Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ik wil zondag zeker wel komen maar me trek starter is gebroken dus moet eerst goed draad hebben die stevig is weet iemand nog handig tips hier voor heb nu al 100 x dat draad vervangen wie kan mij helpen word er gek van

ik wil zondag zeker wel komen maar me trek starter is gebroken dus moet eerst goed draad hebben die stevig is weet iemand nog handig tips hier voor heb nu al 100 x dat draad vervangen wie kan mij helpen word er gek van
Of een rotostart indien mogelijk,was nagenoeg het eerste wat ik vervangen had op mijn savage.Rotostart ipv trekstarter :D.Kijken of ie het nog wil doen de savage zondag,in ieder geval even met de baja als het enigzins knap weer is,en hoop dan wat kennis te maken met de mannen van de boekelermeer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou inderdaad ook kijken naar een rotostart, laatst nog met de auto van me zwager weer een pittige blaar opgelopen van de trekstarter.

Helaas kan ik morgen niet rijden terwijl de sc10 klaar is voor z'n vuurdoop:

Zonder kleurtje:

IMG_5500.jpg

Met kleurtje:

IMG_5536.jpg

IMG_5537.jpg

Het kleurenschema is gejat van de "bully dog sc10".

Rij ze morgen....... Gr. Bas.

Helaas kan ik morgen niet rijden terwijl de sc10 klaar is voor z'n vuurdoop:

Zonder kleurtje:

IMG_5500.jpg

Met kleurtje:

IMG_5536.jpg

IMG_5537.jpg

Het kleurenschema is gejat van de "bully dog sc10".

Rij ze morgen....... Gr. Bas.
Mocht dat hem worden in die kleurstelling :thumbsup:,gaat er netjes uitzien.De Baja geladen voor morgen alsmede de savage.Morgen nog even twee potjes koffie mee,en wat erwtensoep mee.Heb er zin aan morgen in Alkmaar,al vind ik de rest wat timide

De spullen zijn klaar gezet , het gaat straks de auto in en dan op weg naar Alkmaar :D

Ik hoop dat ze in de tussentijd niets aan die bulten zand gedaan hebben , want dat vond ik wel errug gaaf :cool:

@ Snoeksel , Heb je alles al klaar staan ? ;)

ik zou graag willen komen maar ik kan weer eens voor de verandering geen vervoer regelen...

De spullen zijn klaar gezet , het gaat straks de auto in en dan op weg naar Alkmaar :D

Ik hoop dat ze in de tussentijd niets aan die bulten zand gedaan hebben , want dat vond ik wel errug gaaf :cool:

@ Snoeksel , Heb je alles al klaar staan ? ;)
Alles in de auto,koffie bijna klaar

Ik kon helaas niet komen had gister een feestje en kwam vanmiddag om kwart over 2 uit me bed. Sorry maar de volgende keer beter hoop dat jullie genoten hebben van deze koude zonnige dag met veel geluid en snelheid.

Was rete koud,maar heerlijk gereden.Volgend keer even de mini revo mee,de baja was toch wel groot op het baantje

Was rete koud,maar heerlijk gereden.Volgend keer even de mini revo mee,de baja was toch wel groot op het baantje

Was zeker koud , maar evengoed zolang het duurde wel lekker gereden zelfs op het baantje achterin , alleen wel andere banden monteren om goed mee te komen , maar dat is voor de volgende keer ;)

Nu eerst maar een aantal dingen repareren :rolleyes:

Was zeker koud , maar evengoed zolang het duurde wel lekker gereden zelfs op het baantje achterin , alleen wel andere banden monteren om goed mee te komen , maar dat is voor de volgende keer ;)

Nu eerst maar een aantal dingen repareren :rolleyes:
Stelletje overlopers,niet ff melden he dat hullie daar gingen lope legge rijden.
Als jullie maar genoten hebben,ga dit draadje in de gaten houden kom ik een keer kijken.

Stelletje overlopers,niet ff melden he dat hullie daar gingen lope legge rijden.
Als jullie maar genoten hebben,ga dit draadje in de gaten houden kom ik een keer kijken.
Hadden we volgens mij een paar weken geleden al gezegd,zaandam is :bye: :yes:.Rijd veel relaxter in alkmaar geen croos motoren,verschillende leuke stukjes en qua rijstijd maakt het voor mij niet uit :D

Hadden we volgens mij een paar weken geleden al gezegd,zaandam is :bye: :yes:.Rijd veel relaxter in alkmaar geen croos motoren,verschillende leuke stukjes en qua rijstijd maakt het voor mij niet uit :D
Reistijd zal miscien voor mij 5 min schelen maar dat boeit me niet,zijn de mannen daar net zo als bij ons(Stom lullen dat is)en gezellig met koffie en koek en af toe een peukie.

Reistijd zal miscien voor mij 5 min schelen maar dat boeit me niet,zijn de mannen daar net zo als bij ons(Stom lullen dat is)en gezellig met koffie en koek en af toe een peukie.

Had weer twee kannen koffie mee,en kobus koek.Maar zoals we van kobus gewent zijn nam ie zijn koekjes weer keurig mee naar huis.We hebben wel even met de Baja's tussen dat kleine spul gereden op het baantje.Was wel geinig,en van de rest wel gezellig en lekker staan ouwevrouwevanlichtezeden.Was volgens mij ook nog wat gefilmd

Had weer twee kannen koffie mee,en kobus koek.Maar zoals we van kobus gewent zijn nam ie zijn koekjes weer keurig mee naar huis.We hebben wel even met de Baja's tussen dat kleine spul gereden op het baantje.Was wel geinig,en van de rest wel gezellig en lekker staan ouwevrouwevanlichtezeden.Was volgens mij ook nog wat gefilmd
Kijk dat is mooi,maar begrijp dat het baantje te klein is voor baja's en marder's?

Kijk dat is mooi,maar begrijp dat het baantje te klein is voor baja's en marder's?
Waar hun op rijden is wat krap voor die grote auto's.Maar daar omheen plentie de ruimte om te knallen.Weinig vuil,geen diepe geulen van motoren kan er met de auto naast staan ideaal

Back