Alkmaar Boekelermeer Off-Road Afspraken

Wat wordt onze gezamenlijke aankoop? Geef je voorkeuren aan!

• Kyosho Ultima DB

Votes: 4 22,2%
  • 1:8 electro Buggy 4wd

Votes: 7 38,9%
  • Slash 2wd

Votes: 3 16,7%
  • Short Course Truck 2wd (SC10, Blitz, Strike)

Votes: 3 16,7%
  • 1:10 Short Course Truck 4wd

Votes: 1 5,6%
  • Team Associated SC8

• 1:10 electro Buggy 4wd

Votes: 0 0,0%
  • 1:10 Truggy of Buggy 2wd (Rustler?, Tamiya)

Votes: 0 0,0%
  • Batteries are for flashlights, faggots; NITRO!

• Total voters
    18
  • Poll closed .
ik zit er wel over na te denken om hem weg te doen ik wel denk ik over stappen op een andere auto ik heb met deze auto zo veel narigheid en gezeur dat ik misschien een elektrische wil gaan halen ik heb er nog niet met plezier mee kunnen rijden en vind dat erg jammer

Maansteenstraat, daar is het baantje waar we vaak in de zomer rijden.
Achter de hekken waar zand en stenen liggen.

Andere plek waar we rijden is de Amethiststraat, stukkie terug achter martin schilder.
Links en rechts is zandgrond, die goed te rijden is bij vochtig weer echter als de sneeuw weg is.

Inderdaad gewoon een keer langs komen als we er met z'n allen zijn, het is nu een beetje winterstop voor de meeste, zoals jullie al merken aan het aantal reacties.

@ Jrn: dacht even te zien staan dat je je auto alweer verkocht?? niet toch.. zou zonde zijn zo snel al. Verder niet in de boekelermeer geweest zolang er sneeuw ligt ga ik ook niet. Eerst maar weer even iets warmer worden, je wordt snel koud daar nu op die open vlakte in de wind.

Zo heerlijk gereden,was zeer goed te doen door dat kleine beetje sneeuw.Rijden ging goed alleen af en toe een hapering doordat de sneeuw met zand erdoor hier en daar bleef hangen.Van de rest niks aan de hand en toch nog even het oude jaar uit geknald met de baja :D

Zo heerlijk gereden,was zeer goed te doen door dat kleine beetje sneeuw.Rijden ging goed alleen af en toe een hapering doordat de sneeuw met zand erdoor hier en daar bleef hangen.Van de rest niks aan de hand en toch nog even het oude jaar uit geknald met de baja :D

Zeker ff lekker geknald met de baja , staat nu te ontdooien en te drogen in de huiskamer ;)

Wel nog schade ontdekt (of Elles eigenlijk) " wat staat je ene voorwiel raar scheef " Front bulkhead is gebroken :mad:

Zeker ff lekker geknald met de baja , staat nu te ontdooien en te drogen in de huiskamer ;)

Wel nog schade ontdekt (of Elles eigenlijk) " wat staat je ene voorwiel raar scheef " Front bulkhead is gebroken :mad:
Zeker weer omdat ik je per ongeluk raakte :(

Laatst bewerkt:
Zeker weer omdat ik je per ongeluk raakte :(

Ha ha ha ha ha , dat zou idd. zo maar kunnen jou rijstijl kennende :mrgreen: :rolling:

Ik zou niet weten hoe het komt :rolleyes: hij moet toch nog uit elkaar om straks de nodige alu delen te monteren :cool: dus dan meteen maar een nieuwe bulk head erop zetten :D

Ha ha ha ha ha , dat zou idd. zo maar kunnen jou rijstijl kennende :mrgreen: :rolling:

Ik zou niet weten hoe het komt :rolleyes: hij moet toch nog uit elkaar om straks de nodige alu delen te monteren :cool: dus dan meteen maar een nieuwe bulk head erop zetten :D
Tuurlijk joh,ik zet hem ook altijd stil vlak voor een aankomende Baja :D.Kan je nog eens wat vervangen :rolleyes:

Jammer he,hij is trouwens wel rete smerig.Overal zit bagger en andere bende,behalve in de radiobox.Heeft moeders huishoud folie toch geholpen

Ik heb hem toen ik thuis kwam op de grond gezet op een vuilniszak en een paar kranten , de kachel een tikkie erbij gegeven , alle losse delen meteen onder de warme kraan afgespoelt , na een uur of twee de baja schoon geblazen met de compressor , dus kan ie zometeen naar boven :D

