Aparte topics electro On-road en off-road

Moeten er aparte topics electro on-road en off-road komen?

• Total voters
    117
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
tsja jammer weer dat het zo gaat met de topic's e.d

kan beter nog een moderator erbij doen en goed de bezem en hangsloten gebruiken, vindt de "wild"groei van "nutteloze "topic's de laatste tijd toch erg toegenomen, ondanks de forum regels.....

njah we zien wel hoe lang dit stand houdt:?

kan beter nog een moderator erbij doen en goed de bezem en hangsloten gebruiken, vindt de "wild"groei van "nutteloze "topic's de laatste tijd toch erg toegenomen, ondanks de forum regels.....
Nuff said!

p.s. dat betekend: precies / ben ik het mee eens / goed gezegd.

Laatst bewerkt:
Ik stel voor om voor dit soort figuren een Traxxas deel te maken..... (nu we toch bezig zijn..)

goed plan, kunnen we dan meteen een apart onderdeel maken voor jouw soort figuren?

tot nu toe niet blij met de opdeling, zolang huidige topics niet verplaatst worden kun je op 3 plekken gaan zoeken of bijhouden. ik denk pas na een volledige opdeling en verplaatsing dat er sprake is van een eventueel voordeel, nu is het compleet onoverzichtelijk en met nog meer sub-fora's wordt het er echt niet beter op als je een 'algemeen' lezer bent zoals ik. Maar goed, als Robert het beter lijkt dan mag ie dat uiteraard proberen/uitvoeren, eens kijken of ik er aan kan wennen.

Nu is het een kwestie van opdelen inderdaad, nja spendeer daar eens een uurtje aan dan ben je al een heel eind :)
Ik ben het met je eens dat wanneer het niet gebeurd het een verslechtering is ipv een verbetering.

goed plan, kunnen we dan meteen een apart onderdeel maken voor jouw soort figuren?

Misschien een goed plan!

Maar wees eerlijk, met tig Traxxas topics vooraan in het electro deel kon je er bijna een weddenschap op zetten dat de 1e vraag over een Traxxas kon gaan. Overigens had het gezien de statistieken ook een Hobbyking of MACH topic kunnen zijn. (hmmm... ja, de statistieken hebben gelijk, er is een 1e MACH topic :rolleyes: :D)

Laatst bewerkt:

tot nu toe niet blij met de opdeling, zolang huidige topics niet verplaatst worden kun je op 3 plekken gaan zoeken of bijhouden. ik denk pas na een volledige opdeling en verplaatsing dat er sprake is van een eventueel voordeel, nu is het compleet onoverzichtelijk en met nog meer sub-fora's wordt het er echt niet beter op als je een 'algemeen' lezer bent zoals ik. Maar goed, als Robert het beter lijkt dan mag ie dat uiteraard proberen/uitvoeren, eens kijken of ik er aan kan wennen.
Sinds wanneer spaart Roelof figuren?

Ach teveel opdelen is ook niet goed, zal wel blijken of het hier werkt (vooral met het 'ik snap het forum niet' mensen).

Laatst bewerkt:
wellicht is het wat gebruiksvriendelijker (want de opdeling op zich snap ik wel) om het hele 'auto's en andere voertuigen' deel opnieuw in te delen. De onderdelen 'Algemeen auto's', 'bouwverslagen auto's' en 'bouwtips rijdende modellen' kan je makkelijk kwijt in een opdeling electro offroad, electro onroad, nitro offroad of nitro onroad (beetje rc-tech indeling). Ideaalplaatje (voor mij dan) zou zijn dat je de opdeling direct ziet en kunt benaderen op de hoofdpagina (en niet als een sub-forum, dan blijf je het idee houden dat in het 'hoofdforum' wat mist.

Ik zag dat wiebe al enkele threads had verplaats, het begin is gemaakt.

Als er tijdelijk hulp nodig is bied ik me wel aan. Ik ben vrij ''snel'' online en wil er best een uurtje in steken.

Nou.. ben je een tijdje offline, kom je terug, is het hele forum op zijn kant gezet..

Leuk dat er wordt bedacht om on-road en offroad te scheiden, maar heeft iemand dan ook even nagedacht hoe we oude topics gaan terug vinden? ja ik ken de zoekfunctie en weet hoe hij werkt, maar het is nu net alsof ik mijn vertrouwde supermarkt binnen loop en ineens zie dat alles omgegooid is.

Waar ik vroeger blind naar de zuivel liep kom ik er nu ineens achter dat ik bij het bier sta, terwijl ik daar meestal pas als laatste wil staan omdat ik anders de hele tijd met mijn kratje bier door de winkel zeul, en de blikken van alle kinderbeschermende part-time moeders moet ontwijken. afijn.. dat terzijde...

Nu lees ik ook nog eens dat men de topics voor bijvoorbeeld de mini revo, de mini slash, de rustler etc bij elkaar wil gaan voegen? Als dat gebeurt dan zie ik helemaal door de bomen het bos niet meer.

Ik vind het juist fijn dat ik alle info over een bepaalde auto op 1 plek kan vinden en daar kan overleggen met andere bezitters van die wagen zonder de hele tijd ovetuigd te moeten worden van de kwaliteit of juist slechte kwaliteit van die wagen door mensen die een andere wagen bezitten die natuurlijk VEEEEEEEEEEL leuker/beter/steviger etc is.

