P
.Paul
Guest
Komt helemaal goed 
En bedankt =]

En bedankt =]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hoeveel mm moeten ze zijn.Heeft iemand trouwens nog kleine vrouwelijke bullet-connectors liggen? Ik wil de link tussen motor en ESC nu eens netjes doen, en dit keer ook zeker niet vast maar loskoppelbaar. Op de motor zitten al bulletconnetors (mannetjes dus), maar ik zie ze nu even nergens op de bestelsites.
![]()
Hey gijs, welkom hier.
Leuk dat je je ook geregistreerd hebt hier.
Was zeker top gisteren, helaas wilde mijn trophy niet meer starten, echter 's avonds al gevonden dat er vettigheid tussen mijn one way lager zat, waardoor hij niet meer lockte.
Ook alweer opgelost dus, nu nog even alles aan het schoonpoetsen, en dus ligt de trophy in veel stukjes verspreid over de keuken tafel
Verder een hoop foto's gemaakt gisteren en zaterdag, hoop dat ik ze vanavond even beschikbaar kan maken.
Heb ook nog 1 filmpje van een springende gijs, zal ik ook nog even op youtube zetten vanavond.
Welkom Gijs
Ging lekker inderdaad!
Mijn spullen zijn besteld, dus we wachten het af.
Me Trophy begon eindelijk los te komen, dus dat was wel leuk.
Nu eerst dit probleem verhelpen. Al wat tips van andere mensen op het forum gehad, dus dat komt goed wel.
@Gijs / Marcel, jullie hebben een Outerfoam erop zitten. Waar komt die vandaan?