Aparte topics electro On-road en off-road

Moeten er aparte topics electro on-road en off-road komen?

• Total voters
    117
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer wordt er werk gemaakt van de opsplitsing? Het overzicht is nu wel totaal weg. Als je hier een uur met 2 mods aan werkt is het al een heel eind af gok ik.

Wanneer wordt er werk gemaakt van de opsplitsing? Het overzicht is nu wel totaal weg. Als je hier een uur met 2 mods aan werkt is het al een heel eind af gok ik.

Gok nog maar eens nard ,ik ben momenteel de enige auto mod ,er komt een 2e aan denk ik.
En het is niet zo simpel als je denkt ,topic aanklikken trekbalk opzoeken met verplaatsen topic , vinkje na 1 maand verwijderen ,zoeken in de lijst naar goede sub forum kak weer losgelaten de trekbalk effe overnieuw oké staat er .
en dan weer terug naar de rommel.
Ik werk ook nog een beetje voor de pesetas vaak 10 a 12 uur en wil ook nog de rest van mijn dingen doen .

Een beetje geduld dus .ik wist niet dat iedereen verwachte dat je in een paar dagen alle 5500 topics uitgezocht had .
Anders had ik gezegd gewoon lekker laten staan .

Groeten Wiebe.

Laatst bewerkt:
Gok nog maar eens nard ,ik ben momenteel de enige auto mod ,er komt een 2e aan denk ik.
En het is niet zo simpel als je denkt ,topic aanklikken trekbalk opzoeken met verplaatsen topic , vinkje na 1 maand verwijderen ,zoeken in de lijst naar goede sub forum kak weer losgelaten de trekbalk effe overnieuw oké staat er .
en dan weer terug naar de rommel.
Ik werk ook nog een beetje voor de pesetas vaak 10 a 12 uur en wil ook nog de rest van mijn dingen doen .

Een beetje geduld dus .ik wist niet dat iedereen verwachte dat je in een paar dagen alle 5500 topics uitgezocht had .
Anders had ik gezegd gewoon lekker laten staan .

Groeten Wiebe.

Ow is er maar 1 auto mod ??
Wel ik wil me gerust kandidaat stellen om Co-Modderaar te worden hoor als dat de werkdruk wat kan verlichten voor je.
Een druk forum zoals dit zou toch wel meer dan 1 mod mogen hebben.
En als ik niet als kandidaat zou voldoen eventueel dan draag ik onze Nard naar voren :)

Gewoon even rustig wachten ,ik krijg hulp .
We hebben de taken onderverdeeld ,elke mod zijn eigen plek .
Ik zit dus hier en het bevalt prima alleen wist ik even niet wat er te doen is met al die topics verplaatsen .
Het is jammergenoeg geen drag en drop systeem .

De verwijzingen verdwijnen na een maand .

Groeten Wiebe.

Ik heb wel een aardig idee hoe een forum werkt :).

Mja, nogmaals, als ik tijdelijk wat topics moet verplaatsen dan laat het me weten. Wil er graag wel een paar uurtjes in steken.

p.s. 1 MOD is inderdaad niet veel voor het gehele auto forum.

EDIT: Ahh Joost to the rescue, nice!!

Ik heb wel een aardig idee hoe een forum werkt :).

Mja, nogmaals, als ik tijdelijk wat topics moet verplaatsen dan laat het me weten. Wil er graag wel een paar uurtjes in steken.

p.s. 1 MOD is inderdaad niet veel voor het gehele auto forum.

EDIT: Ahh Joost to the rescue, nice!!

Idem, heb nu toch vakantie dus wil wel wat klikken en ondertussen muziek luisteren :p

Hoezo is Joost eigenlijk MOD geworden? Gewoon benieuwd...

En voordat er allemaal reacties hier op komen:
- Nee, ik heb niks tegen Joost, ik ken hem amper, we hebben nooit ruzie gehad (voor zover ik me herinner).
- Nee, ik wil geen MOD zijn, daarvoor ben ik de laatste tijd ook veel te weinig actief op MBF en natuurlijk veel te jong.
- Ja, ik ben gewoon benieuwd.

Aan wie vraag je het eigenlijk?

Als de vraag aan mij is, ik heb aangegeven dat ik wilde helpen en kennelijk waren er mensen hier tevreden mee vanuit het MBF en het moderatorteam. Het had net zo goed iemand kunnen worden denk ik... Just my luck I guess... ;)

Hopelijk gaat het iedereen bevallen.

Er mag wat mij betreft best wat ''strenger'' worden opgetreden tegen mensen die zich niet aan de regels houden zoals deze in de stickies staan. M.a.w. alle topics van ''welke auto blabla''. Het is een tijdje minder geweest maar nu trekt het weer aan volgens mij, of ik ben me er gewoon weer meer aan gaan ergeren :).

Bij deze alvast heel veel succes gewenst!

Omdat ik hem gevraagd heb....