De uitvinder van het dynamiet antwoorde ooit op de vraag of hij het dynamiet nog kon verbeteren met de bekende spreuk "If it isn't broken, then why fix it?" en de beroemde boem stokjes doen het heden ten dagen nog steeds prima.

Ik behoor helaas tot de groep bezoekers die deze splitsing geen vooruitgang vind.

Ach ja ik kreeg het gevoel dat ik met de vorige situatie in mijn oude vertrouwde supermarkt binnen kwam en niks meer kon terug vinden door het rommelige van maar 1 pad waar alles door elkaar stond. In het kort een grootte bende.

Nu zijn er meerdere paden gecreeerd en weet nu precies in welk pad ik moet zijn als ik iets van een Onroad zoek. Dan kom ik niet meer alle offroad dingen tegen.

Wil ik iets van 1 bepaalde auto weten weet ik precies waar ik moet zoeken straks. Want daar veranderd opzich niet veel aan. Of ik nu in het elektro gedeelte naar mijn Mi4 dingen zoek of in het onroad deel. Ik weet dat een Mi4 een onroad is dus weet ik ook waar ik moet zoeken en zal dan alleen onroad gerelateerde topics terug krijgen met de Mi4 er in en niet meer de offroad topics waar die misschien ook wel is genoemd is. Ik zal straks dus alles makkelijker kunnen terug vinden.

Nu alleen nog even geduld tot de meeste topics worden verplaatst naar de juiste subforums.

Ik vond hem wel goed om alle Traxxas topics samen te voegen maakt het wel makkelijk. Hoef je straks nog maar in 1 topic te zoeken als je iets van een Traxxas wilt weten ;-) hoef je niet meer 10 tallen topics af. Dan zie je ook maar dat splitsing toch best goed kan zijn. Ben daarom zelf en de meerderheid ook blij met de on/offroad splitsing.

Ik vond hem wel goed om alle Traxxas topics samen te voegen maakt het wel makkelijk. Hoef je straks nog maar in 1 topic te zoeken als je iets van een Traxxas wilt weten ;-) hoef je niet meer 10 tallen topics af. Dan zie je ook maar dat splitsing toch best goed kan zijn. Ben daarom zelf en de meerderheid ook blij met de on/offroad splitsing.

Nou dat vind ik dus niet. De 1:16 revo lijkt dan misschien wel op de 1:16 slash, het is toch een andere auto op veel punten. en om strax in een topic te moeten gaan baggeren waar alles op 1 hoop wordt gemikt van revo 1:18 en revo 1:16 en slash 1:16 en slash 2wd en slash 4x4 DAT is pas alles rommel in 1 rij mikken...

Hou het voor wat betreft de traxxas topics lekker zoals het is aub, want als dat de manier is waarop de traxxas rijders strax worden bediend op dit forum, dan haak ik af.

Het is zeker niet de bedoeling om elke traxxas topic bij elkaar in te stoppen .
Dat zou toch erg onlogisch zijn .
Met deze verandering moet je het eerst doen .
Wel zie je dat er steeds wat topics worden verplaatst.
Ook topics die denk ik beter in het algemene deel passen.of elektronica ed.

Groeten Wiebe

Ben even een weekje offline geweest, wegens vakantie en moet zeggen; het was wel even schrikken! De aanleiding snap ik. Of het gaat werken gaan we zien. Het zal er zeker overzichtelijker van worden. Maar wellicht ook wat saaier door de verdere splitsing.

Het idee om alle Traxxas topics bij elkaar te gooien is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Ik volg de topics van 'mijn auto's'. Als daar de topics van alle andere Traxxas auto's tussen komen te staan, haak ik meteen af omdat ik dan de voor mij interessante info met een lantarentje moet gaan zoeken.

Ik ben blij dat wiebe even duidelijkheid schept. Ik ben gerustgesteld.
Ik geloof nu wel dat de topics zoals we die nu kennen zullen blijven bestaan en daar ben ik heel blij om.

De indeling on-road/off-road zal wennen zijn, maar ik geef het een kans. Toch zie ik nu wel dat in de moeder categorie de gegevens (laatste bericht, reacties, etc) van de verplaatste topics niet meer zichtbaar zijn. Dat vind ik wel een beetje jammer.

Nou dat vind ik dus niet. De 1:16 revo lijkt dan misschien wel op de 1:16 slash, het is toch een andere auto op veel punten. en om strax in een topic te moeten gaan baggeren waar alles op 1 hoop wordt gemikt van revo 1:18 en revo 1:16 en slash 1:16 en slash 2wd en slash 4x4 DAT is pas alles rommel in 1 rij mikken...

Je moet het met een knipoog lezen. Het was meer om aan te geven dat splitsing goed is.

Een onroad en offroad zijn ook twee verschillende modellen. Vandaar ook dat het goed is dat die nu uit elkaar zijn getrokken. Maakt het allemaal alleen maar duiderlijker.

Voor de mini Revo weet je in welk topic moet zijn. Voor onroad weet je nu ook in welk sub forum je moet zijn. Dus wordt er naar mijn mening beter op door het zo te scheiden. Hetzelfde als de traxxas modellen hun eigen topic laten houden is inderdaad een stuk overzichtelijker dan wanneer alle traxxas modellen in 1 topic terecht komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back