android system

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door lip, 6 aug 2010.

  1. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Heb sindskort een HTC Wildfire met android 2.1!
    Wie weet er nog een goed programmatje om de snelheid van je model mee te meten?
    Programmatje moet de max. snelheid en de gemiddelde snelheid opslaan!

    groeten
     
  2. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    Ik heb sinds een weekje een HTC Desire HD met Android 2.2, werkt erg leuk. Ik studeer informatica en mijn Java kennis sluit leuk aan bij het zelf ontwikkelen van apps. Ik ben er de laatste paar dagen een beetje mee aan het prutsen en het werkt allemaal best leuk.
    Dat is wel wat anders dan de iPhone die ik voorheen had.

    Ik heb er nog niet veel nuttigs op staan (op Angry Birds e.d. na) :p
     
  3. edo

    edo

    Lid geworden:
    16 dec 2008
    Berichten:
    961
    Locatie:
    BE, Antwerpen
    Ik heb mn Archos 43 sinds maandag en ben er erg tevreden mee.
    Ik heb wel geluk gehad dat ik hem nu al heb, want hij is nog maar nauwelijks leverbaar en veel mensen zitten erop te wachten :banana:

    Zojuist heb ik hem geupdate van Android Eclair naar Android Froyo (2.2) en Adobe Flash Player 10.1 geïnstalleerd. Ik heb ook de Android Market geïnstalleerd (dat is een hack en dus in principe illegaal :D) en nu werk echt alles 100% zo als ik het wil.

    Grts,
     
  4. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Voor mij nog steeds geen telefoon.... (desire hd)
    Wel 2 maanden creditireng aangeboden gekregen voor het leed te verzachten.....
    Ach kan ik iig 2 maand kostenloos wachten ;)
     
  5. corvl

    corvl verslagschrijvers

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    2.553
    Locatie:
    Tirol -Oostenrijk

    hmm, ik heb hem al een maandje of 2 en ben er in principe ook erg tevree mee, hij loopt alleen regelmatig vast.
    Hoe moet ik hem updaten naar 2.2t? en flashplayer eropzetten? En dat market gebeuren , wat is dat ?

    thanks,
    Cor
     
  6. edo

    edo

    Lid geworden:
    16 dec 2008
    Berichten:
    961
    Locatie:
    BE, Antwerpen
    Je hebt een (vrij lange) PM...

     
  7. Bullet3030

    Bullet3030

    Lid geworden:
    7 jun 2010
    Berichten:
    1.038
    Locatie:
    Heemskerk
    Weet iemand de app te vinden voor je heli rmp? ( zie alleen betaal versie)
     
  8. melvin_f1

    melvin_f1

    Lid geworden:
    6 sep 2008
    Berichten:
    897
    Locatie:
    nijmegen
    kosten de apps geld om te downloaden
     
  9. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Als goed is, heb ik maadag of dinsdag eindelijk mijn desire HD!
    Er waren er bij vodafone nog 2000 op voorraad.... ;)
     
  10. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Zo dan, dat heeft ff mogen duren he Emil.
    Ik had mijn Desire (GEEN HD)binnen anderhalve week binnen..
    Wilde eigenlijk de Nexus maar die kon ik niet krijgen.. Dus dan zijn broertje maar genomen..
     
  11. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Idd! Geduld is alles , soms ;)
    Hihi, hier net andersom, haha de nexus weg, vanwege de boute agenda functie en een desire er voor terug, nu dan dedesire hd, met sense, en dus DE agende welke ik wil...
    Als we dat geweten hadden, hadden we kunne ruilen!

    Mijn vrouw heeft nu ook de (normale) desire, eerder dan ik de mijne, haha
    We grapten al zoiets, zij had vorrige week verlengd, en hem binnen 2 dagen binnen!

    Mocht de HD me te groot zijn in de broekzak, krijgt mijn vrouw hem, en ik die van haar...
    Vindt nog steeds de normale desire veel mooier, met optische trackball, erg lekker..
    Maar ja als je een hd ook gratis kan krijgen pak je die toch ??

    Nu afwachten of he thet wachten waard was... Heb al diverse software, en het hoesje ook al, samen met screenprotector... Dus ik ben er klaar voor!
     
  12. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    is de agenda functie in de Nexus zo anders dan de standaard in de Desire dan?

    Wat voor software heb je ervoor dan? bepaalde apps die je aan kunt raden? Behalve APNandroid oid..

    Hij bevalt me in ieder geval prima..
    De HD is maar 4 milimeter langer dan de Desire dus die zit ook wel lekker in je broekzak.
     
