deden ze niet moeilijk.

gr Sander.

het zijn die lastige verkeersregelaars die je moet hebben...

Het doel is inderdaad die irritante verkeersregelaars... maar geen probleem als je per ongeluk ook een paar AZ-hooligans omver rijdt.

Ze moeten zondag tegen Feyenoord... Feyenoord-hooligans leveren bonuspunten op :)

IK HAAT TREKSTARTERS!!!!!!!!

zo, dat is eruit, nieuw motortje voor de hobao gescored, even kijken of de rotostart past *toing* dag trekstarter lol. Als het goed is ligt de correcte rotostart vanmiddag bij huider........

ach we hebben altijd de jato nog :P

IK HAAT TREKSTARTERS!!!!!!!!

zo, dat is eruit, nieuw motortje voor de hobao gescored, even kijken of de rotostart past *toing* dag trekstarter lol. Als het goed is ligt de correcte rotostart vanmiddag bij huider........

ach we hebben altijd de jato nog :P

Ga toch is aan het werk jij ;)

Maareh ik heb nog een trekstarter liggen van een hpi 4.6 motor...
Past dat? anders mag je hem zo hebben.

ben druk aan het werk, ff die camera meuk aan het oplossen via de ict nas.

maar goed dat terzijde, geen idee of het past. Mocht huider nou mijn rotostart niet binnen krijgen vandaag hou ik me aanbevolen voor die trekstarter.

Trekstart werkt op zich goed, zolang je gloeiplug enzo werkt :)
Ben blij dat ik op mijn trophy nu een rotostart heb.

Heb trouwens wel echt een andere Marcel :)

Back