Hallo iedereen.
Mijn SSL is verkocht. Ik had te veel gedoe met hangende flaps, barstjes in achterlijst, schuine stangetjes, kapotte servo's enz enz enz. Ik heb er iemand anders heel blij mee gemaakt dus dat is prima, daarover geen discussie.
Echter was ik van plan een explorer2 als vervanger aan te schaffen, maar nu blijkt dat de levertijd zeker niet voor juni volgend jaar is. Dat betekent geen f5j voor mij volgend jaar. Daarom wil ik de alternatieven onderzoeken.
Wat heb ik nu gevonden:
Kappa35 - op 8wk leverbaar
- goed betaalbaar
- zeer mooie/aparte kist
- lijkt goed in elkaar te zitten.
- erg licht, dus voor NL niet goed inzetbaar?? wind enzo
Vulture - op 8wk leverbaar
- zeer goed betaalbaar
- er worden kanttekeningen gesteld aan het ontwerp..
Aspire - op 8wk leverbaar
- prijzig
- erg mooi design
- beter inzetbaar voor winderige condities
Satori - levertijd vooralsnog onbekend
- prijs is me ook nog onbekend, maar ik vind hem erg mooi
Ik heb nog twee Futaba s3150 servo's nieuw liggen, die wil ik gebruiken. Ik vlieg hoofdzakelijk in de OFF categorie (Only For Fun
). Dus het hoeft allemaal niet het beste van het beste te zijn. Waarom dan niet gewoon een houtbouw kistje en lol hebben hoor ik jullie denken. Zeker, dat kan! En dat doe ik ook nog met veel plezier. Maar ik heb met de SSL gesnuffeld aan het glasvliegen en dat vond ik gewoon erg gaaf. Persoonlijke keuze, daarover ook geen discussie 

Zijn er mensen met nuttige aanvullingen?
Mijn SSL is verkocht. Ik had te veel gedoe met hangende flaps, barstjes in achterlijst, schuine stangetjes, kapotte servo's enz enz enz. Ik heb er iemand anders heel blij mee gemaakt dus dat is prima, daarover geen discussie.
Echter was ik van plan een explorer2 als vervanger aan te schaffen, maar nu blijkt dat de levertijd zeker niet voor juni volgend jaar is. Dat betekent geen f5j voor mij volgend jaar. Daarom wil ik de alternatieven onderzoeken.
Wat heb ik nu gevonden:
Kappa35 - op 8wk leverbaar
- goed betaalbaar
- zeer mooie/aparte kist
- lijkt goed in elkaar te zitten.
- erg licht, dus voor NL niet goed inzetbaar?? wind enzo
Vulture - op 8wk leverbaar
- zeer goed betaalbaar
- er worden kanttekeningen gesteld aan het ontwerp..
Aspire - op 8wk leverbaar
- prijzig
- erg mooi design
- beter inzetbaar voor winderige condities
Satori - levertijd vooralsnog onbekend
- prijs is me ook nog onbekend, maar ik vind hem erg mooi
Ik heb nog twee Futaba s3150 servo's nieuw liggen, die wil ik gebruiken. Ik vlieg hoofdzakelijk in de OFF categorie (Only For Fun

Zijn er mensen met nuttige aanvullingen?
Laatst bewerkt: