Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ik heb donderdag of vrijdag of zaterdag wel even tijd om een stukje te gaan graven.
is er al een layout bedacht?zijn er al schetsjes van?

Ja. Even met Paint bezig geweest (alle profi programma's stelden me teleur).

Er staat een steile heuvel, die gaan we gebruiken door er twee bochten tegenaan te spitten.

Van boven:
bovenaanzicht.JPG

Van de zijkant, met heel veel fantasie:
zijaanzicht.JPG

Haha, mooi he?

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die morgen zin hebben om te rijden en een beetje scheppen aan het nieuwe baantje...?

Ik zit nu op mijn werk en kan niet bij de oude uitnodigingen, ik kan dus even geen uitnodiging versturen...

rijden wordt niets denk ik met die regen nu.
of we moeten weer op de zandbaan.

beetje graven lijkt me een goed plan, ik heb morgen wel tijd

Had graag op komen dagen om morgen te helpen met de aanleg van de nieuwe baan.
Maar moet werken,dus wordt voor mij niet eerder dan zaterdag om te komen helpen.

@ Sicco ziet er niet verkeerd uit die schetsen,ben je er ook al uit hoe breed we de baan gaan maken en waar er eventueel jumps komen?

Zijn er nog meer mensen die aankomende zondag naar de traxxas days gaan in purmerend bij mvw?

Richard goed idee van zo een grond verzet machine.
Ben zelf niet te beroerd om een klein bedrag aan de baan uit te geven.

Misschien zijn er ook mensen die zelf geen 'zin' of tijd hebben om te helpen maar wel een tientje ervoor over hebben om andere met een machine het werk te laten doen.
Op deze manier kunnen we misschien meer mensen intresseren, om iets met de nieuwe baan aanleg te doen,tot op heden loopt het alles behalve storm hiervoor.

Had opzich ook wel een uitnodiging voor morgen verwacht,maar het is onderhand ook wel zo dat er in het weekend altijd wel mensen in de middag aanwezig zijn.

Zijn er morgen nog plannen om met de aanleg van de nieuwe baan te beginnen?
Anders kom ik alleen even ' kort' rijden in de middag,moet me slash toch een beetje sparen voor de race zondag in purmerend.

Laatst bewerkt:
zo'n machine is inderdaad geen slecht idee.
ik weet niet zeker of ik morgen kan komen, al het enigzins mogelijk is kom ik wel even rijden.

Hey Richard, goede vondst man. Ik vraag me alleen af of we dan niet nog maanden aan het aanstampen zijn, aangezien de machine niet alleen de toplaag er af haalt maar ook door elkaar mengelt. Maar laten we het gewoon proberen! Lekker tuffen zonder toestemming...

Helaas kan ik niet naar de Traxxas Days, maar ik las dat de prijsuitreiking om 17:00 is, dus hopelijk vinden nog enkele enthousiastelingen de weg naar de Boekelermeer op zondagavond.

En nogmaals, als je tijd en zin hebt om te rijden; vraag me een uitnodiging te versturen, dan kan je zien of het alleen rijden wordt of niet. Ik zelf kan lang niet zo veel meer rijden als in het afgelopen jaar, maar minder vaak rijden met een grotere groep is des te leuk. Vandaar dat ik alleen nog maar uitnodigingen ga versturen op verzoek, en vanuit mezelf natuurlijk.

Veel plezier/succes morgen, hopelijk tot snel weer in ons BoekHoekje.

Jongens, als ik vanavond iets later ben komt het doordat ik nog even een schoffel aan het kopen ben bij de bouwmarkt, om de hoek van ons baantje (hint hint).

Tot vanavond, de stabilisatiestang van de Blitz uitproberen! Ja, nu kan ik opeens wél de 4wd's bijhouden! Sway B*tch.

Na wat diepgaand techinsch onderzoek er achter gekomen dat mijn slash Dienst weigerde omdat de stuurservo.defect was.
Snelheidsregelaar en ontvanger werkte bij thuiskomst gewoon weer.
Vanmiddag even langs mevos in beverwijk gegaan en een nieuwe gescoord, tevens nog een set achterbanden voor de kamikaze rustler aangeschaft ik vond ze al wat zwaar en na ze op de Weegschaal met elkaar vergeleken te hebben bleek dit ook zo te zijn, de oude set woog maar liefst 265gr per band en de nieuwe set 105gram. Hoop dat het balon effect nu ook weg is en dat de rustler weer gewoon de weg volgt.
Hoorde ook bij mevos dat er in Heemskerk bij het oude ziekenhuis een fietscrossbaan was die opgedoekt is en omwonende mochten voor de baan een nieuw plan bedenken, iemand heeft geopperd om er een rc baan van te maken wat waarschijnlijk gaat gebeuren, misschien een idee om daar eens te gaan kijken?

Was weer lachen, bijna drie uur lang rijplezier! Boing boing.

P220510_17.46_%5B01%5D.jpg

Morgen weer. Dude, laat even weten wat je plannen zijn. Ik kan nu ook later in de middag namelijk. Zullen we ook meteen even afspreken wanneer we in Heemskerk gaan kijken? Daar ben ik altijd voor in, al is onze baan in Alkmaar voor velen wat handiger, logistiek gezien.

Misschien is het een idee er een avondsessie van te maken, kan ik even rustig slapen straks en het is toch lang genoeg licht?
Ik zou zeggen dan een uur of zeven.
Alkmaar is logistiek inderdaad veel handiger dan Heemskerk, maar naar wat ik ervan begreep zou de baan in hkerk een definitieve baan worden.

P230510_14.22_%5B01%5D.jpg

BAM! In je gezicht, racen in de Boek. Het was weer lachen. Het is erg stoffig, waardoor het constant corrigeren is, erg vermoeiend, wel gaaf.
Zo gaaf zelfs dat we vanavond, voor de regelmatige forumbezoeker (en die zijn er, dat weet ik) weer gaan rijden, om 19:30. Hopelijk tot dan.
P230510_14.26.jpg

P230510_14.22.jpg

was wel een leuk weekend waarin veel gereden was.

resultaat:
2 lagers die de spurgear op zijn plek houden kapot, en de motor moet nog open(waarschijnlijk ook een lager).
zal vanavond de spullen bestellen en gelijk dan maar een slash erbij:banana:.

ben het een beetje zat dat ik af en toe niet kan rijden omdat er atijd iets stuk gaat dat ik NIET op voorraad heb:bad-words:
(hadden ze Murphy niet op kunnen hangen voordat hij die wet van hem bedacht????)

Back