In welke branche heb je als wat gewerkt?
Poeh... dit heeft dus echt helemaal niets meer met de ASK te maken en het mag ook verwijderd worden als dat nodig is.
Ik ben begonnen als machinist bij de NS.
In die tijd ETS gedaan, toen bij Audio Sonic als monteur gaan werken.
Daarna bedrijfsleider geworden bij Intertoys en Bart Smit (handig voor modelbouw).
Daarna Muco Alkmaar opgestart en daarna weer een speelgoedwinkel gered van de ondergang.
Toen was ik de winkeltijden zat en ben ICT-er geworden.
Manager bij Getronics (outsourced bij de Postbank) maar dat vond ik te simpel dus ben ik bij Andersen Consulting gaan werken (nu Accenture) en CNA en CNE (Novell) expert geworden en manager van de helpdesk.
Toen werd ik weer teruggevraagd door Getronics en ben ik manager geworden bij de Schipholgroup.
Maar ik was het materialisme van de IT-ers zo zat dat ik me heb laten ontslaan (mede door mijn ziekte, toen al) en ben weer lekker met de handjes gaan werken.
Monteur bij Liebherr (koelkasten en magnetrons) en omdat dat te makkelijk was ben ik naar Bosch gegaan (alle witgoed).
Daarna ben ik gevraagd door een ex-collega van Getronics om mee te helpen met pinnen over IP.
Dus ik was de 3e man in het bedrijf, software geschreven voor de pinapparaten, gezorgd voor alle beveiligingssleutels destijds samen met Interpay.
Ook verkoop van die dingen gedaan en een TD opgezet en aangezien er bij elk postkantoor onze apparaten stonden ook de mensen van de postbank helpdesk opgeleid.
Bedrijf hebben we toen aan Pinlinq verkocht en ik kon weer overnieuw beginnen.
Toen ben ik bij AEG Powersolutions terechtgekomen (noodstroom systemen).
Mijn vaste klanten waren Brabant Water en Rijkswaterstaat, daar mocht alleen ik aan werken.
En verder heb ik wat systemen mee helpen ontwikkelen in China, waar veel van de nieuwere systemen gemaakt worden.
Vandaar ook dat ik vaak in Azie en vooral Shenzhen kwam en nu dus weet waar dingen die als "duits" verkocht worden gemaakt worden.
Maar toen ik de manager van AEG vertelde dat ik toe was aan een levertransplantatie hebben ze er alles aan gedaan om me te dumpen.
En dat is ze gelukt op een vieze manier.
Alleen wat ik toen al te ziek (achteraf gezien) om het aan te vechten.
Nu, na 2 jaar ziekte ga ik eind mei de IVA in.
Alleen ben ik nu weer aan het vechten met het UWV want mijn werkgever heeft na een vaststellingsovereenkomst geen opzegtermijn of geld uitbetaald waardoor ik een gat van 3 maanden in mijn laatste jaar heb zitten.
En dat trekt de uitkering enorm naar beneden.
Dus dat is nu even waar ik mee bezig ben.
GJ