Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Maar zoals we van kobus gewent zijn nam ie zijn koekjes weer keurig mee naar huis.

F.U.M. ;) :D Ik was heel de koek vergeten mee te nemen van huis :mrgreen: :rolling:

Maar het is daar idd. veeeeeeeel mooier als op HT. Morgen weer ?? :D

Nog twee weken werken en dan heb ik t.m. 10 jan. vrij , dus zal er vast wel een dagje tussen zitten om ff lekker te knallen in Alkmaar :yes:

eindelijk me trekstart gemaakt dus ga vandaag zeker rijden heb alles klaar staan om te gaan

Gisteren ook nog even ruim een halve liter nitro verstookt.
Helaas werd het na 2 uur snel een stuk kouder en heb de ultima db daarom maar
niet meer geprobeerd met de velineon brushless set van de slash.

Nu is het tijd voor een 'winter' revisie van de nitro buggy.

Leuk om ook weer wat baja actie te zien.

Zelf een beetje een baalsessie gehad; koud, Blitz kapot (lager die spur-as vasthoudt stuk, asje dus los, spur gestript) en ondanks de inzet van Richard niet echt veel kunnen racen met de geleende Slash.

Wat het weer goed maakte, zonder dat het weer er beter op werd:

P121210_13.jpg

Mannen helaas kunnen we op race gebied weinig voor elkaar doen, maar toch zijn jullie zeer welkom op de afspraken-e-mail-lijst, dus als jullie automatisch op de hoogte willen blijven, ontvang ik graag jullie e-mail adressen per PB.

Met Richard nog de HPI Trophy Buggy besproken. Hier voeg ik vooralsnog even niets aan toe.
(maar wat doet de 1:8 Kyosho Nitro Buggy van Jeroen het toch goed)

Wat het weer goed maakte, zonder dat het weer er beter op werd:

P121210_13.jpg

Mannen helaas kunnen we op race gebied weinig voor elkaar doen, maar toch zijn jullie zeer welkom op de afspraken-e-mail-lijst, dus als jullie automatisch op de hoogte willen blijven, ontvang ik graag jullie e-mail adressen per PB.

Mooie foto :cool: ;) :D

Ik vond het nog wel redelijk gaan op jullie baan , misschien gaat het met de standaard banden nog iets beter , volgende keer toch eens proberen en zo niet is een praatje ook leuk :)

En anders allemaal aan de baja , maken we de baan gewoon groter :D

ben net ff met de savage buiten geweest, moet zeggen dat het nog wel ging eigenlijk, vrees alleen dat voor het 1:10 spul en misschien zelfs voor de 1:8 de sneeuw gewoon domweg te diep is.

mocht er dit weekend nog wel gereden worden houd ik me aanbevolen :)

Gisteren ook nog geprobeerd wat in de sneeuw te crossen met de slash maar de sneeuw was te diep, hoop gespatter maar daar hield het mee op.

Heeft iemand nog accu's besteld bij de dolle dwaze accudagen bij hobbycity, zit een beetje te dubben of ik twee 3s 'en zal bestellen voor de e-maxx, maar misschien ook een beetje too much.

Trouwens nog steeds officieel ziek dus van het weekeind gaat het niets worden van de week gaat het vast wel een keer lukken denk ik.

ik heb nu 1 keer kunnen rijden in de sneeuw en het trek koord is weer gebroken ik word egt gek van nu al de 10de x
heeft iemand een tip voor goed draad wat je kan gebruiken wat jullie ook kopen ik heb nou meerdere verschillende draad gebruikt maar het blijft breken.
wie kan mij helpen !!!!!??

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren ook nog geprobeerd wat in de sneeuw te crossen met de slash maar de sneeuw was te diep, hoop gespatter maar daar hield het mee op.

Heeft iemand nog accu's besteld bij de dolle dwaze accudagen bij hobbycity, zit een beetje te dubben of ik twee 3s 'en zal bestellen voor de e-maxx, maar misschien ook een beetje too much.

Trouwens nog steeds officieel ziek dus van het weekeind gaat het niets worden van de week gaat het vast wel een keer lukken denk ik.

Hey man, beterschap. Rijden komt er toch niet van, zoals je al gemerkt hebt, pas na de dooi ga ik weer uitnodigingen versturen, mits niemand er niet eerder al een aanvraagt, wat natuurlijk gewoon kan.

Als de 3S LiPo's een mooi prijsje hebben zou ik ze gewoon bestellen als ik jou was. Wat dacht je van gewoon zachter maar wel 2x zo lang rijden?! Kijk maar naar Bas... controleer wel van tevoren of ze wel in je E-Maxx en je Slash gaan passen!

Bedankt man wat voelde ik me beroerd een hoofd vol beton en de hele dag steenkoud, voel me nu gelukkig een stuk beter.

Ach wat is een mooi prijsje ca €30 per stuk plus wat verzendkosten, maar ze passen in derdaad niet direct in de e-maxx ik zou wat sleuven moeten dremelen om met klitteband aan de gang te gaan om de accu's te zekeren.
In de slaan passen ze wel zonder aanpassingen.
Ga straks wel even de e-maxx uitlaten in de sneeuw.

Hè slash of iemand anders misschien intresse om donderdagmiddag iets te ondnemen? Hou eerst het forum wel even in de gaten.

Hey Dude, en al de andere dudes,

helaas kan ik qua rijgezelschap niets betekenen tot zeker de tweede of derde week van 2011, ook aangezien het weer winter(s) is, en het feit dat ik eigenlijk elke dag werk deze tijd.

Het zou natuurlijk wel onwijs tof zijn als iemand eens een indoor sessie ergens in de regio zou kunnen organiseren of zo, in een gymzaaltje of onder een viaduct of zo...

Voor een ijssessie ben ik zelf niet zo te porren ondanks dat ik van driften houd. Wat ik dan raar vind ik dat mensen spikes gaan monteren. Dan heb je juist weer grip. Wat voegt op ijs rijden dan toe... ;)

Inderdaad, de komende tijd gewoon het forum in de gaten houden, elkaars eventuele aankopen bewonderen en dergelijke...

Kom op jongens gewoon blijven rijden

Was erg leuk en een hoop lol

Laatst bewerkt door een moderator:
Back