Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sinds ik Arno voor de laatste keer heb gezien kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er wat kilo's zijn bijgekomen, en dan ook nog op blote voeten.![]()
maar toch een beetje trots :Fade-color
met een stralende bouwer in stralend weer, met hieronder ....
een stralende kist
(mis bij deze nog de winglets; komen er aan/er op)
Arno een 'tent / tunnel' bouwen met een laken en een hete luchtkachel voert de temp makkelijk op tot 50 gr. Dan duurt het nog maar een uurtje voor het hard is.Nu is het veel meten en schuren en iedere keer maar weer wachten met die 24 uurs epoxie![]()
Erg inventief! Heb je het gaatje door de M3 met een boorkolom geboord? Lijkt me vrij lastig boren zo recht door het hart van het boutje.
Nee, geen kolomboor.
Een van de allereerste gereedschappen/apparaten die ik mij aangeschaft heb, van mijn allereerste loon, was destijds een Emco Compact 8. Way back toen, in 1978, koste zoiets een dikke 3500 van die ouwerwetse guldens, maar ik moest en zou die hebbenen heb er nooit ook maar één seconde spijt van gehad. In al die jaren dat ik nu al in de modelbouwwereld zit is dat wel mijn allerbelangrijkste stuk gereedschap !!
Die moet je natuurlijk ook beter vast maken...(wielen van massief lood vallen af)