arducopter bouw project

onder op komen deze voet steunen morgen maar ff fressen.
in de sleuf komt een plaat voor de accu

1246234205_6_e_hm.jpeg

Laatst bewerkt:
1246706297_5_UvAE.jpeg

1246700489_5_zmYD.jpeg

1246700542_5__26G.jpeg

zo het onderstel schiet nu ook lekker op.
de sleuf voor de accu plaat mislukte de 1,5 mm frees brak vermoet dat dit matriaal ff te taai is.

Laatst bewerkt:
1248045172_5_35Lu.jpeg
1248045235_5_r7Gy.jpeg

1248045294_5_VRc_.jpeg

1248045127_5_FLQ9.jpeg

kompleet met de accu`s weegt het geheel nu 1250 gram.nu nog het onder stel klaar maken en de vid zender er in.

Laatst bewerkt:
Ik heb me een ->beetje<- lopen verdiepen in dat Arduino spul. Op Ebay kom ik shields en mega's tegen voor een drol en drie knikkers. Kun je die ook gebruiken als Aurdupilot board??

deze arduino is er voor gemaakt zo dat i op de oilpan past.
het zijn 2 prints die je met pennen verbind het wordt een sterk geheel en alle sensors zitten er op.

Op RC Groups is daar al even een draadje over. (voor de mensen die het interessant vinden)

Grts,

Wow dat schiet wel op met die Ardu pilot. Nu al 32 bits. Dat moet toch wel gigagaaf zijn voor maar 99$. Maar eerst leren vliegen!
Euuuhhh.. eerst maar bouwen en dan leren vliegen en dan een Ardu machine maken, misschien met een paar anderen!

wat bedoel je precies.
de servo`s worden aan gesteurt door de brain dus als de quad beweegt gaat de camera mee de kijk hoek [hoogte] is nog wel afstelbaar.

Laatst bewerkt:
Aha zo worden die aangestuurd dus. Ik weet nog uit mij auto racetijd (een tijdje terug) dat als je een camera op een door servo's gecontroleerde mount zette deze heel erg schokkerig draaien. Links recht en op en neer gingen nogal schokkerig door de servo's (van die tijd dat wel). Dan moest je op die servo's een soft stop/start maken zodat het net leek alsof de mount draaide door motoren die zachtjes afgeremd werden.
Maar dat is tegenwoordig noet meer nodig merk ik! :):)

zo net ff getest buiten en hij doet het weer.
de pid waardes moet ik nog aan passen wat hij oseleert nog en de gain reageert niet goed.
de motor mount`s trillen me te veel en moeten ook aan gepast worden dus nog genoeg te doen maar hij vliegt weer.

arducopter 4 is so juist ook ge instaleed voor gebruik
wel apart dat 3 maanden terug nog geen forum hier voor was en het nu storm loopt.

Laatst bewerkt:
Back