Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ah oké het is dus precies andersom.
Op school zijden ze altijd een condensator zijn 2 plaatjes die iets uit elkaar staan, een wisselspanning golft netjes er tussen door en een gelijkspanning klapt tegen de plaat aan en blijft steken.
Zat alleen bij dit even te denken hoe die kortsluiting nou kwam uit het eerder bericht. Antenne zo op binnen en buiten pool aangesloten? Als je bv alleen de binnenste pool aansluit is er toch geen sluiting. Alleen of hij dan werkt/goed werkt is ten 2e.
kan het overigens ook niet zoals ik zei. Dus antenne direct op de binnenpool en met een condensator naar de buitenpool of geeft dit problemen?
Anders bestel ik maar die met het stukje coax en dan zo dicht mogelijk bij de connector solderen. Eerst ook maar eens kijken of ik die dingen wel gemaakt krijg. Ze zijn wel lekker compact. Plus puntje 1 en als ze ook nog een beter bereik of stabieler bereik geven is het altijd het proberen waard. 60 dollar er voor neer leggen nehhh daar doe ik niet aan
Oh ja dat laatste stukje van kort de draad niet in begrijp ik niet helemaal vanaf waar en hoe je naar de massa gaat.
De antenne van m'n ontvanger, heb ik nu door het buisje naar achteren lopen.
Nu lees ik dat er antennes verlengd worden, kan ik beter m'n antenne halverwege uit het buisje laten komen?
Nu komt er een 15cm uit, dan word dat een 40cm.
Heb ik dan meer/beter ontvangst?
De antenne van m'n ontvanger, heb ik nu door het buisje naar achteren lopen.
Nu lees ik dat er antennes verlengd worden, kan ik beter m'n antenne halverwege uit het buisje laten komen?
Nu komt er een 15cm uit, dan word dat een 40cm.
Heb ik dan meer/beter ontvangst?