Let wel op dat je een paypal dispuut binnen 40 dagen na de betaling moet openen. En als je de betaling als "vrienden" gedaan hebt gaat deze regeling sowieso niet op.Ja ik snap ook niet hoe het moeilijk kan werken, maar ik wil niet al te snel oordelen over de verkoper. Mij lijkt het of een probleem met dx6i zenders of skmpelweg een maandag morgen productie module.
Mijn binden heb ik met zowel dsm2 als dsmx geprobeerd, beide werken niet.
Heb met paypal betaald. Als de module kapot of slecht functionerend blijkt, dan kan ik de verkoper aanbieden het terug te nemen. Mocht hij niet akkoord gaan kan ik volgens mij en case openen en mijn geld hopelijk terug krijgen. Normaal werkt dat in ieder geval wel zo.
Ik heb horizon hobby een mail gestuurd. Hun garantie/support systeem is echter vrij strikt en ik verwacht niet dat zij zomaar support leveren voor deze module. Ik hoop dat zij of hobbymaniac mij kunnen helpen.
Ik zit eigenlijk meer met het feit dat de module wel een soort van lijkt te werken, maar alleen het binden met mijn zender werkt niet en het ergste is dat ik geen andere zender in de buurt heb om te proberen.
Ik zou eens naar de dichtstbijzijnde vliegclub gaan. Daar zijn altijd wel mensen die met Spektrum vliegen. Dan kan je evt. eea uitproberen en/of uitsluiten.