arducopter bouw project

Aha, maar het is niet zo gek dat het met die Ardu dingen storm loopt. Voor een beetje geld heb je dezelfde mogelijkheden als een MK bied. Nu weet ik niet of het ook allemaal dezelfde nauwkeurigheid heeft maar ze zijn er wel druk mee bezig. Ze zijn ook bezig met een 32bits versie dus de mogelijkheden zullen dan wel weer aardig uitgebreid worden. Als ik alles klaar heb en met mijn KK bord kan vliegen wil ik ook aan een arducopter beginnen als UAV drone dan. Lijkt me erg interresant!

wat bedoel je presies??

hoe ik de regelaars voed .
op pagina 3 halver wegen kan je dat zien ik gebruik kopere strips waar ik de regelaars aan zoldeer .
regelaars onder op en de kopere strippen boven op en daar boven zweeft de brain.

Laatst bewerkt:
zo vandaag de houte kast waar de arduino in zit vervangen voor een van g10.
moest wel de tekeningen aan passen naar 1.5mm maar ziet er gelikt uit en past nu bij het geheel.

1258065372_5_EGrq.jpeg

1258065458_5_xU9d.jpeg

1258065528_5_-f0C.jpeg

en dit is het origineel.

Laatst bewerkt:
Jij zit ook niet stil precies :-)

Nu als ik een verbinding moet maken met een ESC en een kabel waar spanning op komt naar de ESC , hoe zou jij dit doen , solderen of connector ???.

alle plussen aan elkaar en alle minnen aan elkaar.
hoe minder stekkers hoe beter kan aleen maar storing geven.

1243346544_6_2FBs.jpeg

1244435210_5_X1wE.jpeg

je ziet hier 2 kopere strippen daar heb ik het geheel aan gezoldeert.

Laatst bewerkt:
Waarvoor dient die XBee Pro eigenlijk??

Kun jij misschien onderdeeltjes voor mij frezen? Is dat G10 1mm dik? Kun je nog andere diktes aankopen, 0.7mm is het beste voor mij...

Grts,

0,4mm of 1mm o,7 hebben ze niet.
ik kan max 120x300mm aan op mijn bank dus heb geen id of dat past.

ik zelf gebruik 1.5 en bij de motoren heb ik dat al gedubeld om dat het me te zwak was.

de xbee gebrui ik om de quad te proggen en om de date te bekijken van gps hoogte snelhijd en wat al niet meer.

Laatst bewerkt:
Jaja, het is voor mijn mini quad, hé...
Ik zal eens uitzoeken of 0,4 dik genoeg is.

Je hoort het nog wel.

Grts,

ik heb me compas van de brain gehaald en verplaatst naar de bescherm beugel.
dit puur om dat ik het id heb de dat de motor draden te veel magneet veld geven waar door het compas niet goed werkt.
als de nieuwe kabels binnen zijn en ik een nieuwe compas en gps plaat gemaakt heb kan ik weer verder met testen hoop dat het dan een stuk beter gaat.
.
verder ben ik ik druk in de weer met een nieuwe router voor het cnc werk me freesbank wordt teklein voor dat soort werk.
als het geheel goed werkt gaat de mp450/60 in de verkoop maar dat duurt nog ff eerst goed en kompleet maken .

Laatst bewerkt:
ik ga de motor mounts toch aan passen.
ik heb deze staart delen besteld en ga eens kijken of dat niet een betere oplossing is .

1260597639_5_wx_i.jpeg

er komen nu dus 2 motor platen een onder en een boven met daar tussenbusjes om het geheel een box vorm te geven waar door het een stuk sterker wordt en in de toekomst nog 4 motoren er onder kunnen.

Michel vliegt jou arducopter nu naar behoren ? Kan je hem al waypoints laten vliegen enz of loop je daar toch nog tegen moeilijkheden aan ?

sins me compas probleem wat ik hersteld heb vliegt i niet meer heb een paar hele vreemde problemen ben nog druk aan het uit zoeken wat het is.

'K heb vandaag ook het brein besteld. Ardupilot mega, imu shield/oil pan, mediatek gps en compas. Ik heb het in Amerika besteld... ben benieuwd wat dat gaat geven.

leuk man ben benieuwd als je hulp nodig heb stuur me dan maar een pb.
je bent nr 5 al en wie weet nog meer maar die het niet melden.

Back