  13. Psygho (Emil)

    Psygho (Emil) Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jan 2004
    Berichten:
    15.654
    Locatie:
    Prov. Drenthe.
    Nou heb alle agenda's zowel geprobeerd, en aleen die van de sense was zo in te delen van wat ik gewend was met me nokia 5800..

    Qua software heb ik enkel oldskool emulators, en spelletjes gedownload ;)
    Pure must, met warhoofd welke ik ben is de agenda functie, en dus wat leuke spelletjes als ik me verveel in bed, en het internetten zat ben ;) Vooral het delen op het web van de agenda sprak me aan als freelancer..

    De sense agenda is idd heel anders, en zelfs met pure agenda, kon ik het niet zo krijgen als ik wou, en dat heet dan "naar je wens aan te passen, vriendelijk systeem"... Hmmz, soms wil ik niets aan te passen hebebn, iig niet me agenda! hahah

    Nee had de disire in de handen, 30 seconden werk, en het was zoals ik wou... Even goed getest, en ja hoor, idd wat ik wou, en wat ik verwachtte van zo een telefoon! Heb met de nexus (android) agenda ALLES zowel geprobeerd, ben dagen bezig geweest, en het enige dat wou, was een net niet situatie... Zelfs een heel regiment aan downloadbare spul gekocht, en niets mocht baten... Heb zelfs nog getwijfeld hem te rooten, en te flashem met sens, maar toen dacht ik ook, de desire is en nieuwer,net zo snel en heeft een optische trackbal.

    Ach ja en dan wil je hem bestellen, wijst je een nette medewerker, je op de hd.. ach ja...
     
  14. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Haha, nou ja straks heb je je HD en dan ben je ook klaar..
    Alles netjes installeren naar je zin ..
    Alvast veel plezier ermee. Weet zeker dat dat goed gaat komen.
     
  15. Lochii

    Lochii

    Lid geworden:
    14 apr 2009
    Berichten:
    1.564
    Locatie:
    Het land van Maas en Waal
    :confused: Ik heb mijn Desire HD een kleine maand terug bij een online winkel besteld en na 2 werkdagen werd hij al door DPD aangeboden. Was overigens wel ook een Vodafone abonnement.

    De Desire HD is wel echt een heerlijk toestel. Alleen met mijn dagelijks gebruik (ruim 4 uur openbaar vervoer) gaat de accu echt hooguit een dag mee :( Gelukkig neem ik altijd het laadkabeltje mee.
     
  16. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Heb nu een Samsung Galaxy Spica met Cyanogenmod Android 2.2.

    Vind toch wel een groot nadeel dat je heel afhankelijk bent van de fabrikant of ze een nieuwe android update gaan uitbrengen en ook goed is. Maart vorig jaar kwam Samsung met de aankondiging en pas in Oktober kwamen ze met een 2.1 update voor mijn telefoon. Nu stopt het update voor mijn telefoon. Daarbij is het update naar een nieuwe versie ook niet makkelijk. Werkt vaak voor geen Meter in ieder geval bij Samsung. Staat er dat je hem niet mag los trekken. Wat moet je doen juist wel los trekken dan in download mode zetten en weer aansluiten en dan werkt het wel...

    Inmiddels draai ik een flink gemodificeerde Android 2.2 welke veel beter draait als de officele 2.1 welke niet vooruit te branden is. Maar kost zoveel moeite met ook nog enige risico's toch best jammer. Ik zit nog hard te twijfelen of me volgende telefoon weer een Android wordt.
     
  17. Botter

    Botter Guest


    Hoe heet die android app met waterkaarten?:) Aangezien ik veel op het water zit wil ik dat ook wel graag:eek:!
     
  18. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Misschien een ongeloofelijke NOOB vraag, wellicht dat jullie er een antwoord op hebben. Ik heb een Archos 43, die ik wil koppelen via de wifi. Ik heb een experiabox en op de een of andere manier kan ik geen verbinding krijgen. De wifi scant, hij verifierd met de Experiabox en schakelt daarna meteen weer uit...

    Iemand een idee?
     
  19. Tadango

    Tadango Forum veteraan

    Lid geworden:
    25 jun 2003
    Berichten:
    16.348
    Locatie:
    Groningen
    Nieuwste update op de archos staan? De oudere software heeft wat wifi bugs.
     
  20. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Yep, nieuwer kan niet. Vandaag wezen googlen en ik ga wat instellingen veranderen in mijn Experiabox. De niet beveligde draadloze wifi van de buren pakt ie wel.
     

Deel Deze Pagina