assault 450 DFC

je kunt er wel om hulp vragen, misschien is er wel iemand die je er een middagje mee wil helpen en je de praktijk laten zien hoe je 't afstelt.

ik denk dat we 't allemaal toch heel duidelijk hebben uitgelegd in dit topic.
En er is genoeg elders op dit forum te vinden via de zoekfunctie.

Een club zou idd een heel goede zaak zijn, wil je dit niet, lees je hier in op het forum, of bekijk de filmpjes op youtube...
Ik kreeg mijn Mcpx BL ook niet 100% zoals ik het wou, hij vloog goed, maar toch niet 100% zoals ik het wou.
Ben naar de club The little wings gegaan, Redbird heeft met mijn BL gevlogen, 10 minuutjes aan het instellen geweest in de zender en nu vliegt hij super.
Vanaf volgend seizoen (januari dus) word ik dan ook lid van The little wings :p

Na de examens of als ik eens tijd heb ga ik eerst eens mijn servo's testen. Dan kan ik stukken bestellen, bouw ik hem op en controleer de swash en blade stand en probeer ik hoe hij vliegt... dan kan ik altijd nog zien wat ik doe...

alvast bedankt allemaal!!

En misschien als er in de buurt een mcpx bl 2dehands staat en ik weer wat geld heb kan ik er ook 1tje kopen want het ziet er inderdaad wel een goede heli uit! Ik kijk er eigelijk gewoon naar uit om er één te hebben :( (De nieuwprijs vind ik wel wat aan de hoge kant voor wat je krijgt maarja...niks aan te doen...)

Grtjs

rc heli's is nou eenmaal een hobby wat geld kost.

't is maar net hoe je er mee om gaat.

Of je geeft je geld goed uit voor kwaliteit spullen, of je geeft je geld uit aan producten / heli's waar je spijt van krijgt door slechte kwaliteit.
Wat dan resulteert tot einde hobby omdat je 't dan niet meer leuk vind.

Thomas.

Hier staat nog een nieuwe blade 300x
Zit standaard de 7200 BX op als FBL unit en ontvanger in een.
is 2 x mee gehooverd en verder nix.
Student heeft de heli pas ook gezien.
En is echt nog nieuw
Ik zit nu een stapje hoger kwa formaat
Misschien is de blade iets voor jou

Ja ziet er niet slecht uit.. maar hij is natuurlijk ook niet voor niks... en aangezien ik weinig geld over ga hebben na herstel van mijn heli zal het niet lukken en als hij is gemaakt heb ik ten slotte al een 450size heli dusja... en de mcpx bl vliegt ook goed en is crashbestendig en dat vind ik ook wel belangerijk.. dan zou ik eerst met de bl kunnen oefenen voor ik het met de walkera probeer...

ze vliegen niet uit zichzelf.... de piloot is de belangrijkste factor.
daarna komt de kwaliteit van de heli

Filmpjes...

Staar je nou niet kapot op die filmpjes..
In handen van een goede piloot kan een baggerheli geweldig lijken
En in handen van een beginner kan een topheli ontzetten slecht lijken

Ook is het al vaak voorgekomen dat men meldde dat het een standaardheli betrof, en dat men in werkelijkheid alle electronica had vervangen.

Heli's zijn niet voor niets de duurste tak van rc..
Ook de meest technische.

Hoe jij je geld moet besteden moet je niet hier vragen.
Het is jouw geld.

Je walkera zou ik persoonlijk niet verkopen.
Testen en opbouwen.
Als je budget echt zo krap is, zou ik een tweede heli lekker even laten zitten.
Eert de walkera afstellen en vliegen. Even doorsparen
Je moet altijd wat achter de hand hebben,een crash kan best duur zijn.
Beetje jammer als je crasht, en meteen aan de grond staat omdt je geen reservedelen kunt kopen

Helemaal duidelijk en begrijpelijk Thomas.
School gaat uiteraard altijd voor de hobby en dat is erg verstandig van je.
De lust en zin om aan een Heli te sleutelen moet er ook zijn en komt tzt vast wel weer.
We wachten het met volle geduld af.
Vr Gr D

Moest mijn multimeter niet kapot zijn had ik al lang de servo's even gecontoleerd... maarja
En ook ik twijfel om eerst een mcpx bl te kopen dan kan ik daar mee oefenen en ook vliegen want het ziet er niet naar uit dat die walkera snel gemaakt gaat zijn en dan heb ik deze vakantie ook een speeltje.. :)
Ik twijfel nog...

Grtjs

Back