Als beginner willen vliegen!

BlackBird zei:
Dat kan je toch ook gewoon vast tapen???
Nee, het stuurkabeltje schiet los van de servo omdat de besturing op deze manier véél te zwaar gaat. Op den duur zal zeker weten de servo ook de geest geven. De enige juiste manier is twee lichte servo's in de vleugel.
Waarom zou de fabrikant het model hebben aangepast denk je?

CESSNA.jpg

daar zit ook weer wat in ja, ander zouden ze dat nooit doen, maar ja ik ga maar als proefkonijn spelen en koop hem gewoon en we zien wel wat het word he?!

Met wat zorvuldig hak en breekwerk .... moet dat wel lukken ..... je kan ook het 1 servo-systeem verbeteren.

dan doe ik em wel verbeteren ;)

@ blackbird, dat zie je denk ik vanzelf wel als je em hebt!

BMX VERKOCHT!!! 25-35 euro te gaan!

Zou je niet gewoon ergens een nieuwe vleugel kunnen bestellen met al ingebouwde rolroeren?

ik denk het wel word ff zoeken maar moet lukken, en is het niet een idee om naar een RC shop te gaan en te vragen of ze het voor je willen doen??

Igortje zei:
Iedereen brengt me aan het twijfelen...

(heb nu mn oude vlieger ook al verkocht)

weetje wat je moet doen, ff afwachten totdat ik heb heb dan kan ik je een hoop wijzer maken hoop ik en dan is je besluit meschien ook wat makkelijken!
en wat was je oude vliegen dan ??

BlackBird

Heb maar een paar emailtjes rondgestuurd wil zo graag rolroeren :lol:

Mijn nieuw jamara 480 HS pro motortje zit erin had hem verkeerd gesoldeerd ging dus achteruit inplaats van vooruit

idd, ik heb nu 115 euro in totaal!
1 juni 22,50- euro zakgeld er bij.

en dannog klusjes voor mn broer, enzo, dan heb ik het helemaal kompleet!

Je hebt je cessna al binnen voordat je het weet

Gelukkig ben jij niet zo eigenwijs en begin je gelijk bij een club zal je wel veel schade schelen denk ik . :D

Lol, ik ga meteen bij de club! Het is me zo goed bevallen!

Ik ga daar leren vliegen met leraar leerling mode, en dan met een toestel van hun,

daarna gaan hun mijn vliegtuig invliegen en kijken of alles goed werkt, en dan ga ik met begelijding met mn ijgen toestel vliegen, en als het fout gaat pakken ze snel mn zender af. en als ik mn brevet heb gehaald mag ik zelf vliegen!

maar ik denk dat ik gewoon de cessna 182 van art-tech koop en dan kijk ik wel hoe het met die servo's zit... eerst maar eens op de club vragen!

Ik heb al een winkel gevonden die de vleugel met rolroeren kunnen leveren.

Ben vandaga ook naar de club bouwenvliegenlijmen geweest, best makkelijk te vinden.

Alleen ik had de pech weer dat er niemand was.

Hey!

mijn x-twin is dood
en ik ga waarschijnlijk niet meer voor de cessna (reden vertel ik later wel ;) )
maargoed, mischien ook wel!

Igor

nou, ik ben toch wel beniewd naar de reden!
en waar ga je nu voor dan?

Back