Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb mn Archos 43 sinds maandag en ben er erg tevreden mee.
Ik heb wel geluk gehad dat ik hem nu al heb, want hij is nog maar nauwelijks leverbaar en veel mensen zitten erop te wachten
Zojuist heb ik hem geupdate van Android Eclair naar Android Froyo (2.2) en Adobe Flash Player 10.1 geïnstalleerd. Ik heb ook de Android Market geïnstalleerd (dat is een hack en dus in principe illegaal) en nu werk echt alles 100% zo als ik het wil.
Grts,
hmm, ik heb hem al een maandje of 2 en ben er in principe ook erg tevree mee, hij loopt alleen regelmatig vast.
Hoe moet ik hem updaten naar 2.2t? en flashplayer eropzetten? En dat market gebeuren , wat is dat ?
thanks,
Cor
Als goed is, heb ik maadag of dinsdag eindelijk mijn desire HD!
Er waren er bij vodafone nog 2000 op voorraad....![]()
heey
ik heb sinds een paar dagen een android telefoon (xperia x10)
en nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn met dit systeem ?(android)
ik ben er nu 2 dagen mee aan het kloten en de mogelijkheden zijn eindeloos heb ik gemerkt
en dan hebben we nog niet eens de 2.1 software die er nog aan moet komen
dus android gebruikers laat eens wat van jullie horen hoe jullie ervaringen zijn
en/of wat voor programma's jullie gebruiken
ik gebruik bijv
flight timer (deze timed vlucht tijden )
android town (erg leuke app waarbij je android town gebruikers om je heen kunt zien )
hud light (deze projecteerd je snelheid en richting etc op je voorruit van je auto)
de krant (alle nederlandse kranten )
alle waterkaarten in nl (zeg maar een tom tom op het water met alle info zoals diepte etc )
grtz lip