Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Heb de ez-run ingebouwd in de rustler en gister even proef gereden, gaat super.
Moet vandaag werken en vanmiddag kan ik ook niet, maar zondag ochtend zou voor mij best goed uitkomen.

dat had ik ook al aangegeven aan Lennart maar hij zei het volgende

ik heb geen BL motor meer liggen, Ik heb mijn laatste verkocht aan sicco, dat is een LRP eraser. Misschien mag ie die even lenen.

ik hoop het wel voor je.

Ik heb zo ie zo die BL regelaar mee voor je

Jammer mannen, maar komende zondag kan ik helaas niet, en daarna ben ik 2 weken elk weekend weg, dus ik zal wel ontwenningsverschijnselen krijgen ;-(

Resistance is futile.

Het hele weekend knallen, natuurlijk!
Vorig weekend ging de zaterdagsessie ook niet door. Dat kan gewoon gebeuren als niemand kan. Toch gaan er nu ook weer voor beide weekenddagen uitnodigingen de deur uit.
Vooral ook aangezien mijn vakantie bijna voorbij is, en ik de komende weekenden weer 12-20 diensten heb...
Maar goed, we kunnen nu wel weer gewoon doordeweeks 's avonds na het eten rijden, toch?

UPDATE! ZONDAG 21 MAART, 13:00: BOEKELERMEER 300! Manches van 5 minuten.
Dus ga nu je spullen op orde brengen en je strategie bedenken. Tot dan.

Laatst bewerkt:
hier de foto´s van vanmiddag

ik sta er niet op omdat ik natuurlijk de foto´s moest maken.
er zouden nog wel foto´s gemaakt worden dat is een beete verwaterd he Slashmaster en LennartB;):mad:

hier de foto´s!

Bas rijd weer een buiten zijn KOERS!! ahaahahah

Dit waren ze

ik hoop zondag te kunnen komen!
als ik vervoer kan regelen

Mooie foto's!
De sc10 rijdt weer :) Met dank aan vriendje sicco :p Corally setje voorzien van deans aan de battarij kant. Paar rondjes door de werkplaats en vol gas optrekken en er komt geen ratel meer uit :) Diff lijkt dus nog wel heel. Ga nog ff kijken of ik met aluminium wat ken doen voor afdichting en koeling als er tijd voor is.
Ik ben er zaterdag met eigen auto! joepie.

Ik had nog een verzoekje gedaan of de boekelercup wat vervroegd kon worden naar zeg een uur of 11, ik moet namelijk in de middag werken.
Als dit het geval is kun je wel met mij mee rijden Maartje.

Ik stond onder de douche toen ik een lumineuze ingeving kreeg.
Is er al eens een rally/baja achtig iets gedaan? Telkens 1 starten en de tijd opnemen, dan de volgende. Met of zonder vliegende start. Het enige wat nodig is is een stopwatch, en rijders met auto's natuurlijk. Bij gebrek aan lapcounter kan er maar 1 tegelijk in de baan tenzij er meerdere stopwatches en finishlijn marshals zijn natuuurlijk.

Met 1 auto in de baan kan het zelf (semi)automatisch met een infarood sensor/reflector(zoals bij lift deuren zit). Zodra de auto infrarood passeert start of stopt de timer :). Daar een timer aanvast en dat kan zelfs via serieel naar een laptop. Tenzij iemand dit al in de kast heeft liggen zal ik eens verder researchen, maat van me heeft misschien nog wel een controller liggen.

btw, wel een stoer gezicht alleen maar SCRT in de baan!

Laatst bewerkt:
Bas, goed idee, daar gaan we wat mee doen.

Jammer dat ik je SC10 met mijn setje niet in actie kan zien morgen, want ik heb iets gekocht via marktplaats, dat echt morgen opgehaald moet worden. De Slashmaster is er dus niet, op zaterdag.

Karsten en Danny; als jullie er nu beide om 11:00 zijn zondag, dan ga ik proberen er ook te zijn. Ik kan niet garanderen dat anderen ook akkoord gaan met de vervroeging, maar ik heb er alle begrip voor! Er moet gereden worden!

Ik stond onder de douche toen ik een lumineuze ingeving kreeg.
Is er al eens een rally/baja achtig iets gedaan? Telkens 1 starten en de tijd opnemen, dan de volgende. Met of zonder vliegende start. Het enige wat nodig is is een stopwatch, en rijders met auto's natuurlijk. Bij gebrek aan lapcounter kan er maar 1 tegelijk in de baan tenzij er meerdere stopwatches en finishlijn marshals zijn natuuurlijk.

Met 1 auto in de baan kan het zelf (semi)automatisch met een infarood sensor/reflector(zoals bij lift deuren zit). Zodra de auto infrarood passeert start of stopt de timer :). Daar een timer aanvast en dat kan zelfs via serieel naar een laptop. Tenzij iemand dit al in de kast heeft liggen zal ik eens verder researchen, maat van me heeft misschien nog wel een controller liggen.

btw, wel een stoer gezicht alleen maar SCRT in de baan!

leuk idee.
ik heb ook een ander idee.
als er nu 2 auto's te gelijk gaan, de eene aan de start kant en de andere op 50% verder van de baan. (dus daar ook een start/finish)
net als bij de monster truck's.
dus je hebt geen tijd nodig alleen struurkunst :mrgreen:.
en dan is het een afval race.
met een scheema kunnen je alles makelijk bij houden zonder pc.
en dan komt iedereen een keer tegenmekaar te racen.
daar komt een uitslag uit van de gewonnen en verloren races.
zo kun je dus mensen laten afvallen tot er 3 overblijven en dat kleine groepje gaat verder.
voor daar valt er ook weer 1 van af.
en je de finale van 6 ronden.

ook leuk toch en je rijd ook veel meer.

gr Sander.

Achtervolging dus, ook leuk inderdaad.
Kwam met nog een idee. Team-tag, oftewel estafette. Teams van een gelijk aantal rijders. Elk team in de baan en dan elke x aantal rondes wisselen van rijder.

Gelukkig maar
dat ik wel kan komen rijden...-.

ik moetwel weer even mijn autootje schoonmaken voor de Start foto!

HAHAHAHAHHA

Back