Ik heb hem toen ik thuis kwam op de grond gezet op een vuilniszak en een paar kranten , de kachel een tikkie erbij gegeven , alle losse delen meteen onder de warme kraan afgespoelt , na een uur of twee de baja schoon geblazen met de compressor , dus kan ie zometeen naar boven :D
Hij staat nog lekker in de gang,komt nog steeds zand water heer en der vandaan.Ga zo de kappen even schoonmaken,en de rest morgen even schoonspuiten.Daarna lekker alles nalopen en het alu erop zetten,als ik ook de rvs imbusboutje heb :banana:

ik zit er wel over na te denken om hem weg te doen ik wel denk ik over stappen op een andere auto ik heb met deze auto zo veel narigheid en gezeur dat ik misschien een elektrische wil gaan halen ik heb er nog niet met plezier mee kunnen rijden en vind dat erg jammer

Zonde geef het allemaal nog een kans zodra het weer wat beter wordt en de lol komt vanzelf.
Als nieuw komer in de nitro wereld is het even door de zure appel heen bijten en daarna kan je er vaak genoeg van genieten.
Electro rijden is ook niet alles.

Waar loop je nu dan zoal tegen aan kwa problemen?

ik heb nu het probleem dat me cilinder heel zwaar loopt en me trek koord is nu voor de 100 x gebroken dus en goed draad vinden kan ook nog een hele klus zijn merk ik en om een nieuwe trek starter te kopen lijkt me ook niet alles omdat het dan toch weer breekt ik wil een roto start halen maar die zijn ook vrij prijzig en ik heb op het moment even niet genoeg geld

Zonde geef het allemaal nog een kans zodra het weer wat beter wordt en de lol komt vanzelf.
Als nieuw komer in de nitro wereld is het even door de zure appel heen bijten en daarna kan je er vaak genoeg van genieten.
Electro rijden is ook niet alles.

Waar loop je nu dan zoal tegen aan kwa problemen?

ik heb nu het probleem dat me cilinder heel zwaar loopt en me trek koord is nu voor de 100 x gebroken dus en goed draad vinden kan ook nog een hele klus zijn merk ik en om een nieuwe trek starter te kopen lijkt me ook niet alles omdat het dan toch weer breekt ik wil een roto start halen maar die zijn ook vrij prijzig en ik heb op het moment even niet genoeg geld

als je cilinder zwaar loopt is het niet goed.
hij mag alleen boven in zwaar gaan.
als de gloeiplug er uit is moet hij ook bovenin vrijsoepel gaan.
klemen boven in de cilinder bus heb je altijd omdat hij conisch is.
ik wil ook wel een keer naar je motor kijken, ik ga al zo'n 15 jaar om met 3,5cc motortjes.
dus dat moet goed komen.
enne dat je touwtje breekt is dus niet goed.
het zonde dat je plezier hierdoor verdwijnt.

dus ik bied me wel aan om een keer hier bij mij thuis die motor van je even goed na te kijken samen met je trekstarter.
want 4 ogen zien meer dan 2 ;)
ik hoor het wel van je.

gr Sander.

Sander je neemt de woorden uit mijn mond.
Hier moet gewoon een keer rustig door iemand met ervaring naar gekeken worden.
Zodat Jrn weer van deze mooie hobby kan genieten.

En een nieuw trekstarter touwtje van voldoende sterkte moet toch niet al te veel moeite kosten om aan te komen.

dat doet de cilinder ook op 1 punt gaat hij soepel en boven in wat zwaarder dus ik hoop dat dat goed is.
nou sander als jij het al 15 jaar doet moet het goed komen.
we kunnen wel een keer afspreken idd maar zal ik dan eerst voor een goeie trekstarter zorgen want de trek starter die ik nu heb is de veer niet helemaal goed meer en ik moet nieuw draad hebben.\
dus ik zal eerst een nieuwe trekstart regelen en dan kunnen we wel een keer afspreken.
egt top van je sander :banana:

als je cilinder zwaar loopt is het niet goed.
hij mag alleen boven in zwaar gaan.
als de gloeiplug er uit is moet hij ook bovenin vrijsoepel gaan.
klemen boven in de cilinder bus heb je altijd omdat hij conisch is.
ik wil ook wel een keer naar je motor kijken, ik ga al zo'n 15 jaar om met 3,5cc motortjes.
dus dat moet goed komen.
enne dat je touwtje breekt is dus niet goed.
het zonde dat je plezier hierdoor verdwijnt.

dus ik bied me wel aan om een keer hier bij mij thuis die motor van je even goed na te kijken samen met je trekstarter.
want 4 ogen zien meer dan 2 ;)
ik hoor het wel van je.

gr Sander.

marcel en ajax op nr2 :wink:

ikke niet :(.

JRN,
het is bijna onmogenlijk dat de veer niet goed meer is.

ik heb over een week of 2 wel tijd, of later mag ook.
heb nog veel verjaardagen en nieuwjaars borrel':celebrate:
dus hoor wel waneer je tijd hebt.

gr Sander.

Back