Alweer een 'welke kies ik' topic

Hoe zijn jullie ervaringen met die prijslijsten, zit daar nog wat speling op?

En hoe wordt hier naar de Aspire f5j gekeken? Ben die toch serieus in de overweging aan het nemen. Gewicht ligt iets lager dan een SSL en span is iets groter dan SSL. Deze is op korte termijn leverbaar tegen redelijke prijs en eigen kleurcombi te kiezen.
 
Je zou eens kunnen vragen of ze nog iets "over" of tweede keus hebben.

De Aspire was tot voor kort één van de beste F3J modellen die je kon kopen. Daar doe je zeker niets mis mee. Tegenwoordig in F5J layup ook lekker licht.
 
Levertijd is bij Aer-o-tec echt een indicatie en hij geeft er geen enkele garantie op.
Ik zit inmiddels in de 13de maand van de 7 tot 9 maanden die er voor de Orca staan......als je voor volgend f5j seizoen wat wilt hebben denk ik dat het lastig wordt bij Stefan.
 
Okee, en de verhalen over benodigde grotere stabilo's en te korte rompjes zoals ik lees in Martijns ( Modelbouwforum.nl - Los bericht bekijken - Aspire van Pollack ) Aspire draadje zijn niet meer aan de orde met de huidige versies?

De kortere electro romp ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Lijkt me wel dat je ook een zweef romp voor electro gebruik kan laten bouwen mocht dit een belangrijk punt zijn.
Ik zou eens naar de laatste stand van zaken informeren. De Aspire is door de jaren heen flink geupdate. Pollack adverteerd zelfs met een vlieggewicht van 1600 gram voor de F5J super Light. Dat is een behoorlijk verschil met de 2380 gram Aspire uit 2009 van Paul.
De website van de maker ken je al? (Composite Models F3J F3B)
 
snel leverbaar

1488259_878700452146341_3100405335825116950_n.jpg

De levertijd voor de Stork 6 is momenteel 4-6 weken (direkt van de bouwer/leverancier)
 
Pffff 1650.. Die satori gaat m niet worden dan [emoji12][emoji12]

En verder bedankt.. Voor nog meer keus hihihi. Niet normaal joh wat er allemaal op de markt is!
 
Aspire & tragi

Hoi Japie,

Deze leverancier van de Aspire ken je?

MG Modellbau

Heeft een aantal op voorraad en misschien is toevallig je kleurenschema erbij.


Heb het vermoeden dat de Duitse dealers de exclusieve rechten hebben en de bouwers denken dat NL een Duitse provincie is :tank:
Niet gek opkijken als MG-modellbau je gaat benaderen op grond van de door Lubosz doorgezonden mail overigens. Prijsverschil is niet zo groot. Lubosz offreert excl BTW en je kist staat op vliegveld Praag.


Voor de Tragi kan je ipv Thommy veel beter de bouwer in Estland zelf aanschrijven.
TRAGI Ltd
Heb ik in het verleden eens gedaan - was geinteresseerd - en gemeld dat ik daarmee de eerste vlieger in NL zou zijn. Nederland vooral benadrukken, ook bij Lubosz.
Om een lang verhaal kort te maken, kreeg spontaan - naar ik meen - 100 euro korting per Tragi. Altijd het proberen waard. Is niet doorgegaan omdat de man langdurig werd geveld door ziekte en de termijnen niet kon houden.

Suc6

Johnny
 
Voor de Tragi kan je ipv Thommy veel beter de bouwer in Estland zelf aanschrijven.
TRAGI Ltd
Heb ik in het verleden eens gedaan - was geinteresseerd - en gemeld dat ik daarmee de eerste vlieger in NL zou zijn. Nederland vooral benadrukken, ook bij Lubosz.
Om een lang verhaal kort te maken, kreeg spontaan - naar ik meen - 100 euro korting per Tragi. Altijd het proberen waard. Is niet doorgegaan omdat de man langdurig werd geveld door ziekte en de termijnen niet kon houden.

Suc6

Johnny

Vlgs. mij een gevalletje van copy/past, Johnny. Ik kreeg medio 2013 eenzelfde mailtje van Heino Korvel :rolleyes:
In juni van dit jaar vertelde hij mij echter dat hij alleen nog maar leverde aan Thommy"s. Die had kennelijk zijn totale capaciteit opgekocht ............
 
Ik heb Lubosz ook zelf gemaild maar geen reactie. Lijkt alleen verkrijgbaar via pollack momenteel. MG heeft ze ook inderdaad! Maar zijn dat niet de iets oudere versies?
 
Ik heb Lubosz ook zelf gemaild maar geen reactie. Lijkt alleen verkrijgbaar via pollack momenteel. MG heeft ze ook inderdaad! Maar zijn dat niet de iets oudere versies?

Vraag maar naar het gewicht. Nieuwere versies zullen wel onder de 1300 gram, leeg, zitten.
 
Back
Top