Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
Eerste keer youtube :)

Maar het filmpje staat er op, foto's volgen later.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze is mooi op tijd:

a.jpg

Voor de gene die meer foto's willen zien:
Picasa Web Albums - jeroen - kyosho ultima db

hey dat is snel joh,
ziet er goed uit hoor.
ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

ik heb geen tijd van het weekend:(.

nou succes er mee.

gr Sander.

sluit me helemaal aan bij de rest: de Ultima db ziet er zeker goed uit! Ik kan helaas aankomend weekend de Kyosho ook niet in actie zien. Zaterdag geeft m'n vrouw een feestje, Nee! jullie zijn niet uitgenodigd... ;-) en zondagmiddag moeten we met de brandweer een zwarte piet uit de boom halen tijdens de intocht.... klinkt wazig maar is toch echt waar.

xxsanderxx, Wat is de tandwielverhouding van jou sc10? Ik ben van plan met een 8,5t motor en de 87t spur te gaan rijden. Ik twijfel nog of ik een 18t of 20t pinion moet gebruiken. Wat raad je aan?

Gr. Bas.

ik rij met de 9,5t een 20 pinion.
dus ik zou de 18 er op zetten.
en als je met de 20 rijd hou de motor temp. even in de gaten.
bij mij werd hij met een 22t erg heet.

gr Sander.

De roddels zijn waar: Traxxas treedt in de voetsporen van Team Associated met een 2,4Ghz, Brushless en 2WD Slash...

Wel prijzig, toch?

Modelsport UK. R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more

Je kunt de SC10 het beste zo licht mogelijk vertanden Bas, meer power en veel meer duurzaamheid van zo'n beetje al je onderdelen.
Ook ik ben het hele weekend afwezig. Natuurlijk ben ook ik benieuwd naar de DuneBuggy.
Wel ga ik toch mijn opwachting in Warmentuut maken Bas; morgenavond een bureaukast ophalen, gezien op Marktplaats ;).

Misschien wel tussendoor mijn homo assen installeren op mijn Blitz.

Laatst bewerkt:
Trouwens, HPI is toch ook wel heel goed bezig hoor, de laatste tijd...

101559.jpg

Denk ook aan die 911, en de 280Z... allemaal maar aan de Cup Racers dan? Indoor Schalkwijk, iemand?

Wat een super gaaf bmw kapje.

De nieuwe slash 2wd vxl met de rode nr 25 kap ziet er wel goed uit.
Helaas vraagt traxxas er geen gering bedrag voor zoals sicco ook al aangeeft tov de aso sc10 brushless 2.4 versie.

Onroad indoor in haarlem,ik weet het nog zo niet.
Ben er vorig jaar een keer geweest met de mini en vond het vrij saai.

De nieuwe beetle kap van richard op ze verlengde rustler chassis oogt ook zeer fraai.
Heb al mijn betere foto's gisteren geupload van afgelopen zondag in mijn picasa google album:

Picasa Web Albums - jeroen - alkmaar boeke...

Zaterdag kan ik niet van de partij wezen,hopelijk wordt het zondag een beetje aardig weer zodat ik de DB eens goed kan uitlaten.
Zo mooi als de kap oogt zo een gekloot is het om het kapje eraf te halen en erop te zetten,gelukkig krijg je dan wel een bijna naadloos aansluitend geheel.

Laatst bewerkt:
Wel ga ik toch mijn opwachting in Warmentuut maken Bas; morgenavond een bureaukast ophalen, gezien op Marktplaats ;).

Mocht je zin/tijd hebben in een bak koffie vrijdag as. laat het me weten, ik pb m'n adres dan wel even.

Richard, je kap ziet er erg goed uit, nog een paar kevers erbij en we kunnen een heuse beetle race houden (Danny heeft er volgens mij ook nog één die zo op z'n slash past)

De weersvoorspelling voor zondag is best redelijk,dit kan alles behalve voor zaterdag gezegd worden.

Eentje erbij voor zondag lijkt me dan ook geen overbodige luxe richard.

Van het weekend weet ik niet of ik er bij ben.
Ben namelijk zaterdag op zondag bij Armin Only. :)

Dus zondag brak genoeg, misschien dat ik zaterdag nog even langs kom.
Als het weer natuurlijk het toelaat.

Sowieso handig om te weten, AZ - AJAX is zondag.

Zal er zaterdag waarschijnlijk wel bij zijn, beetje afhankelijk van het weer.

Zondag ff crossen in harderwijk met me zwager, dus dan ben ik er niet, tenzij het daar regent en hier niet... dan wil ik nog wel ff terug rijden :)

Trouwens het 4.6 project op de MT2 definitief afgeblazen, het past allemaal net niet, en als me pakketje eindelijk is vrijgegeven wordt door de douane (ligt er al 2 weken inmiddels) bouw ik hem liever om naar elektro.
Ook vanwege het meerijden met de andere elektro 1:10 boys.

Bouwverslag komt dan ook zeker wel online, zal tzt ook wel ff linkie plaatsen.

Foto's van afgelopen weekend zijn bijna klaar, even geduld nog. ;)

Heren goedendag, ik zal me even voorstellen, ik ben Sander en doe ook rc.
Feit wil dat ik zondag naar me ouwe lui ga voor een bakkie.
Ik volg dit topic toch wel omdat ik eenmaal uit Alkmaar kom.
Mijn vraag, hebben jullie iets van een tomtom/garmin id om daar mogelijk te komen kijken ?
Mogelijk dat ik dan even snel een lipootje leeg race ondanks az-ajax.
Ben eerlijk gezegd wel nieuwsgierig.

Mvg,

Sander.

ok, was ff klaar met de slecht werkende 5.9 op de hobao :P

opgelost door een nieuwe 4.8cc te plaatsen. Nieuwe kap was ook binnen en is reeds gespoten en gestickered.

Eerste tankje inmiddels leeg laten tuffen. toch wel prettig een motor die meteen start hahahah. Ik ga nu eerst aan de afstel en dan vooral stationair en rem(1 ongeval is genoeg).

Heeeeeeeeeeel misschien ben ik er zondag heel even, ligt een beetje aan de planningsafdeling zeg maar.

Back