Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
@themadone ik hebben inderdaad een rotostart besteld dus ik heb hem morgen is een stuk beter
en trouwens die filmpjes zijn egt cool lachen man :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Wil dit jaar toch nog wel even een keer rijden op dat mooie plekje in Alkmaar.En dat gaat ook zeker gebeuren als de wind even wil gaan liggen :D

Het plan is om morgen tussen 12 en 3 tegaan rijden,dan is er daarna nog volop tijd om kerstmis te vieren.

Ik ben niet van plan om in de boekelermeer tegaan rijden,maar hoogst waarschijnlijk in de bossen van bergen/schoorl.

Als je mee wilt ben je van harte welkom.
Camera gaat ook weer mee voor het nodige video materiaal.

Het plan is om morgen tussen 12 en 3 tegaan rijden,dan is er daarna nog volop tijd om kerstmis te vieren.

Ik ben niet van plan om in de boekelermeer tegaan rijden,maar hoogst waarschijnlijk in de bossen van bergen/schoorl.

Als je mee wilt ben je van harte welkom.
Camera gaat ook weer mee voor het nodige video materiaal.

Bossen van Bergen en Schoorl zullen morgen op dat tijdstip krioelen van de wandelaars?

Hey @Jeroen E@.
mooie auto op je schermafbeelding ;).
heb zelf ook een S60 2,4L 5 cilinder, enne 200 PKtjes :banana: .
en het is nog een automaat ook. heerlijk.

gr Sander.

nog mensen in de boekelermeer geweest ???

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben net met een vriend, die ook een Rustler gaat kopen, wezen kijken. Net dat hele pokkenstuk gefietst door dit pokkenweer maar niks gevonden. Ik had ergens gelezen dat het bij de Diamantweg en de Fluorietweg was, is dat zo? Want wij hebben daar niks gevonden. Maar alles lag ook wel onder het sneeuw enzo. Anders ga ik wel een keer kijken als er mensen gaan rijden en als de sneeuw weg is. ;)

Maansteenstraat, daar is het baantje waar we vaak in de zomer rijden.
Achter de hekken waar zand en stenen liggen.

Andere plek waar we rijden is de Amethiststraat, stukkie terug achter martin schilder.
Links en rechts is zandgrond, die goed te rijden is bij vochtig weer echter als de sneeuw weg is.

Inderdaad gewoon een keer langs komen als we er met z'n allen zijn, het is nu een beetje winterstop voor de meeste, zoals jullie al merken aan het aantal reacties.

@ Jrn: dacht even te zien staan dat je je auto alweer verkocht?? niet toch.. zou zonde zijn zo snel al. Verder niet in de boekelermeer geweest zolang er sneeuw ligt ga ik ook niet. Eerst maar weer even iets warmer worden, je wordt snel koud daar nu op die open vlakte in de wind.

Ik kom morgen misschien met een maat van me op de mountainbike even. langs om effe te kijken. Lijkt me vet om een Baja en Savage in het echt in actie te zien :D. Hoelaat gaan jullie ongeveer en welke straat?

Groetjes Max

Ik kom morgen misschien met een maat van me op de mountainbike even. langs om effe te kijken. Lijkt me vet om een Baja en Savage in het echt in actie te zien :D. Hoelaat gaan jullie ongeveer en welke straat?

Groetjes Max
Zal deze straat worden Amethiststraat,zal ergens rond een uur of 1 zijn

Back