Ar7200bx dx6i binden wilt maar niet lukken

Ja ik snap ook niet hoe het moeilijk kan werken, maar ik wil niet al te snel oordelen over de verkoper. Mij lijkt het of een probleem met dx6i zenders of skmpelweg een maandag morgen productie module.

Mijn binden heb ik met zowel dsm2 als dsmx geprobeerd, beide werken niet.

Heb met paypal betaald. Als de module kapot of slecht functionerend blijkt, dan kan ik de verkoper aanbieden het terug te nemen. Mocht hij niet akkoord gaan kan ik volgens mij en case openen en mijn geld hopelijk terug krijgen. Normaal werkt dat in ieder geval wel zo.

Ik heb horizon hobby een mail gestuurd. Hun garantie/support systeem is echter vrij strikt en ik verwacht niet dat zij zomaar support leveren voor deze module. Ik hoop dat zij of hobbymaniac mij kunnen helpen.

Ik zit eigenlijk meer met het feit dat de module wel een soort van lijkt te werken, maar alleen het binden met mijn zender werkt niet en het ergste is dat ik geen andere zender in de buurt heb om te proberen.
Let wel op dat je een paypal dispuut binnen 40 dagen na de betaling moet openen. En als je de betaling als "vrienden" gedaan hebt gaat deze regeling sowieso niet op.

Ik zou eens naar de dichtstbijzijnde vliegclub gaan. Daar zijn altijd wel mensen die met Spektrum vliegen. Dan kan je evt. eea uitproberen en/of uitsluiten.

Horizon Hobby zelf doet niks met BeastX,
zij sturen je verder naar BeastX zelf

Sam van HobbyManiac zou zeggen, kom toch maar langs,
die weet ook alles

En ik zelf vlieg met de DX6i en de AR7200BX sinds een jaar,
heb net de zender ook nog een keer bekeken vanwege DSM-X,
en dat werkt

ik begrijp, dat je niet gauw bij de verkoper wil zijn,
maar na een bezoek bij Sam zou je wel zien of het werkt of niet.

suc6, Uwe

Als je via de site van spektrum contact op wilt nemen, dan wordt je doorverwezen naar horizon hobby. Bovendien is het geen beastx probleem, maar een spektrum probleem. Ik kan mijn zender niet binden met de intgebouwde spektrum ontvanger.

Sam is vrij ver weg qua afstand. De winkel zit in Den Haag. Ik kan het product natuurlijk wel even opsturen.

floriske.nl zei:
Let wel op dat je een paypal dispuut binnen 40 dagen na de betaling moet openen. En als je de betaling als "vrienden" gedaan hebt gaat deze regeling sowieso niet op.

Ik zou eens naar de dichtstbijzijnde vliegclub gaan. Daar zijn altijd wel mensen die met Spektrum vliegen. Dan kan je evt. eea uitproberen en/of uitsluiten.

Hier ben ik mij van bewust. De aankoop verliep via paypal na het winnen van een bieding op ebay. Dat is dus geen persoonlijke aankoop, maar een product aankoop.

Ik heb hulp gevraagd aan wat heli vliegers hier uit de buurt. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen :)

citaat:

Ik heb hulp gevraagd aan wat heli vliegers hier uit de buurt. Ik hoop dat zij mij kunnen helpen

goede idee, gr. Uwe

Zet de ze der eens een meter of 4 bij de ontvanger vandaan, en probeer dan te binden
Groet
Martin
Dit heb ik al geprobeerd. Meerdere afstanden en meerdere ruimtes.
Enige wat ik nog zou kunnen proberen is buiten het huis, dit zal ik morgen doen als het niet regent.

Zet de ze der eens een meter of 4 bij de ontvanger vandaan, en probeer dan te binden
Groet
Martin

idd heeft hij dat al gedaan Martin, en dat is ook niet het probleem,
ik denk, dat het goede onderdeel gewoon niet of niet goed werkt !

Groet,
Uwe

Ik ben vanmiddag bij iemand met een dx8 geweest en we hebben toen van alles geprobeerd. Het gedrag van de module is gewoon vreemd en diegene had er ook geen verklaring voor. Ik denk dat we moeten concluderen dat de module overleden is. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd om het hopelijk onder elkaar netjes op te lossen.

Het vreemde blijft wel dat de beastx ook via usb te programmeren is. Alleen bij het binden gaat schijnbaar iets fout of de beastx krijgt geen input data van de spektrum. In ieder geval kan de beastx niet door starten.

Ik heb in ieder geval mijn best gedaan en jullie ook. Ontzettend bedankt allemaal!

BeastX is 1 zaak, de Spektrum ontvanger een andere.
Kan best dat de ontvanger stuk is en je toch nog de BeastX kan programmeren.

Lijkt mij dat de ontvanger eens is kortgesloten of een te hoog voltage kreeg.

Moet de verkoper maar oplossen. En idd, anders een case openen bij PayPal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back