pompebled
Forum veteraan
Hallo Arnold,
Dat de boel in februari, met een watertemperatuur van 0°C, koud blijft, is natuurlijk geen wonder, als het water straks ooit weer eens 20° is moet dat ook nog het geval zijn.
Met de 700 motor set-ups voeren wij in de zomer vaak met een kleinere prop, om de temperaturen niet te hoog te laten oplopen.
Waar lag het zwaartepunt in de video?
Ik ben nog aan het pielen met de opstelling van regelaar en servo en zou graag weten hoeveel marge ik nog heb...
Groeten, Jan.
Volgens mij gaat het pas harder dan de bedoeling was, als de boot zichzelf omvaart, of hopeloos op één kant wordt gedrukt door het schroefmoment.Klopt , Maar met deze 45 S prop moet ik wel eerder de "vinger strekken",omdat het dan harder gaat dan de bedoeling is.......
Dat de boel koel bleef is een goed teken, ik zou met die prop erachter gewoon eens een lipo leeg varen (vol gas) en dan eens zien of er dingen warm worden.Mooi punt om te testen met deze prop is dat alles heel mooi op temp bleef.
Ik denk(hoop) dat de boot met een 40mm beter zal varen, al viel het me gisteren absoluut niet tegen(toch?) gr. Arnold
Dat de boel in februari, met een watertemperatuur van 0°C, koud blijft, is natuurlijk geen wonder, als het water straks ooit weer eens 20° is moet dat ook nog het geval zijn.
Met de 700 motor set-ups voeren wij in de zomer vaak met een kleinere prop, om de temperaturen niet te hoog te laten oplopen.
Waar lag het zwaartepunt in de video?
Ik ben nog aan het pielen met de opstelling van regelaar en servo en zou graag weten hoeveel marge ik nog heb...
Groeten, Jan.