Robert

Hoezo is Joost eigenlijk MOD geworden? Gewoon benieuwd...

En voordat er allemaal reacties hier op komen:
- Nee, ik heb niks tegen Joost, ik ken hem amper, we hebben nooit ruzie gehad (voor zover ik me herinner).
- Nee, ik wil geen MOD zijn, daarvoor ben ik de laatste tijd ook veel te weinig actief op MBF en natuurlijk veel te jong.
- Ja, ik ben gewoon benieuwd.

Heey Alexander, hoe kom JIJ nou aan die foto van mijn MAVO jaarboek??? Dacht dat die er niet meer was joh haha... LOL!!! :sniper:

Laat ik er nu pas net aan denken dat ik de topic Toch niet 1 voor 1 hoef te verplaatsen .
Ik kan als ze wat herkenbaar zijn ook gewoon aanvinken en dan allemaal tegelijk verplaatsen .
Het gaat dus sneller goed komen !

Groeten Wiebe.

Ook al zijn we in de beta fase:

Ik denk (zoals anderen ook denken) dat er op deze wijze niet een verbetering komt op het forum. Juist omdat je nu nog meer keuze hebt aangezien er een splitsing is denk ik dat er alsnog topics verkeerd geplaatst zullen worden. Bovendien denk ik dat veel mensen met kennis van het ene (bijvoorbeeld onroad) niet of minder zullen reageren op vragen uit het offroad gedeelte terwijl ze daar wel degelijk verstand van kunnen hebben. Er zal dus minder kennis worden gedeeld. Maar dat is volgens mij hiervoor ook gezegd.

Ach we zullen het zien in de toekomst. Veranderingen kunnen ook goed zijn.. ;)

Ik heb het nu even aangezien, maar helaas ben ik nog niet van het nut overtuigd dat de splitsing tot een beter overzicht leidt (ondanks de inzet van de moderators ten spijt). Voor lezers die aan tunnelvisie lijden is het misschien wel een oplossing, maar ook zij moeten nog voor gemeenschappelijke zaken 2 gedeeltes/subforums bezoeken, ikzelf ben wat breder geïnteresseerd, dus ik heb er 3 in het electrogedeelte, waar ik niet echt op zit te wachten.

Als je perse de topics/forums overzichtelijk wil maken, delete dan alle topics waar toch niemand meer gebruik van maakt, of/zoals bv tijdgebonden topics over bv evenement/regelgeving hiervan (bv seizoen 2000…….oid) van jaren geleden, ellenlange topics over de antieke accu’s, of brushed motoren, mogen wat mij betreft ook op de nominatielijst (topic-vergrijzing). Nieuwelingen gebruiken sowieso niet de zoekfunctie, of kennen de juiste benaming niet waardoor ze de zoekfunctie toch niet (optimaal) kunnen gebruiken, en kwakken toch hier voor de 101ste keer dezelfde vraag neer. Eerlijk gezegd, als morgen de 200 pagina's van oudste topics onderuit mijn PC zouden vallen, dan zou ik dat nooit merken of missen, ik durf de bewering wel aan dat het merendeel van de bezoekers/lezers hier dit ook niet zullen opmerken. Lees ze maar eens voor de gein na, dat heb ik een tijdje geleden ook steekproefsgewijs gedaan toen ik (noodgedwongen) opzoek ging naar een door mij gestart topic, wat kennelijk bij de server in de deletehoek terecht is gekomen (nooit meer gevonden), wat mij betreft is het meeste wat daar onderaan bijbungeld, data-shit.

Even serieus, kwaliteit gaat hier zeker op het forum niet samen met kwantiteit, opsplitsen is in zekere zin eerder kwantiteit dan kwaliteit, het schept alleen maar een illusie omdat de kwantiteit per subforum kleiner geworden dan voorheen, waar alles op 1 hoop gegooid was in het electroforum.

Ik denk niet dat ik mijzelf nu populair maak bij Robert, als ik vermeld dat een forum (welk forum dan ook, vele zijn het modelbouwforum hierin voorgegaan) een beetje achterhaald concept dreigt te worden, het is misschien wel slachtoffer van haar eigen populariteit.

Ooit, een tijd geleden had ik wel eens geopperd om zelf een eigen thread te kunnen moderaten, dat was toen totaal ondenkbaar, inmiddels is die mogelijkheid beperkt geschapen voor bouwprojecten, misschien moet dit uitgebreid worden om op zichzelf interessante topics niet ten onder laten gaan aan allerlei chit-chat of niet terzake doende onzin, wat de laatste tijd zeer actueel is, tot ergernis van vele onder ons.

Laatst bewerkt:
dat heb ik een tijdje geleden ook steekproefsgewijs gedaan toen ik (noodgedwongen) opzoek ging naar een door mij gestart topic,
Klik op je naam > ''Bekijk openbaar profiel'' > Tabblad ''Statistieken'' > ''Zoek alle discussies die gestart zijn door drift-junkie''

True, 99% van de post kan best weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back