Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gebruik je tankdruk?
asp loopt over het algemeen zonder problemen,komt uit dezelfde fabriek als sc en magnum.
ps: is de brandstof helemaal synthetisch?of zit er ook wonderolie in??
Dynaglo contains 8% E.D.L. (synthetic oil) and 2% castor oil (to fine-tune combustion characteristics) plus 10% nitromethane.
Ik gebruik tankdruk en inderdaad ASP loopt over het algemeen zonder problemen. Zoals ik al eerder schreef......ik heb nog een ASP FS-91.
Aan stationair sproeier moet je eigenlijk nooit komen, wanneer deze rond de xxxx rpm maakt zonder gloeiplug dan goed en afblijven.
Voor de rest altijd bijregelen met hoofdsproeier. Ik beken wel dat ik nog geen motor expert ben, maar dat is me altijd door iedereen verteld zowel op club als op veld..
LS, ook mijn ASP .52 liep beroerd (zie draadje) na ontzettend veel geklooi en gedraai aan hoofdsproeier (ik was ervan overtuigd dat daar de oorzaak lag..)
toch maar weer eens geluisterd naar de experts. check je leidingen en tankje nou op een lek. en idd, ik kon de tank niet onder druk zetten..
opgelost na stevig aandraaien en siliconen en vloeibaar rubber. wilde geen risico's nemen
en nu loopt tie al een zonnetje.. maar goed bij lekkage van tank vermoed ik dat de motor niet abrupt afslaat maar inzakt in toeren en dan afslaat.