Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
met die 480 motor op een 2s lipo moet hij ook goed vliegen heb ik gehoord van forumlid hobby, ik zou dan wel voor de versie met rorroeren gaan die hierboven staat genoemd. kun je eerst vliegen zonder rolroeren en daarna aansluiten en met vliegen.Benno Z zei:Hee Igortje,
Ik heb even wat speurwerk voor je verricht en het blijkt dat er een nieuw model Cessna wordt verkocht op 35 Mhz, met een bestuurbaar neuswiel én met rolroeren (2 servo's). Conrad verkoopt echter de oude uitvoering op 40 Mhz, met vast neuswiel en zónder rolroeren. Je kunt hem o.a. bestellen op http://www.schlaukauf.net/product_info.php?products_id=502 voor slechts € 114,50 excl. verzendkosten. Daarnaast is er ook een uitvoering leverbaar met borstelloze motor en met lipo accu, maar die is uiteraard weer wat duurder.
Neue Art-tech Cessna 182 jetzt mit BL Motor, Lipo Akkus und 2 Querruder Servos
![]()
nog goedkoper:Igortje zei:Oke, is nog goedkoper ook![]()
"Proficiat, u heeft de FAQ gevonden. Ga door naar start en ontvang -1 crash."Igortje zei:hier heb je als beginner ook veel aan: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/cms_view_article.php?aid=28
Nog 24 pagina's te gaan, bijna op de helftIgortje zei:Haha, ik zit al op pagina 18 ofzo van dat ene algemene cessna 182 topic, en ik haal alle boeiende linkjes er uit en zet ze dan hier neerdan kan ik ze makkelijker trug vinden
En dat is precies de reden om meteen met rolroeren te gaan vliegenIgortje zei:Dus het is net zo makkelijk om te leren met rolroeren dan zonder? (dan zit je ook niet met het probleem bij een 2e vliegtuig dat je het nog een keer moet leren)
Helemaal mee eens!gravit zei:En Igor ik denk toch zelf dat je de keuze zou moeten maken voor wat voor toestel je wilt gaan, ik heb voor de cessna gekozen en ben er blij mee een ander zal mischien voor de eazystar gaan of minimag en die zullen allemaal jou dat vliegtuig aanbevelen omdat ze er zelf mee hebben leren vliegen.