Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ben druk aan het werk, ff die camera meuk aan het oplossen via de ict nas.

maar goed dat terzijde, geen idee of het past. Mocht huider nou mijn rotostart niet binnen krijgen vandaag hou ik me aanbevolen voor die trekstarter.

Knipoog stond er ook achter :) ;)

Maareh ik zal hem in de koffer gooien vanavond, dan neem ik die zondag wel ff mee.

Oh trouwens ik zal wat later zijn zondag, ik gok rond 14:30 pas.
Verlaat verjaardag bezoek, en die wilde perse om 1300 langs komen.

Trekstart werkt op zich goed, zolang je gloeiplug enzo werkt :)
Ben blij dat ik op mijn trophy nu een rotostart heb.

Heb trouwens wel echt een andere Marcel :)

Hoe zal ik deze zin interpreteren... heb je een andere marcel, of heb je toch een andere rotostarter :rolleyes:

Maar ik zie het wel zondag dan.

Moet nog even een HPI vulfles bij ze halen, hopelijk hebben ze die ook weer op voorraad :)

Nou, die wij hadden was echt K*T :)
Marcel heeft er nu 1 van HPI en werkt echt wonderbaarlijk goed.

Begint een beetje slowchat zo te worden hehe

wordt er uberhaupt nog gewerkt vandaag :P

maar goed, herken het wel, die duurdere flessen zijn meestal wat zachter en dus beter hanteerbaar.

maar goed, is het al zondag :P

haha, tis herfstvakantie. Dus lekker rustig aan onze kant :)
Wat werk aan het uitzoeken.

Ja en een "metalen"pijp. Zo'n dun rietje werkt niet :)

hier ook uitgestorven, mooie tijd voor wat achterstallige klusjes en het mbf uiteraard hahah. volgens mij heb ik dan ook een dure fles, want stalen dingetje zit er bij mij ook in volgens mij.

hier ook uitgestorven, mooie tijd voor wat achterstallige klusjes en het mbf uiteraard hahah. volgens mij heb ik dan ook een dure fles, want stalen dingetje zit er bij mij ook in volgens mij.

Zow, jij marcel en natasja hebben wat te lezen.
Maar ik rij na het werk even langs Huider voor zo'n fles. Scheelt me weer kutten met de nitro...

Damn jullie hebben echt niets te doen daaro

En ik maar buffelen hier bij Stek. ;)

Maargoed, heb gisteren trouwens nog ff leuk experiment gedaan met een 3S lipo in mijn zender. Krijg hem alleen niet lekker weg gewerkt, te kleine ruimte.
Maar werkt goed, ben benieuwd hoe lang ik nu met mijn zender kan doen.
Heb er wel een verklikker ingebouwd, voor te laag voltage.

Straks in mijn nieuwe zender nog maar een keer doen, want die penlites houden het ook niet lang genoeg vol.

Laatst bewerkt:
nou, zou ik niet zeggen net nog ff snel een scheduler gefixxed voor de laatste import empire. pfff wat een b*t software....

maar goed, nog een half uurtje en dan is het weekend!!!!!!

oh btw, de zender die ik gister heb gehaald lijkt wel redelijk voorbereid op een batterypack de battery tray zit er namelijk los in met netjes een stekkertje eronder xD

w000t

gezien huider het af liet weten met de rotostart voor de nieuwe motor, heb ik de motor van de savage maar op de hobao geschroefd. Resultaat? prima, rijd als een beest en springt 1,5m hoog. zit nog een beetje met de afstelling te klooien, maar was geen probleem om een halve liter weg te rijden zojuist.

helaas wel een schroefje verloren onderweg, maar de nieuwe zijn gehaald en ook gemonteerd. zie u allen morgen :)

Niemand iets te melden over gisteren?! Ik heb echt heerlijk gereden! 4 accuutjes in een rij er door heen geknald. En weer eens op de millimeter strijd geleverd, lekker.
Zo even de spullen bestellen om de wielen en de aandrijving van de Blitz weer in het gareel te krijgen.

Koen, volgens mij zag ik je maat Martijn (toch?) met een camera lopen, zou je hem willen vragen wat foto's plaatsen?
Tof dat je de Slayer weer zo goed lopend heb, blijft een leuke auto om te zien en horen rijden.

was idd echt lachen, vooral met alle 1:10's tegelijk starten, heb nog nooit zoveel auto's zien vliegen in 1 bocht hahaha.

op naar volgende week :P

Hmm volgens mij heb ik wat gemist.

Maar mijn bezoek vertrok pas om 16:00 uur. dus helaas jullie allemaal gemist.
Wel nog even heen gegaan om van het laatste licht te genieten.
Wel 2 tankjes vol kunnen houden, toen begaf de koppeling het van de Trophy.
Schijnt een kwaaltje te zijn, had dus al een vervangende koppeling liggen.

De 1:5 jongens kwamen ook nog even aan toen ik daar bezig was, dus reed niet helemaal alleen.

Ben benieuwd naar de foto's.

Heerlijk gereden gisteren, baantje lag er goed bij.

Waarschijnlijk houden de mannen met de reflecterende hesjes dit forum in de gaten, ze deden totaal niet moeilijk. Misschien hebben ze het besproken bij de wekelijkse verkeersregelaarsbijeenkomst.

Maar volgens mij vertrouwen ze ons toch niet helemaal. In het begin werden we in de gaten gehouden vanuit een politie-helikopter, en aan het eind kwam de ME ook nog even langs. Ondanks de aanwezigheid van veel nitro-hooligans, was het niet nodig om in te grijpen...

Koen, volgens mij zag ik je maat Martijn (toch?) met een camera lopen, zou je hem willen vragen wat foto's plaatsen?
Tof dat je de Slayer weer zo goed lopend heb, blijft een leuke auto om te zien en horen rijden.

ga ik vragen...

Inderdaad heerlijk gereden en voor de 2e keer in mijn RC carriere geen schade geleden!!! Dus de Slayer is klaar voor de volgende run.

Ga wel even kijken voor een andere 2,4 zender, want bij de drukte van zondag valt ie vaak weg. toch een te slap signaal. (Daar had Sander me al voor gewaarschuwd!)

Back