Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
slashmaster ik heb ik heb al mijn e-mail gegeven maar ik nog geen mailtjes ontvangen en ik heb afgelopen weekend ook gereden met me nieuwe ansmann virus 2.0 egt heerlijk rijden daar ik hoop jullie keer tegen te komen in boekelermeer

slashmaster ik heb ik heb al mijn e-mail gegeven maar ik nog geen mailtjes ontvangen en ik heb afgelopen weekend ook gereden met me nieuwe ansmann virus 2.0 egt heerlijk rijden daar ik hoop jullie keer tegen te komen in boekelermeer

relax man , het komt allemaal goed , zoals eerder al vermeld is dit weekeind niet gereden. Dit weekeind gaat het vast wel lukken denk ik.

Huidige temperaturen en sneeuw nodigen ook niet bepaald uit om lekker een middagje te gaan buiten staan.

Daarom ook stil gebleven nog denk ik.

Heb afgelopen zondag nog wel een test rondje gedaan met de Trophy, maar is lastig om op temperatuur te krijgen met -2.

Mocht het beter weer worden (lees warmer) wil ik wel rijden, maar nu met gevoelstemp van -10 tot -15... mij niet gezien ;)

Mietjes...

PICT0020.JPG

PICT0016.JPG

Foto's zijn van vorig jaar, ik ga nu ECHT NIET rijden!

@ Mickey; Sander (xxx) is onze kruiperboy.
@ Snoeksel en Jrn; nee dit is zeker geen besloten club. Zie het meer als een middel om zo veel mogelijk rijders tegelijk op 1 plek te krijgen door middel van een e-mail lijst.
Tja en zoals Ramsho al zei; weinig vraag naar het aanmaken van een e-mail, dus is het even stil.
Zoals ook op dit forum trouwens.
Zelf; heb ik de spullen binnen om de Blitz te maken (coole motor heat sink!) en heb ik de Mini-T's weer in de verkoop staan, als dit weer aan houdt ga ik ze in elkaar zetten om het er iets aantrekkelijker uit te laten zien, of om toch weer naar Schalkwijk er mee te gaan.

Damn die zit echt goed vol sneeuw....

Nee ik bedank ook nog even... zeker met die oosten wind nu, is het wel een beetje guur

@ Slashmaster Kobus en ik rijden regelmatig in het weekend.Was altijd in zaandam op Hoogtij.Maar sinds ze daar veel rijden met crossmotoren is er met de Baja zelfs moeilijk doorheen te komen.Maar we zullen elkaar zeker een keer treffen daar.Gaat helemaal goed komen,erg lekker stukkie om te rijden daar.Met een beetje knapper weer gaat de savage ook weer mee en de mini revo :D

Vandaag nog mensen die een poging gaan wagen om te rijden?

Zonnetje schijnt, en het is +5 graden

Ik denk dat ik straks wel ff ga kijken in de boekerlermeer... de sneeuw is ook al zo goed als weg uit de tuin, dus hopen dat het daar ook wel mee zal vallen.

Edit: hmm bar koud en nog erg veel sneeuw, ben gelijk weer terug gegaan naar huis.

Laatst bewerkt:
(zucht) nog steeds erg rustig hierzo... jammer hoor. Zoals ik al eerder aangaf waren we de vorige winter nog wel zo enthousiast om nog te gaan rijden, maar nu komt het er niet van. Komend weekend zou ik zondag wel kunnen, maar ja goed, de voorspellingen zijn weer pet.
Ze rijden nu wel SCRT, indoor, in Schalkwijk he... klein baantje, grote auto's... bestellen maar, zou je denken, maar misschien wel leuk.
@Sander; ik zie dat je toch ook nog met 1:18 bezig bent, ook eens in Schalkwijk afspreken? Ik zou trouwens je F104 maar thuis laten dan...

Iemand nog nieuwtjes?

Iemand nog nieuwtjes?

hhmmm... nieuwtjes? Het enige dat ik kan melden is dat de paintjob van de sc10 best wel een beetje mislukt is....:(

Ik was weer eens te ongeduldig en heb de tweede kleur te snel opgebracht. Het resultaat hiervan is dat beide kleuren zich met elkaar vermengd hebben. Ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.

Ik heb best wel wat ruzie met de sc10 kit gehad. Misschien kan ik het beter bij vliegtuigen bouwen houden en voor auto's alleen de RTR versies kiezen..... ;)

Laatst bewerkt:
(zucht) nog steeds erg rustig hierzo... jammer hoor. Zoals ik al eerder aangaf waren we de vorige winter nog wel zo enthousiast om nog te gaan rijden, maar nu komt het er niet van. Komend weekend zou ik zondag wel kunnen, maar ja goed, de voorspellingen zijn weer pet.
Ze rijden nu wel SCRT, indoor, in Schalkwijk he... klein baantje, grote auto's... bestellen maar, zou je denken, maar misschien wel leuk.
@Sander; ik zie dat je toch ook nog met 1:18 bezig bent, ook eens in Schalkwijk afspreken? Ik zou trouwens je F104 maar thuis laten dan...

Iemand nog nieuwtjes?
Zouden toch een mail krijgen als er gereden werdt.Als het zondag knap wordt zeker rijden,mail of geen mail.De Baja staat al twee weken ten ruste en dat is niet goed voor hem en zijn baasje :D

Ik kan nog steeds niet rijden. Me pakketje is volgens Royal Airmail verstuurd naar New Zealand. Oftewel kwijt.. :( stelletje prutsers...

ik heb al een mail onvangen ik ga me best doen om te komen hoop dat het gaat lukken.
maar me trek starter is ook gebroken moet ff goed stevig draad halen wat niet breekt:@
maar ik wil het liefst elektrische starter kopen
misschien zie ik jullie zondag :P

Trophy staat klaar.
Mt2 Brushless staat klaar :) Mamba max erin gestopt en al getest.
3 nieuwe lipo's: helaas nog onderweg van hobbyking, duitsland besteld, hoop dat ze morgen binnenkomen.

Dus heb er wel zin an, hopen dat het qua weer een beetje lekker blijft.

Nog nooit zo veel 'misschien' zien staan in de kalender als nu voor komende zondag, waarom kunnen jullie niet beslissen, he? Gewoon allemaal komen racen, anders marshallen!

Juist.

Trouwens, weet iemand hoe ik die enquete weg krijg, dat weten we nu wel...

Laatst bewerkt:
Ik zou graag ook willen komen zondag hopen dat jullie mij dan kunnen helpen met mijn auto starten en inrijden, want ik krijg hem niet aan de praat. Waarzo kan ik mijn emailadres geven zodat ik ook mailtjes krijg wanneer er gereden gaat worden?

Alvast bedankt,

Even een berichtje sturen naar Slashmaster is voldoende.

A.s. zondag gaan we rijden tussen 12:00 - 15:00
Ikzelf ben ook een nitro rijder, en weet niet zeker of er nog meer komen, maar uiteraard kunnen we je even bij staan met raad en daad.. Alhoewel de temperatuur niet echt ideaal is voor inrijden.

Misschien Heeft niets met niet kunnen beslissen te maken ook niet met de gesteldheid van het wagenpark maar meer met mijn eigen gesteldheid.
Heb het koud en warm tegelijk een snotneus spierpijn en zelfs pijn in mijn haar, kortom griep :( dus "misschien" tot zondag.

Back